Posted 6 Apr 2010 · Report post Am cumparat un volvo s80 D5 din 2002 de vreo doua saptamani. Am lasat motorul pornit si am desfacut busonul de la ulei de sus si am constat cu stupoare ca ies niste gaze , la fel si pe la joja de ulei..astazi i-am facut un full service ,dar nici o schimbare. ....are cineva vreo ideie ce poate fi? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post si la mine ies niste gaze pe sus pe la buson si am 280.000 .. eu cred ca e normal Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post julian, la cate motoare ai mai ridicat busonul la ulei si nu scoteau fum, gaze, condens ? Funny Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post La motoarele oprite... :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post Si ce cauta intrebarea asta la topicul de accidente ?! Sau ti-a sarit ulei in ochi ?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post Mai, da' rai mai sunteti E nou omul, de ce nu il indrumati mai bine unde ar trebui sa scrie?Julian, este sectiune dedicata (si) pentru S80. Si poti folosi si functia de cautare, poate gasesti deja raspuns la intrebarile tale. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post Si ce cauta intrebarea asta la topicul de accidente ?! Sau ti-a sarit ulei in ochi ?! hehe Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post Sunteti dusi frate Lasa ca s-a amuzat si el.Bine indrumat Laura. Adevarul e ca daca nu erau femeile...... noi tot in pestera eram si aprindeam focul cu pietre.... si asta nu ca nu ne duce capul ci ca ne era lene sa inventam ceva...... asaaaaa...... ne mai freaca ele la cap mai renuntam la telecomanda si fotbal si mai scoatem cate o prostie........dar poate aveam volvo, totusi.... hmmmmmm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post Pai daca asa stau lucrurile mi se face si frica sa va mai intreb despre vreo problema Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post Sunteti comici rau de tot :D...multumesc mult si tineti-o tot asa ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post julian, sper ca nu te-ai suparat E normal sa scoata fum/vapori pe la buson, atat timp cat nu sunt prea multi. Orice motor modern are un sistem de recirculare care baga respectivii vapori in admisia de aer. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post domnu' domnu' si daciutza aia veche avea in capacul de la chiulasa o tevusca care aduna gazele si le intorcea in admisia de aer de la carburator.Ufffff..... uitasi de T-ul ala care se spargea 'ntruna apoi il lipeam cu banda izolatoare sa tina pana acasa.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post Betty. Lasa ca e rau cu rau dar mai rau fara rau asa ca... tu incearca... poate iese si lucru bun...... Valabil si reciproca Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post domnu' Vali, stiu teul cu pricina, lual-ar dracii, era facut din cel mai ordinar plastic, la mine tinea vreo 100 de km pana se spargea, de-aia aveam vreo 3-4 mereu prin buzunarul usii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post Deh.... amintiri din epoca de aur Sarma si banda izolatoarea era la putere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Apr 2010 · Report post Julian noi nu suntem comici, comicul e in alta parte sau mai bine spus de alta parte a tastaturii Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post asta e unul din aspectele care ma fac sa zic ca D5-ul asta e tare dubios ,, dubios tareee ..... anapoda ..... eu personal am scos destule busoane si joje la viata mea si nu am mai vazut asa ceva cel putin nu in cantitatea asta .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Da de ce desfacui bre busonul cu motorul pornit Eu nu l-am desfacut niciodata in 80.000 km. Ce sa caut acolo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post La VAG de exemplu exista o protectie de plastic ce impiedica uleiul sa fie aruncat afara cand desfaci busonul de ulei, la Volvo nu este asa, se vede axa cu came . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Cum se vede si la multe altele.La Daewoo,Opel.La Mazda 3,1.6 benzina se vede lantul de distributie daca scoti busonul,asa ca... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2010 · Report post probleama nu este ca se vede .. foarte bine ca se vede .. motorul este foarte curat in interior . se vede uleiul cum ajunge in rampa foarte frumos . nu arunca ulei deloc cu busonul scos .. dar scoate gazele carter tare de tot .... nu-i problema nici asta .. e o chestie dubioasa .. hai sa zicem in capacul de sus e normal .. dar in baia de ulei ? ? ? epuratorul ala ce face ? ar trebui sa evapore uleiul din gaze si sa duca gazele inapoi in admisie, fara ulei, dar .... boo . o fi ceva o mere undeva . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2010 · Report post Poate ai infundat oil trap-ul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2010 · Report post chiar la toate sa fie infundate ? ) a mea , a lui Ionut si inca vreo 4 de la el din parc ? sa fim seriosi asta e .. e ok dar tot ramane o chestie dubioasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2010 · Report post Nea Mareane asta e mult fum dupa parerea ta ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jun 2010 · Report post nu hotarasc eu acuma daca e mult sau putin .....faptul ca iese la fel si pe la joja ma face sa cred ca e din cauza uleiului .. "temperatura uleiului" mai ales jos la irigatia pistoanelor&camasilor , pui o tigaie cu ulei in ea pe foc si las-o la foc mic .. apoi iei un cutit si tai fumul .. la benzinare e la fel ? Share this post Link to post Share on other sites