codrut

suspensii

50 posts in this topic

salut

as vrea sa deschid discutia pe suspensii ...

masinutza mea are 82.000 km (aproape toti facuti de mine) si parca s-au cam inmuiat suspensiile, nu mai sta in curbe cum statea odata ....

e normal la uzura asta, sau este doar o impresie a mea .... ?

ma gandeam la un kit suspensii heico sport .... ce ziceti .... ?  ati intalnit pe vreo masina ..... ?

toate bune

codrut

Share this post


Link to post
Share on other sites

De stat in curbe bineinteles ca o sa stea mai bine, dar o sa sacrifici confortul. Plus ca o sa strambi jante si o sa se uzeze elementele suspensiei (bucsi, capete de bara) mult mai usor, mai ales daca n-o sa o menajezi prin gropi. Eu am suspensii sport, pe drumuri bune bineinteles ca e o placere, dar cum la noi drumuri bune nu prea sunt ma gandesc serios sa trec la suspensii de serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie mi se pare rigida chiar si cu suspensiile astea standard ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar intelegeam ca e mai rigida pentru ca se comporta bine la viteze mai mari, in curbe .... acum mi se pare la fel de rigida la viteze mici si cam moale la viteze mai mari .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gandeste-te ca atunci cand optzi pentru suspensii sport vei renunta aproape definitiv la confort iar cea mai mica groapa va parea un crater.

Daca tii masina special pt alergat e ok sa iti pui dar daca o tii si pentru familie nu iti recomand.

Eu am suspensii sport pe masina mea si cam incep sa regret acest pas din cauza drumurilor foarte proaste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai tu linistit cu suspensiile sport !

Iti spune un altul care stie cum e cu ele.

Tu decizi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica telescoape + arcuri.

Daca tot vrei sa le schimbi ,pune tot ceva original(dar nu sport) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

suspensia nu se inmoaie. se strica amortizoarele. arcurile nu se inmoaie decit daca ai carat des greutati mari cu masina, ceea ce nu e cazul, cred.

deci pune-i amortizoarele originale (sau echivalente) noi.

volvo NU e o masina de alergat cu ea ! degeaba ii pui suspensii sport , sasiul nu e facut pentru a alerga ! si p-ala nu-l poti schimba.

io am vrut sa bag 25.000 euro in masina s-o fac sport. si NU se poate. asa ca mi-am luat SI alta masina sport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

suspensia nu se inmoaie. se strica amortizoarele. arcurile nu se inmoaie decit daca ai carat des greutati mari cu masina, ceea ce nu e cazul, cred.

deci pune-i amortizoarele originale (sau echivalente) noi.

volvo NU e o masina de alergat cu ea ! degeaba ii pui suspensii sport , sasiul nu e facut pentru a alerga ! si p-ala nu-l poti schimba.

io am vrut sa bag 25.000 euro in masina s-o fac sport. si NU se poate. asa ca mi-am luat SI alta masina sport.

Apropo de treaba asta.Un diesel nu va fi niciodata sport,doar rapid.Pentru sportivitate se recomanda benzina ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu exceptia audi si peugeot care bat toate benzinarele pe circuit, la liniute, pe reprize si chiar si la le mans.

tocmai am citit ca vor fi (sau chiar au fost) limitate la admisie pentru a nu BATE masinile de f1 !!!

dieselul e mai din topor , insa e forta pura. benzina e mai domnisoara...(vorbesc de puteri apropiate , dar mari)

retine ca un s40 benzinar cu 250 cp si 1300 kg a batut cu 6-8m un s60 diesel cu 225 cp si 1500kg pe 20-180.

(biriV vs io)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu vreau sa o fac de alergat .... desi e un T5, are ceva resurse ....

in fine, m-ati convins ... fara suspensii sport .....

totusi ... care e duarata de viata normala la amortizoare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In romania cred ca tocmai ai depasit-o, nu cred ca rezista mai mult de 80000 km nici o suspensie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba pardon musiu, eu vand SACHS cu 2 ani garantie... FARA limita de km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba pardon musiu, eu vand SACHS cu 2 ani garantie... FARA limita de km ;)

Si daca intr un an fac 25 000 km sa zicem.Gropile find  multe la numar,se stica.Mai este valabila garantia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca mergi ca un zmeu si strambi tijele de la amortizoare cred ca or sa aiba cate ceva de comentat  :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu este SPART amortizorul... semn ca ai fi rupt-o intr-o gura de canal... evident ca se acorda. De-aceea exista expertize, ca sa se dovedeasca cine e de vina. La o distributie de ex. daca ti se rupe cureaua de distributie si se dovedeste ca asta s-a intamplat din cauza ca s-a rupt cureaua de accesorii... pe care n-ai schimbat-o la timp... si a sarit in distributie... nema garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pana la urma volvo cu  ce vine?Sachs / Monroe? Exista un model anume pentru volvo diesel/benzina? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S/V40 vine cu SACHS, S/V50 cu Monroe Reflex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru informatie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari !!! ca sa nu mai deschid un alt o sa va intreb aici.Pe un s40 din 2005 am amortizoare monroe pe gaz(cica sunt model sport).Problema "care este".... :P ...de cand a dat caldura si am inceput sa merg cu geamurile deschise(viteza mica prin oras) cand iau cate o groapa "am inceput sa aud"(poate ca se auzea si inainte) un zgomot( ca si cum ai calca pe o minge de plaja...un fasait cu presiune....nu stiu exact cum sa-l descriu)pe stanga fata.Sa insemne ca amortizorul este "decedat" sau in curs.....???Ultimul test l-am facut cand am schimbat cauciucurile de iarna(inceputul lui aprilie) si totul era ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai din cate stiu asta e una din caracteristicile amortizoarelor cu gaz/hidraulice,sa ''fasaie'',pentru ca nu cred ca sunt 100% gaz.

Eu zic ca nu ai de ce sa iti faci griji atat timp cat ele lucreaza in parametrii normali.De obicei cand un amortizor se strica pierde ulei si il vezi cum se prelinge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa fasaie, "toate face asa" ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc !!! inseamna ca "fasaiau" si inainte dar ca n-am bagat eu de seama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc !!! inseamna ca "fasaiau" si inainte dar ca n-am bagat eu de seama.

Pai fac "fas" numai la viteze mici ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now