contdezactivat

Cate probleme poate cauza o saiba???!!!!!

7 posts in this topic

...Ca aproape intodeaua, probleme care au parut grave la masina s-au rezolvat printr-o operatie minora.

De ceva timp aveam o gramada de erori la ABS si echipamentul din interior. Multe, f multe...

Azi am rezolvat problema, intr-un mod cat se poate de simplu.

La masa principala, de la baterie, chiar la prinderea de caroserie, era o saiba intre firul gros si firele secundare, care duceau la restul de calculatoare/accesorii.

Saiba asta era super ruginita... nu mai era nici o masa acolo! Am curatat-o bine, am pus inapoi... sters codurile... dat o tura cu masina... si voila: totul merge perfect- absolut nici o eroare!

Nu mai caraie ABS-ul, nu mai respinge pedala la viteze mici...ledul de stare imobilizator, nu mai palpaie in draci... merge ceata din nou, etc

Ce ma doare cel mai tare la problema asta este, din nou slaba pregatire a mecanicilor din ro... si dovezile lor de idiotie/cretinism. Cum altfel se pot numi daca fiecare a spus idiotii de genul: schimba modulul ABS, schimba modulul de la centralizata... schimba instalatia electrica (ca e batrana asta).

Nu mai zic de alta saiba, cea de la busonul de ulei...

De 1 an jumate completez ulei la motor, 1 litru la ~1500km... pentru ca nimeni nu astiut sa imi spuna exact pe unde pierde.

...Schimba simeringuri, scote motorul afara sa vedem exact, da jos cutia sa vedem...

M-am luat dupa ei si am dat 1 milion pe un simering de ax cu came, de pomana...

Pe filtrul de ulei am dat dublu ca la Volvo, la alta reprezentanta... si nici macar nu au fost in stare sa il stranga ca lumea. Si pe acolo pierdea ulei...  ???

Concluzia este sa va ganditi de 10 ori inainte sa inlocuiti piese la masina, chiar daca toata lumea spune acelasi lucru.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

   Asa e cu mecanicii romani de la Volvo ... Am fost si eu cu S60-ul sefului meu de 5 sau 6 ori (nici nu imi mai aduc bine aminte exact :-\) la reprezentanta pentru ca freca roata in tabla la viraj maxim stanga. Si de 5 ori au schimbat distantierele. Pana la urma cand a avut un mic incident cu ea, m-am dus la asigurari sa o reparam, dar am zis ca vreau alt service, nu reprezentanta Volvo. M-am dus la service la un neamt stabilit in Romania de ani buni. Cand a ridicat masina sa ii faca constatarea cu agentul de la asigurari l-am intrebat despre problema cu distantierele. S-a uitat el mai atent si la un moment dat imi arata ca bratul era cu totul mutat putin, si din aceasta cauza freca roata in tabla. Distantierele erau ca noi. Deci iti dai seama... Tu ii zici ca iti freaca roata, si ii zici de 5 ori la rand, ei fac aceeasi operatie la nesfarsit, nu mai cauta si alte cauze. Asta e deocamdata ...

   Ar trebui trimisi in training la Volvo, dar asta e alta mancare de peste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu am zis de cei de la Volvo... si stai linistit, genii sunt la toate reprezentantele. Nu avem reprezentante mai rele ca altii.

De exemplu, filtrul de ulei, la reprezentanta renault nu mi l-au strans cum trebuie... si pot sa iti mai dau exemple cunoscute personal, de la alte reprezentante, de gen taiat timonerie cu flexul(nu stiau sa o desfaca) si apoi sudata inapoi...etc, etc.

Daca astia ar fi medici, te duci la ei cu o durere de dinte si ei... iti scot un testicol... asa ca sa vada daca te mai dor dintii dupa aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca astia ar fi medici, te duci la ei cu o durere de dinte si ei... iti scot un testicol... asa ca sa vada daca te mai dor dintii dupa aia.

:D e tare partea asta... ;D

Dar nu cred ca trebuie sa fii geniu ca sa iti faci munca cum trebuie si sa iti pese de ce faci. Daca iti faci treaba cum trebuie iti bati un pic capul, cauti solutii, nu iti bagi picioarele daca nu te-ai prins din prima care e treaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nemtii nu sunt mai presus !

La mine au vrut sa scoata farul bagand surubelnita intre caroserie si far ! am vopseaua puscata de cand am masina, dar nu se vede locul, doar cand am schimbat becul mi-am dat seama de ce exact acolo am urma de vopsea puscata.

Si daca la S40\V50 se dau greu farurile jos, eu ma impusc, credca e cel mai simplu sistem DIN LUME, o tija si atat, la alte masini trebuie sa demolezi fata masinii ca sa schimbi un bec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now