MareanBoss

S60 D5 o patzanie pe cinste

89 posts in this topic

  pe scurt vreau sa va zic ce am patit cu S60 al meu care il detin de 1 sapt .... este vb despre un S60 D5 2,4 163Cp 190.000 km  .  M-am pornit la un drum mai lung , am alimentat de la LUKOIL cam jumatate de rez.  dupa vreo 300 km am mai pus pana la plin de la alt lukoil din intersectia Tisita  dupa care am mai mers pana la Tandarei si a inceput distractia . motorul trepida foarte tare , zguduia , mergea f intrerupt. Din prima mi-am dat seama ca e de la injectoare si zic injectoare pt k dak ar fi fost doar unul nu s-ar fi simtit asa de tare ca in momentul de fatza . Am incercat sa merg asa si am vazut ca la 2000 t/min in viteza la drum merge cat de cat mai rotund si deci am continuat sa merg mai departe si am mai mers 150 km pana la destinatie . Mi-am rezolvat problemele si m-am pornit inapoi , motorul mergea la fel in 2 -3 pistoane cat mergea el . temperatura era normala  nivelul la ulei era normal .... dupa 30 km s-a oprit motorul in mers .... clar ... nivelul la ulei era foarte crescut (motorina in ulei) a dat si pe afara pe la garnitura de la baie intr-un colt subt filtrul de ulei , motorul nu mai pornea ..  beeton . am chemat o platforma de acasa  etc etc .. acum astept sa o desfaca mecanicul sa vedem ce s-a intamplat acolo . Cam stiu la ce sa ma astept , daca sunt mai multe injectoare blocate dau vina pe Motorina proasta , daca se dovedeste sa fie numai unul blocat atunci dau vina pe Volvo si ii dau si foc . Pacat de ea ca mergea gantz , rupea normele inainte de nefericitul incident , Stiu ca cel mai intelept era sa chem platforma de la primele simptome dar .. asta e ! Bafta la toata lumea si nu alimentati de la Lukoil

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil e valabil DOAR pentru motorina, deoarece benzina am alimentat de la LukOil vreme de un an (statia era linga mine) si nu am avut nimic...

Cam nashpa sa detii de 1 saptamina un Volvo si sa-ti vina sa-i dai foc chiar doar daca e un injector blocat...

Tu stii mai bine.

Bafta sa-ti rezolvi bijuteria cit mai repede si mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am patit sa imi trepideze masina din cauza motorinei, numai ca la mine era inceputul perioadei reci si aveam motorina de vara...am bagat motorina de iarna si masina si-a revenit imediat. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricare ar fi dintre voi cum e sa pleci pe roti cu un S60 si sa te intorci pe sus ? mama lui de motor . am avut un 406 2.0 HDi din 2001 avea 450.000 km si mergea de rupea , l-am vandut de 2 ani si inca mai merge si acuma  f bine si a scapat doar cu pompa din rezervor schimbata si debitmetru  .. si Volvo asta din 2003 190.000km  : Debitmetru schimbat , furtun la turbo schimbat , pedala de acceleratie schimbata la fel si la frana si ambreiaj , compresor de Ac schimbat deci .. volvo volvo dar pana cand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea mareane da matale erai acolo cand ai cumparat masina sau era altcineva ?

Motorul D5 nu se strica asa cu una cu doua, iar motorina Lukoil nu are nici o legatura cu nivelul uleiului din baie, exista filtru de motorina in care se opresc impuritatile si chiar daca avea apa motorina simptomele erau altele, nicidecum motorina in ulei .

Parerea mea este ca ai luat tzeapa, nu ai mers cu masina la testul de injectoare care este obligatoriu cand cumperi o masina cu motor common rail .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu toate ca poate nu are nici o treaba cu patzania(motorina in ulei),nici eu nu am o parere prea buna despre Luk Oil cel putin in ceea ce priveste motorina...

DA..intr-adevar mizeria ar trebui sa se opreasca in filtru...si totusi persoane care au pus motorina luata pe sub mana au stricat injectoarele intr-un timp record...totusi depinde si ce filtru pui da poate nici mama filtrelor nu poate opri toata mizeria

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce a patit el am patit si io ...era gata gata sa dea motoru jos mecanicu dar nu a avut timp si pentru ca a trebuit sa mai merg cu masina am consumat motorina de la lukoil si cand am alimentat de la petrom mergea ca inainte ....asa ca motorina e de vina la lukoil

Share this post


Link to post
Share on other sites

la lukoil transportul strica motorina si benzina. ele sint facute , relativ, bine, insa cisternele sint jalnice.

si eu recomand sa NU cumparati nimic de la lukoil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te anunt ca motorul D5 este chiar de kkt .  se strica mai ceva decat cu una cu doua . toata buba a fost de la in un injector blocat pe pistonul 4 , s-a blocat injectorul pe deschis a bagat motorina f multa , pistonul a capatat joc la boltz si etc etc pana a iesit boltul prin piston si a facut pistonul varza .. pur si simplu a disparut pistonul  e prin baie ,a mai ramas doar un cerc din partea de sus din el atat , deci nici la renault nu se putea intampla asa ceva , atasez poze imediat sa vedeti . Ce am patit eu cu Volvo asta e de strigat la cer . o fi vina mea ca nu am fost la testul de care zicea cineva mai sus dar nu stiam ca volvo este asa de kkt .  am luat renault scenic  din germania am mers cu ea peste tot nu i-am facut nici un test nu am patit nimik cu ea .  am luat pejo 406  .. la fel  amandoa erau  cu rampa comuna ,  am avut opel omega ... am mers  cu ea toata tara asta si nu a patit nimik .. am luat volvo  imi plang de mila ...  oo fi ea masina buna  da la tabla ....  de la un kkt de injector trebuie sa cumpar motor intreg  ..

post-4178-12877876838762_thumb.jpg

post-4178-12877876840346_thumb.jpg

post-4178-12877876841158_thumb.jpg

post-4178-1287787684194_thumb.jpg

post-4178-12877876842887_thumb.jpg

post-4178-12877876843973_thumb.jpg

post-4178-1287787684609_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, nu baga toate motoarele in aceeasi oala. Daca tu ai cumparat unul rau nu inseamna ca toate is asa....Daca o "nevasta" e rea toate nevestele sunt rele dupa logica ta?

Suntem zeci, daca nu sute aici care avem D5 si merg. Tu esti doar UNUL cu probleme, asa ca e o problema izolata. Imi pare rau ca te pune la cheltuiala....dar stii vorba aia....Daca nu deschizi ochii, deschizi buzunarul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca s-a blocat un injector pe deschis e normal ce s-a intimplat !

de vina e motorina, nu motorul. mizeriile... ,  te intilnesti cu ele cind nu te astepti. acelasi lucru s-ar fi intimplat la orice motor, indiferent de provenienta !!

poti spune asa : motorina mi-a stricat motorul, nu, motorul s-a stricat, ca nu era bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ochi sa deschid ?  ce vina am eu ca i-am pus motorina si m=am pornit la drum ? doar aveam volvo nu ? vorba aia .. masina beton . si daca motorina e de vina dece s-a blocat stricat numai unul ? dece nu s-a oprit de tot din prima cand s-a blocat injectorul ? daca are aer pe instalatia de apa se opreste ca prostul daca se blocheaza un injector te lasa sa mergi ca prostu inainte pana se strica  mama lui de volvo , nici o eroare in bord macar nu a dat ,

trebuia sa lase motoarele de vw ca era mai bine .

Daca stie cineva undeva un motor de vanzare va rog sa ma anuntati ! ieftin si bun vorba aia 

Share this post


Link to post
Share on other sites

orice masina ai fi avut, si ai fi pus acea motorina, s-ar fi intimplat la fel !

puteai sa ai bmw, mercedes, audi, honda, toyota, subaru, mitsubishi,rolls, orice...

nu masina e de vina, soferul, ci MOTORINA !

daca bagi motorina proasta orice motor face urit ! pina si loganul e la fel....

recunosc ca rolls-ul nu prea e pe motorina....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce eroare sa ti dea ? ca e motorina proasta ? ai cumparat o masina sh pe care trebuia sa o verifici ...iar daca intradevar sa blocat injectoru e din cauza motorinei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare tare rau pentru tine,dar pe langa motorina prosta si tu ai putina vina cand un injector se blocheaza bate ca dracu motorul si e de preferat sa mergi cu el asa foarte putin si nu cu viteza si-n ture

Si cred ca este numarul 2 cilindrul cu probleme nu 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai baieti sa nu mai necajim omu ca doar injectoru s-a blocat pt. ca era fabricat de VOLVO :D nu de Bosch ca pe multe alte masini(motoare),daca are Volvo trebuie sa tina chiar daca pune apa in loc de motorina.Eu personal am cu cele doua S60 (cel din 2002 vandut si cel din 2006 actual) peste 200.000 km si nu stiu ce e ala injector defect s-au probleme majore, iar cine ma stie vede numai kox masina mea tot timpul :D.Personal am grija sa pun doar motorina de calitate iar cand nu am incotro alimentez strictul necesar pana ajung in zone in care gasesc statii de benzina-motorina agtreate de mine,iar filtru de motorina trebuie sa fie si el de calitate(aud pe multi ca cer daca se poate cel mai ieftin,nu conteaza calitatea).Asa ca domnule BalanelAlexandru nu trebuie sa fii suparat pe Volvo pt. faptul ca alti inaintea dumitale nu au avut grije de excelentul D5 de la Volvo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

usor de dat vina pe motorina .....  dar dece numai un injector s-a frecat ? ca doar are 5 si cum ce eroare sa dea ? sa zica : mai prostule vezi ca ai un injector frecat opreste-te iao pe sus sa se aprinda semnul mirari ala rosu macar . asta m-a facut pe mine sa continui sa merg  lipsa vreunui martor la bord , daca aveam vreo eroare in fata ochiului nici nu o mai clinteam pe rotile ei 1m  da ce sa zic .. vina mea ca mi-am luat volvo asta o recunosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, te atentioneaza cu mult mai mult interes un semn de exclamare decat daca-ti sare vreo bujie prin capota... Daca se intampla asta probabil mergeai in continuare.

Ah... sa te mai anunt ceva... N-are senzor care sa-ti arata nici daca nu-ti strang baietii de la vulcanizare rotile si-ti pierzi una pe drum ;) Asa ca probabil o sa te infigi in shantz fara sa ti se aprinda niciun led la bord... Asta e dom'le, masini proaste !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vina e ca ai luat o masina(Volvo in cazul tau) de la cine nu trebuie.Sunt curios daca atunci cand ai luat-o ai stiut ceva din istoricul masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bos aceleasi probleme sunt si la 1.5 dci de pe Logan si la 220 CDI de la MB, eu stiu 2 persoane care au stricat motoarele, ambii stiau ca au probleme cu injectoarele dar au preferat sa mearga asa, Loganul era in garantie si motorul a fost facut pe garantie dar la C klasse a fost mai nasol.

Nici una din masini nu a dat nici un mesaj in bord, pur si simplu au batut pana s-au oprit, nici cand se rupe axul la turbo nu primesti avertizare inainte .

Oricum asa este, daca tu nu te-ai priceput la Volvo inseamna ca motoarele Volvo sunt de rahat, eu spre deosebire de tine am facut pana acum 4 teste la injectoare in decurs de un an de cand am XC70ul . Este atat de simplu de testat incat nu merita sa nu o faci .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu es stilul meu sa ma bag in asemenea chestii/discutii, dar din cele scrise de tine:

"motorul trepida foarte tare , zguduia , mergea f intrerupt. Din prima mi-am dat seama ca e de la injectoare si zic injectoare pt k dak ar fi fost doar unul nu s-ar fi simtit asa de tare ca in momentul de fatza"

ai tras pe masina mai multe sute de km, desi nu mergea bine. in asemenea conditii nu cred ca opreai pe loc pe dreapta, daca se aprindea un beculet/martor cu ceva semnal.

te cred, ca esti suparat, dar de fapt ce vrei sa ne spui prin posting-ul tau (mai ales ca se pare ca sunt primele):

- ca volvo e o masina proasta? (majoritatea de pe acest forum nu sunt de aceeasi parere cu tine)

- ca sa nu alimentam de la lukoil? (eu si familia mea alimentam de vreo 8 ani exclusiv de la lukoil si inca nici filtru de motorina infundat nu am avut)

- sa cumparam peugeot 406 sau alte masini cu care nu ai avut tu probleme?

intreb, pentru ca nu ai cerut nici un sfat sau o explicatie, in afara de faptul ca cauti acum un motor ieftin. daca tot nu esti convins de marca volvo, mai bine vinzi masina si te reorientezi, ca vei trai tot timpul cu dubii referitor la calitatea motoarelor sau a altor componente volvo.

succes in continuare

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda ..  bine ca pejoul avea istoric minunat la 450mii km cand l-am luat  si mergea brici si nu mi-a trebuit sa-i stiu istoricul ... ce putea sa-i faca la volvo sa se strice acum la mine in halul asta .. dat fiind faptul ca am mers cu ea 400 km si mergea beton tragea de rupea  .. la 170 infingeam talpa in acc si urca pana la 230 vai vai ,  pornea super ok totul bun .. nu aveti voi nici o vina si nu trebuie sa ma convingeti pe mine cu nimik k eu m-am convins singur,  nu e prima masina  a mea  dar daca asa usor se poate strica un motor ma scuzati dar imi iau logan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce ochi sa deschid ?  ce vina am eu ca i-am pus motorina si m=am pornit la drum ? doar aveam volvo nu ? vorba aia .. masina beton .

Nu mi-o lua in nume de rau, dar asta e o replica tipica pentru posesorii de masini nemtesti. Vreau sa te intreb daca inainte sa o cumperi te-ai interesat cati km are, daca sunt reali, daca are care service, ce si la cati km s-a schimbat ceva pe ea? Pai tu ai dat banii, ai luat cheile, si hai pa, e Volvo deci ce sa se strice. Poate ca la fel au gandit si proprietarii anteriori. Cine stie ce viata o fi avut masina ta. Te-ai interesat de lucrul asta?

Orice masina daca e intretinuta cum trebuie (revizii la timp cu piese originale + lichide de caliate-NU Lukoil) te tine mult si bine. Deci nu e mare lucru ca 406-le ala a ajuns la 450 000 km (desi mie mi se pare cam inflorit kilometrajul ala, oricum, motorul duce)

Scuza-ma dar chiar nu cred ca e devina masina. Nu spun cine, ca poate te superi pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e ca in bancurile cu prosti, adica domle stiam ca daca sar de la etaju 90 o sa mor dar m-am gandit ca poate scap ;D

Pai ce se poate intampla la un motor CR daca ramane un injector deschis, ghici ciuperca ce-i??

Pun aici o recomandare facuta de VOLVO CARS, poate ajuta pe cineva :

http://www.volvocars.com/my/sales-services/services/Pages/Long-lifeVolvo.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now