Posted 27 Mar 2010 · Report post Va salut domnilor. Mi-am schimbat si eu evacuarea, am pus una inox cap coada, cu diametrul tevii un pic mai mare si problema. S-a aprins dupa un timp check enginu. Am pus masina pe tester si imi spune ca sonda lambda defecta. Simptome la masina nu am observat si nu stiu acum daca e sonda busita sau e din cauza ca am schimbat evacuarea. Unii spun ca evacuarea e prea rapida acum si sonda nu mai are timp sa citeasca informatiile. Dar altii cum de si-au schimbat tobele si nu au probleme? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2010 · Report post Citeaza eroarea de la sonda lambda... Poate s-a rupt un fir cand a fost insurubata la loc... Sunt erori legate de partea de incalzire a sondei si erori legate de partea de masura. De-aia iti zic, scrie exact ce eroare ti-a citit ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Mar 2010 · Report post Nu are legatura cu evacuarea eu am avut un V-u 2.0 96 cu Borla de la cap la coada fara catalizator,problema asta am avut-o cand am cumparat masina,au rupt sonda cand au montat evacuarea,am pus sonda si merge si acum intrebati-l pe FRN ca e la el masina Share this post Link to post Share on other sites