Posted 24 Jun 2010 · Report post @Pol inseamna ca ai o masina bine isonorizata, in Logan se aude din habitaclu, cam asta e diferenta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jun 2010 · Report post Pai fac "fas" numai la viteze mici corect...doar la viteze mici se aude.@Pol inseamna ca ai o masina bine isonorizata, in Logan se aude din habitaclu, cam asta e diferenta foarte adevarat...desi mai "chitcaie" cate un "soricel" pe ici pe colo ... in general sunt foarte multumit(a se citi incantat) de "avionul" meu.Poate sunt un pic prea "alarmist" in ce priveste "noutatile". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jun 2010 · Report post salut, vad ca ai 1.6D la cat schimbi vitezele?(turatii?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2010 · Report post salut, vad ca ai 1.6D la cat schimbi vitezele?(turatii?)Pana se incalzeste nu prea sar de 2000 ture, dupa ce se incalzeste......pe la 3000-3500 ture.Consumul mediu...6,2 in bord.Cam 6,8-7 real(la pompa).Si in ultima vreme nu prea am scos-o din oras. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2010 · Report post Pana se incalzeste nu prea sar de 2000 ture, dupa ce se incalzeste......pe la 3000-3500 ture.Consumul mediu...6,2 in bord.Cam 6,8-7 real(la pompa).Si in ultima vreme nu prea am scos-o din oras.in ce oras stai? in bucuresti nu stiu daca poti scoate consumul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2010 · Report post eu am pe bord 6.5 in bucuresti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2010 · Report post Sorry,da ce treaba are asta cu suspensiile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2010 · Report post Modifica probabil toate datele problemei, când ai consum mic trebuie suspensii tari Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jun 2010 · Report post n-are nici o treaba...am vazut ca a "deraiat" de la subiect topicul.daca schimbii la 2000 rpm si fara clima probabil sa ai asa consum...sau nu circuli in trafic aglomerat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2010 · Report post sunteti rai ca raia...am gresit topicul si gata...perfectilor...vedeti sa nu va loviti de tocul usii... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2010 · Report post Noi nu suntem rai si nici nu ne-am lovit de tocul uÈ™ii, oricum eÈ™ti tare irascibil de la o vreme, ca tătic trebuie să fii mai calm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2010 · Report post Noi nu suntem rai si nici nu ne-am lovit de tocul uÈ™ii, oricum eÈ™ti tare irascibil de la o vreme, ca tătic trebuie să fii mai calm Asculta-l ca a trecut prin ce treci tu Ia niste lectii daca e nevoie Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2010 · Report post Tocmai ce am pus pe masina un set de amortizoare KONI FSD, facute in Olanda, care au un sistem inovator brevetat de ei, cu 2 valve care lucreaza la presiuni diferite. Astfel, la socuri (denivelari) mici, sunt confortabile, iar la socuri mai mari devin mai rigide.Sunt multumit de cum se comporta. Masina are 120 Tkm. Toate 4 amortizoarele au costat 650E pe E-bay, se gasesc si in Romania, parca autobros se numesc cei care le importa. La ei costau 580E, dar veneau peste 2 luni. La Primus 2 amortizoare originale costa 2100 ron, fara manopera. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jul 2010 · Report post Tocmai ce am pus pe masina un set de amortizoare KONI FSD, facute in Olanda, care au un sistem inovator brevetat de ei, cu 2 valve care lucreaza la presiuni diferite. Astfel, la socuri (denivelari) mici, sunt confortabile, iar la socuri mai mari devin mai rigide.Sunt multumit de cum se comporta. Masina are 120 Tkm. Toate 4 amortizoarele au costat 650E pe E-bay, se gasesc si in Romania, parca autobros se numesc cei care le importa. La ei costau 580E, dar veneau peste 2 luni. La Primus 2 amortizoare originale costa 2100 ron, fara manopera.FSD-ul e misto, daca le imperecheai si cu un set de coilovers erai zeu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jul 2010 · Report post FSD-ul e misto, daca le imperecheai si cu un set de coilovers erai zeu.Si mai exact ce rol au acele coilovers Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2010 · Report post Coilover este un fel de a spune amortizor in arc, adică fix sistemul MacPherson .Suna pompos nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2010 · Report post Suna,dar multi nu stiu ce i Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2010 · Report post Pai si nu inteleg...se pun si astea si amortizoarele?Astea tin loc de arcuri? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2010 · Report post Banuiesc ca a fost o gluma cu sistemul Mc Pherson! Amortizoare reglabile era cel mai simplu.Mc Pherson este tipul suspensiei inventate cam demultisor ,elimind astfel pivotul superior. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2010 · Report post http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/37/Coilovers.jpg Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jul 2010 · Report post Si nu suna mai bine amortizor reglabil decât să-i zici pompos "coilover" ? Exista de la Koni amortizoare reglabile care folosesc acelaÈ™i arc pt S40 cod 8741-1490LSport.@Saphir nu e nici o gluma, tot coilover e si ala de fabrica adica tradus in romana arc peste amortizor . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2010 · Report post io am inteles ca este suspensie MacPherson cu inaltime reglabila si cu cursa reglabila a amortizoarelor.deci si amortizor reglabil si arcuri reglabile fara pivot superior ca sa fie exprimarea completa. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Aug 2010 · Report post Are cineva o lista cu ce tip/model/marca de amortizoare au fost montate pe volvo? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2010 · Report post De obicei Volvo merge pe Sachs cand vine vorba de sistemul clasic si pe Monroe pt sistemul 4C . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Aug 2010 · Report post Asa e.Dar sunt 2 modele : Sachs Comfort si Sport + Nivomat (original volvo ,mai rar) Share this post Link to post Share on other sites