MareanBoss

S60 D5 o patzanie pe cinste

89 posts in this topic

Nu cred ca numai la CR se intampla si la alea care au pompa in injector se intampla exact la fel

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun ..  acum ce va rog :

1.ajutati-ma sa gasesc o explicatie logica la ce m-i s-a intamplat 

2. Ceva sfaturi si ce optiuni as avea sa o repar

ca masina e super tare , sunt indragostit de ea si nu as vrea sa renunt la ea

am gasit motor la cineva , doar motorul fara accesorii si fara injectoare cu 800 euro

credeti ca turbo mai este bun ? la cate bucatzele din piston au luato la vale pe evacuare ...

Daca pun alt motor cum se procedeaza cu Calculatorul Motor ? ramane acelasi dar trebuie rescris ceva pe el ? sau cum va fi ?.  Cat despre serii .. nu imi bat capul mi-e egal cu 0

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Daca stie cineva undeva un motor de vanzare va rog sa ma anuntati ! ieftin si bun vorba aia "

Incearca la ionutz_lup 0743853669, e de la falticeni, aprope de tn.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bre tizule uitasem de PDuri, tu la camioane te lovesti mai des de ele ;D

Cu actele o sa ai mari probleme dar daca esti asa bazat nu mai spun ce probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer eu aici nu cred ca are vreo treaba motorina eu mai pun si eu d la lukoil si sunt tot de prin zona ;Deu cred k este vb de o masina care a trecut ea prin mai multe la viata ei omu a luato la combinatii de pe undeva ca eu iam dat compresorul de ac ,debitmetru,clapeta de acceleratie si furtunul de la turbo ;)cine jtie ce ulei avea prin ea si cate milioane de mile avea ca omu se tine sus si tare ca are 120000 :smile:eu sincer am adus si cu 240000 de mile si m am intrecut cu bmw 525 din 2005 si a mers ceas da nah pacat de patania omului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate am inteles din topicul acesta, omul nu se plange de marca VOLVO(care de altfel e o masina excelenta) ci doar strict de patania asta nefericita, si sunt perfect de acord cu el adica sa trebuiasca sa  schimb motor la S60 din 2003 ??? Cauze la ce s-a intamplat pot fi multiple...nu se stie cum a fost exploatat motorul inainte de a o cumpara el, si ma gandesc eu , ce trebuie saii faci unui motor sa ii topesti un piston in halul ala? Sa mergi incontinuu cu 200+ si tot nuare voie sa se topesca.Cat despre injectoare la 2.4 D5 e oproblema mai veche pe care multi au inampinat-o.  IONUTE tin sa te anunt ca uleiul nu are treaba cu injectoarele si cu ce a patit omul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai oameni buni cand incepe motorul sa bata voi bagati talpa in el ca asa a zis omu ca a inceput sa bata si a mers in continuare

Putea sa fie orice masina cu motor ca se ducea la draq

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dodoloi mai citeste odata ce a scris bossu, ca motoarele volvo sunt de rahat, ca masina e de rahat ca nu l-a avertizat ca a ramas injectorul deschis da omu stia ca este o problema ca doar mergea prost motorul dar a preferat sa mearga asa ca deh e volvo si tine, ei bine nu tine cat este el de volvo si Ionut are dreptate cu uleiul si intretinerea masinii, eu la 70k km am topit cuzinetii pt ca uleiul a fost neschimbat de ani de zile de fostul proprietar ca deh suntem in romanica si avem o vorba: "las-o bah ca merge asa"

Un volvo intretinut cu piese originale tine peste un milion de km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci eu mi-am recunoscut vina .. dar fortat de imprejurari am sperat sa ajung mai aproape de casa in starea in care se afla ..... plus de asta 4 mecaici am consultat si toti mi-au zis ca nu are ce sa se intample atata timp cat nu creste nivelul la ulei .. si daca in 100 km cat am mers pana la destinatie nu crescusse nivelul la ulei  am zis ca e ok  .. am mers mai departe dupa ce mi-am terminat treaba acolo .. si in 20 km a cedat motorul si cand m-am uitat la nivel era foarte crescut ....  ata ete .... e vina mea ca am mers cu ea asa recunosc .. am dat vina pe volvo pt ca s-a nimerit sa fie un volvo mna ..  totusi mai stiu persoane care au patit sa li se blochezei njectoarele dar sa pateasca asa ceva din cauza asta nooooo ... segmenti cocsati altele da dar piston topit si frecat nu am auzit .. voi ati auzit .. acuma au auzit mai multi de la mine ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok sa zicem ca Volvo e o masina extraordinara asa cum zic unii ca s-au luat cu 525 , volvo avand peste 200000 mile, dar nu recunosc ca injectoarele la modelele astea  au buba lor si cedeaza la un moment dat.  Nu e asa Ionutz_lup, esti si tu in situatia asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

domnule @sandro ia citeste mai atent ca vad ca te cam grabesti!volvoul meu decamdata merge ceas. :machinegun: :machinegun: :machinegun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata .. au comentat toti  de ajutat mai nimic .. la comentat imediat va pricepeti  am pus cateva intrebari mai sus ... e adevarat ca nu sunteti obligati sa raspundeti dar ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ti-a mai raspuns cineva mai sus,vorbeste cu ionutz_lup ca poate gasesti la el un motor.sa te pui sa il repari pe ala nu stiu cat se merita,parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da .. cu ionut am vb . de reparat nu se mai poate repara motorul  .. adik  folosesc tot ce a mai ramas bun si inlocuiesc tot ce-i spart  de meritat se merita . intrebam cum se face cu calculatorul motor ? se potriveste asta al meu fara alte interventii prin el  ce stiti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa mearga fara probleme,in Vida nu apare vreo calibrare in afara de clasa de injectoare

La modelele dupa 2006 se fac multe adaptari la tine nu e cazul

Share this post


Link to post
Share on other sites

aham si in cazul unuia caruia ii pasa de seria de la motor ce facea in cazul asta in care i se intampla ce am patit eu ? comanda motor nou cu aceeasi serie ?  tare curios sunt  ca de reparat nu se mai putea decat dak ii anulezi pistonul cu problema si pui o chiulasa  nesparta .  am un prieten care a facut la un bmw treaba asta  .. a taiat biela  a sudat a infundat cilindrul si ce-a mai facut el acolo si merge si azi masina ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu seria se rezolva la RAR intereseaza-te in prealabil ce trebuie facut cu cineva care munceste pe acolo.rezolvare trebuie sa fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care iti pasa de seria motor si e normal sa iti pese pt ca altfel nu poti vinde masina si nici nu poti face ITPul, trebuie trecuta seria motorului in CI, asta se face numai la RAR si cum motorul este EURO 3 este o mare problema, trebuie o hartie care sa ateste ca chimbarea motorului a fost facuta in service autorizat RAR pe tip de masina (in speta Volvo S60), ai pe siteul RARului lista cu serviceurile autorizate de ei, din ce vad singurele sunt reprezentantele Volvo .

O problema asemanatoare a avut un coleg de pe forum si s-a rezolvat problema dupa 3 ani, audiente peste audiente si o spaga grasa a rezolvat problema, deci foarte greu se rezolva problema cel putin la Bucuresti .

Eu zic sa incerci cumva sa salvezi blocul motor daca se poate ca altfel o sa ai mari batai de cap cu seria de la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

camasa de la pistonul respectiv e barbierita calumea calumea ... nu vad cum s-ar putea repara  dar nu e asta o problema cu seria .. intrebam asa de chestie .  nu stiam de calculator si de injectoare dar m-am lamurit si cu alea .  singura dilema mai este cu turbo .. nu am reusit sa il desfac  adik sa il desfaca mecanicul sa-l vedem dak mai are palete(ti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt schimbare de motor iti trebuie niste acte care sa ateste  ca motorul a fost schimbat la un service autorizat volvo... dak vrei pot sa te ajut cu o factura si deviz de service autorizat volvo, si eu am facut tot la fel... sau se poate pansona seria avuta pe noua chiuloasa

P.S. cu calculatorul nu ai nici o treaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de intentie dar nu e nevoie deocamdata .. poti sa imi lasi un nr de tel pe Prv, nu se stie ... in caz de ceva te caut

Share this post


Link to post
Share on other sites

sincer eu nu cred k problema a fost de la injector pana la urma  ci mai sigur de la o supapa sau o pastila ceva de la supapa aia sarita ... am intalnit si consultat mai multi patiti cu injectoarele si cineva a zis o vorba : daca se stricau motoarele in halul asta de la un injector blocat apoi trebuia sa fie pline santzurile de masini cu motoare Kaput .  Motorul ala trebuia sa mearga si cu 2 injectoare blocate si nu avea voie sa se intample asa ceva ! am dreptate sau nu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU ai dreptate, se pare ca nici nu prea cunosti cum functioneaza un motor CR .

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa-mi explci te rog cum a distrus motorina un ditamai pistonul si o chiulasa ? si dece a sarit supapa aia din locul ei ? atata timp cat pistonul nu urca mai mult de limita maxima si supapa nu cobora mai jos de limita maxima permisa de mecanisme  . ??????????????????????????????????  motorina cat putea sa fie ? triplu decat normal  ... se ducea in baie si atat ..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now