Roberto

T5 demolat ! It will be back

169 posts in this topic

Of, bagami-as .... bai frate da ce-i cu ghinionul asta? Du-te si tu la biserica, fa-i o slujba ca asa iesi la pensie. Pina la urma o schimbi toata, o refaci din bucati ce mama masii  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este din CV atunci trebuie sa huruie mereu, schimba rotile .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit ieri tamponul motor de pe partea pasagerului smuls din sasiu ! Credca si tamponul e scurs, dar era seara si era fierbinte ca dracul cand l-am dat jos asa ca nu l-am putut investiga prea bine, in orice caz trebuie modificata prinderea si mai mult ca sigur alt tampon.

Posibil sa fie asta de vina.

Cel mai nasol e ca e cel mai scump  :(

Incerc ca sa gasesc din poliuretan sau ceva upgrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si de geam inca nu ai aflat nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

si de geam inca nu ai aflat nimic?

Nu, am sa ii dau masinii un reset maine sa vad !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu încă te aÈ™tept cu vinul ala ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu încă te aÈ™tept cu vinul ala ;D

Sec, Demisec ?

Adresa de livrare ?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu tati, nu asa, ne vedem fata in fata È™i bem sticla împreună .

AÈ™tept însă verdictul final, adică să strângi ca lumea suportul ala È™i să spui cu voce tare, "Bogdane ai avut dreptate nu este de la cutie ci de la un suport motor"  :smile:

Ti-am au fost niÈ™te ciudăÈ›enii la maÈ™ina ta, planetara la care se mai umblase, volanta care să vibreze după 3 zile, prea dubios, sunt sigur ca planetara aia a fost cu probleme a fost "reparata" È™i maÈ™ina vândută, la tine s-au spart toate .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nu tati, nu asa, ne vedem fata in fata È™i bem sticla împreună .

De acord, dar nu stiu cand o sa ajung eu prin Bucuresti !

;D

In primul rand nu ma bucur pana nu vad masina ca nu mai tremura dupa ce schimb tamponul si repar prinderea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima data repara prinderea aia, dupa care schimba suportul daca e rupt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord, dar nu stiu cand o sa ajung eu prin Bucuresti !

;D

Mai sunt si alte variante... de ex. la INTALNIREA NATIONALA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am demontat din nou gunoiul de tampon Ford si l-am dus la nenea meseriasu' sa mi-l faca, ca eu 500 de ron pe un rahat prost din fabrica ford nu dau nici daca leg motorul cu sarma, asa de ciuda, ca am bagat milioane in masina si nervi din cauza prostiei asteia, gunoi ordinar.

...asa ca m-am dus cu un amic si mi-a facut nenea meseriasu' tamponu' din sina de tanc, dap, sina de tanc, cu asta se ocupa mosu', cu bucsaraie si tot ce tine de bucse, le face din sina de tanc sau armura sau ce naiba e, un material ciuciuc foarte rezistent dar elastic.

L-am montat si...........bai deci e alta masina, nu imi vine sa cred ca un tampon handicapat poate afecta in halul asta comportamentul unei masini, TREBUIE SA SIMTITI neaparat  :D :D ;D

Masina se simte extrem de inchegata, parca motorul face parte in sfarsit din caroserie si nu mai pleaca motorul inainte; vitezele se schimba acum fara lag; nu mai face clonc clonc si nici sunetul de volanta la 2100 de rpm nu mai e; NU MAI VIBREAZA desi e rigid tamponul fata de cel OEM, se simte unpic in volan dar e misto senzatia.

Ce m-a impresionat si mai mult e ca s-a schimbat credeti sau nu sunetul motorului.... dar enorm, se aude acum tare acel galgait specific T5; am tunat 50 de lei de benzina doar accelerand sa il aud cum face  ;D, e alta masina, chiar nu imi vine sa cred cum merge, se simte foarte rigida si inchegata dar nu in sensul ca iti rupe coastele ci simti fiecare piston cum pompeaza cand accelerezi.

Nu am putut face poze la tampon sa il vedeti pe ala vechi, ce a mai ramas din el dar pentru 80 de lei cat a cerut meseriasul..........e un vis umed.

Noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e, acum mai toate vibratiile care erau "mincate" de tampon vor fi transmise caroseriei si vor ramine si in motor...

care motor n-o sa se bucure prea tare, mai ales vibrochenul...mai ales cind e in sarcina mare.

sa nu dai din lac in put !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto sa stii ca a fost foarte bun vinul ;D

Ai vazut mai Batman de unde era, cand ti-am zis tu nu si nu.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto sa stii ca a fost foarte bun vinul ;D

Ai vazut mai Batman de unde era, cand ti-am zis tu nu si nu.......

Daca nu se vedea al dracu'  :D

e, acum mai toate vibratiile care erau "mincate" de tampon vor fi transmise caroseriei si vor ramine si in motor...

care motor n-o sa se bucure prea tare, mai ales vibrochenul...mai ales cind e in sarcina mare.

sa nu dai din lac in put !

E, nu chiar asa, nu am vibromasaj in masina dar se simte motorul live ! Pai inainte vibra toata masina ca practic motorul statea in aer, atunci ii era rau nu acum.

Nu era nici o vibratie "mancata de tampon" pentru ca tamponul ala nu mai exista, era doar acolo din 2 bucati :D. Oricum daca altii au poly-urethane pe tot motorul si nu are nimic motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasi si problema cu intreruperile de putere, care initial am crezut ca sunt de la benzina proasta, apoi la ITP mi s-a spus ca alternatorul nu incarca bine.

Ei bine, am pus masina pe Bosch KTS si a iesit clasicul Fuel Pressure Sensor care e boala comuna la motoarele astea inca de pe S60 R, T5 si P1.

DSTC-ul, in special taierea puterii lucreaza tare ciudat la masinile astea, pompa de combustibil e legata de Fuel Pressure Sensor, iar aceasta pompeaza in functie de valorile senzorului, cand se vrea a se taia din putere i se trimite o valoare mai mica pompei\senzorului de catre ECU iar pompa executa in consecinta, daca acest senzor trimite date aiurea evident ca si pompa baga aiurea = intreruperi de putere, mers haotic si chiar oprirea motorului. A fost un recall pentru senzorul asta de la Volvo.

Dar nu asta e important aici, ci ce am sa mai scriu mai jos, ca sa va enervati unpic ca si mine cativa dintre voi.

Senzorul e de fapt un Bosch ( 0261230110 ) scrie si pe el pe langa sigla Volvo. Luat asa direct Bosch costa cateva milioane, vo' 9.

Daca il iei original Volvo, va veni Bosch dar va mai scrie si Volvo pe el, luat asa e vo' 13 milioane.

Daca trecem la aiuritii de la Ford si mergem la Focus RS si ST unde e acelasi motor luat de pe Volvo si luam acelasi senzor dar cu scris Ford pe el, e vo' 3 milioane :lol:.

Daca mergem si luam acelasi senzor dar de pe LandRover unde e si el folosit ca doar si cu astia au facut corcituri cei de la Volvo e putin sub 3 milioane senzorul.

Misto politica nu ?

Intrebati-l pe Adi de tamponul la cutie la 440-ul lui cum a fost..... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa ii politica platesti si numele ;brandul

ex:la opele astra timoneria ii vreo 400 lei dar luat de pe daevoo cielo ii 150 si tot acelasi mancare de peste:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roberto, sa mergi mai departe cu variante aftermarket la Ford sau LR, nu ai incercat sau nu exsita? :D

Eu am ajuns la ~10% din pretul pe cod Volvo, cu aftermarket Renault, adica 40ron... se putea si mai jos dar nu avea rost. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte interesant, totusi eu nu am gasit piese comune FORD Volvo la V70ul meu DAR sunt sigur ca trebuie sa existe ceva similarități.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now