Roberto

T5 demolat ! It will be back

169 posts in this topic

Continuare

post-527-12877877158557_thumb.jpg

post-527-12877877159189_thumb.jpg

post-527-1287787716022_thumb.jpg

post-527-12877877161455_thumb.jpg

post-527-12877877162489_thumb.jpg

post-527-12877877194996_thumb.jpg

post-527-12877877196458_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc celor care m-au ajutat cu documentatie in legatura cu conversia de la dual-mass flywheel la single-mass flywheel si cu surse, etc. Se stiu ei !

Criss - Din pacate nu merge volanta de la tine, necesita niste modificari in cadrul conversiei, modificari pe care cei cu S60R le-au putut face pt ca in US se gaseste usor un anume disc de ambreiaj 707 cu 23 de caneluri, fabricat un distantier la rulment, frezate niste gauri, etc, prea multa munca si nu am unde aici. Am vb cu baietii de pe R Forum, nu merita oricum pentru daily driving, ci doar cand o sa am peste 300 HP  :D

Marian 78 - Ms enorm

Adi - Ms la fel de enorm

Matrixx - La fel

Sper ca nu am uitat pe nimeni :D

To be continued...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca esti pe drumul cel bun sper ca nu o sa-l mai vinzi! Ar fi pacat sa nu te intalnesc la Nationala! Cele bune si sa folosesti cat mai curand calutii putere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca esti pe drumul cel bun sper ca nu o sa-l mai vinzi! Ar fi pacat sa nu te intalnesc la Nationala! Cele bune si sa folosesti cat mai curand calutii putere.

L.E:

Om trai si om vedea !

Mai eu trebuia sa te sun parca ? Maine sa ma suni sa vb despre gadgetul ala, ca eu am uitat, am fost azi in Ungaria sa vad motor T5 pt volanta si a zburat timpul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit ca nu0s cu graba. Oricum multam ca nu ai uita. Intre timp m-am mai uitat si eu pe e-bay si am mai gasit ceva. Nu e nou dar are "inbunatatiri". Iti pun linkul pe privat.

Gata cu off topicul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Se mai intampla, Roberto... ca de obicei, cand iti e lumea mai draga... si cum la Volvo, nu te astepti niciodata...

Bine ca ai reusit sa mai reduci gaura din buzunar. :)

In rest... tot exemplar, ca un Volvo, s-a comportat. desi avea dureri.

Multa bafta!  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Se mai intampla, Roberto... ca de obicei, cand iti e lumea mai draga... si cum la Volvo, nu te astepti niciodata...

Bine ca ai reusit sa mai reduci gaura din buzunar. :)

In rest... tot exemplar, ca un Volvo, s-a comportat. desi avea dureri.

Multa bafta!  :-*

Daca nu dadeam cutia jos ( cu simpla intentie sa schimb micutul rulment de presiune ) nu aflam ce e acolo  ;D, ducea saracul volvo pana zbura volanta pe drum.

Jumatate de zi de rupt maini si demolat juma' de masina pt a ajunge la diavolul asta de cutie M66, desi e aluminiu, e grea de pici jos, am zis ca...daca tot am descaut-o, o fac...dar au intervenit niste probleme de stoc si de bani, si aveam de ales intre a investi in piese sau a o vinde asa cum e. dupa 3 zile de cautari sper...inca nu am finalizat totul ca am gasit niste cai prin care sa achizitionez piesele necesare, volanta+kit ambreiaj si planetara dreapta care nu mai rezista, a fost spart burduful mai de mult, l-am schimbat dar nu a mai tinut mult, neffind dat scutul jos nu s-a descoperit, deci cine stie cat timp a fost spart.

Deocamdata tind sa o pastrez, daca reusesc sa o fac cum mi-am propus si cum sper, nu o vand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Roberto: Daca te-a mincat sa schimbi rulmentul .... ia uite ce surprize ai gasit. Nu era mai bine daca dadeai muzica mai tare? SI mai ieftin  :D :D :D Si garantat mai mergeai mult si bine, doar e otel suedez. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, foarte adevarat, crezi ca eu nu m-am enervat  ;D, dar am tot amanat-o de 2 ani, am zis ca acuma de paste ii fac cadou un rulment, i-am luat lichid de frana ATE, de servo OEM, bujii OEM,  mai urma distributia si cand colo......am calcat pe o mina  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te inteleg prin ce treci...Asa am patit si eu cand am vrut sa schimb volanta si cand colo era si discul ambreiaj pentru care a trebuit sa iau tot kit-ul ca altfel nu se gasea.Mult succes iti doresc in rezolvarea cazului si cel mai important SPOR LA BANI!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasul 1 - am gasit rulment, nou, Sachs 280 RON

Pana miercuri nu mai pot face nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

A sosit volanta de RS din anglia cu ambreiaj, placa de presiune, disc, suruburi, tot tot. Inca mai are abtipildele pe ea, lol, masina din dezmembrari de pe care am luat-o nu a avut nici 20 000 km deci e ca noua.

Ambreiajul e ca nou, al meu era jumatate din grosimea astuia.

Cost total: 74 de lire adica 350 de RON tot ansamblul

Transport: 90 de lire cu posta rapida ca innebuneam fara masina.

Total : 700 si ceva de RON

La noi e 36 de milioane doar volanta, 11 milioane kit-ul de ambreiaj, din dezmembrari nu are rost ca nu exista, cu pile o luam la 20, deci eu zic ca am iesit binisor.

Voi reveni...ma rog daca intereseaza pe cineva detaliile, ca vad ca s-a cam luat-o la vale pe forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

la vale??? :)

eu zic ca ai iesit destul de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la treaba...s-o faci cat mai repede!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spor la reparat si bine ai revenit.

Sa te auzim numai cu vesti bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai facut super afacere la cumparături.Bravo! Acum cu multă răbdare să le montezi si totul va fi OK.  SPOR !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si uite asa reinvie o bestie !!  ;D

Felicitari Roberto ca nu te-ai dat batut !!  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca tot ai zis ca ai luat piese din Anglia...pt 1.6D am vazut ca Vadisul da coduri diferite pt kitul de ambreiaj pt LHD SI RHD...bag seama ca au discuri de dimensiuni diferite...de ce???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din poze nu-mi dau seama ce are volanta, avea joc mare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu din poze nu-mi dau seama ce are volanta, avea joc mare ?

Da Bogdan, foarte mare chiar, atat rotational, care nu ar fi fost o problema dar cel mai grav, cum sa zic ? intre cele parti, axial paremise ca se zice. Si-a pierdut elasticitatea aceea si cand cuplam ambreiajul simteai ca cuplezi un plug la un tractor.

Datorita rulmentului care s-a dus, nu a mai calcat nici discul bine, a calcat pe margini daca observi din poze, deci nu era centrat bine, s-a uzat neuniform.

Puteam baga degetul mic intre cele 2 mase a volantei, cand o miscam se auzea un zgomot metalic, era dusa in toata regula.

Nu am camera video calumea sa fac o filmare, am sa incerc cu aparatul foto ceva.

Bine ea ar mai fi mers asa cum era, cat o fi mers, dar e mult de munca si nu pot in fiecare zi sa dau jos cutia si toate ansablele, asa ca am zis ca o fac daca tot e desfacuta.

Pe mine ma calca pe nervi huruitul rulmentului cand apasam pedala de ambreiaj, de aceea am desfactut cutia cu intentia sa schimb doar rulmentul, desi aveam o banuiala ca nu doar el e baiul acolo, si intradevara asa a fost.

Asta e

A, problema a fost si din cauza ca istoricul masinii mele e fals, nu a fost schimbat niciodata ambreiajul asa cum scrie in istoric, nu a fost schimbat nimic, doar fluide. Nu stiu cum s-a mers cu masina dar cert e ca din 2005 pana la sf lui 2007 cand am luat-o eu a facut aprox 153.000 KM.

Asta e, oricum sunt f multumit de ea, ca nu m-a lasat niciunde niciodata, si tot nu am bagat nush cati bani in ea.

Poate reusesc astazi sa o termin, daca e vreme buna

Ca tot ai zis ca ai luat piese din Anglia...pt 1.6D am vazut ca Vadisul da coduri diferite pt kitul de ambreiaj pt LHD SI RHD...bag seama ca au discuri de dimensiuni diferite...de ce???

Chiar nu am idee,  probabil sunt la fel dar difera codurile doar pentru piata, habar nu am. Dar nu ar trebui sa ai probleme ca motorul tau e raspandit pe multe masini, ar trebui sa gasesti la preturi ok ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur distrugerea volantei s-a datorat plecarilor violente de pe loc, oricum a tinut bine ambreiajul, al meu dupa 70k km de Bucuresti a cedat si am mai putini caluti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai mult ca sigur distrugerea volantei s-a datorat plecarilor violente de pe loc, oricum a tinut bine ambreiajul, al meu dupa 70k km de Bucuresti a cedat si am mai putini caluti .

Posibil da, dupa cum ziceam, nu stiu in ce regim a fost condusa de primul proprietar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha deci tot pe altii dai vina ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha deci tot pe altii dai vina ;D

Huruitul l-am avut de cand am adus masina  :D so...its not me. Am tot amanat schimbarea lui ca nu am avut ori bani, ori timp, ori..chef sau din cauza ca e deocamdata singura masina din familie si fara masina e nasol, eu stau in afara orasului si mai toate cele trebuie luate din oras.

P.S: Ah, stiu ce vrei sa zici ! Am stiut riscurile cand am luat o masina SH, asta e si accept asta. Pentru ceilalti mesajul ar fi...Atentie mare si suspectati tot, chiar daca sunt dealeri autorizati, nu inseamna ca nu ascund ceva, it's all about the money.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now