andrei_volvos60

Bare Transversale

21 posts in this topic

Salutare tuturor.

Ma ajuta cineva cu un sfat de achizitie de bare transversale (pe cupola) pentru un S60D - 2005?

Multumesc anticipat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o treaba destul de complicata.

Trebuie sa ai grija ce cumperi.

Am vazut niste bare pe un Lexus, originale care atingeau in usa facand zob si vopseaua si chederul

La mine exista zone de agatare sub ornamentele de pe marginea plafonului.

Verifica daca le ai si tu.

Ar trebui cumparate bare care se prind doar de acele zone de agatare

Mai multe detalii sper sa iti dau maine.

Vreau sa merg la o firma specializate pentru astfel de chestii sa cumpar un suport de biciclete.

O sa intreb si de bare transversale.

Am vazut pe site ca modelul pentru volvo era cam 100 de euro insa nu stiu daca se agatza de acele zone

Detalii maine sau de la colegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi fain!

Am gasit pe un site (nusht daca e voie s ale dau numele).

Au foarte multe modele....am facut o precomanda dar inca nu le am comandat....am sperat ca daca iau la pachet un sistem de prindere pentru bike fac vreo reducere....ti ai gasit:

"LaPrealpina - 63 EUR+TVA(otel fara capace si inchuietori)

            - 87 EUR+TVA(otel cu capace si inchuietori)

            - 94 EUR+TVA(aluminiu profil rectangular)

            - 110 EUR+TVA(aluminiu profil aero)"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai voie, si chiar e indicat pt. ca toata lumea isi doreste sa ia ceva bun calitativ la pret miiiiic !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am dat 110 euro pe unele originale la second. Din absolut prost noroc le-am gasit pe okazii.ro. A....si mai au si suporturi de ski.

Inainte de asta am cautat pe ebay de m-o durut tastatura...si am si gasit, dar englezoii conservatori si sceptici din fire cand or vazut ca-s roman mi-au zis ca nu le trimit in romanica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Dupa ceva peripetii, mi-am luat bare transversale pentru S60

sunt facute dupa original de polonezi iar plasticele sunt chiar de la volvo

Se potrivesc perfect se monteaza in 2 minute

Inconvenient, nu au incuietori :(

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Volvo-Load-Bars-S80-S60-S60R-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem45f2cde3eaQQitemZ300426322922QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

De adus, mi le-a adus un tip din state dar cu ceva injuraturi. :))) ca erau grele :) 6 kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragilor :

- la achizitia unor bari transversale, care se prind direct pe caroserie si nu pe barile longitudinale, veti tine cont as folloes :

- exista foarte putin producatori care fac suporti de prindere dedicati pentru fiecare tip de masina in parte : ATERRA, MONT BLANC, si ceva polonezi. ( astea sunt marcile mai comune ). Pretul mediu pentru ele este de cca 100 Eur + TVA.

- de regula va uitati la niste bari care permit rularea cu viteze mai mari 100-160 km/h; zgomotul, fluieratul/suieratul ( nu foarte deranjant ) e bonus;

- IN NICI UN CAZ NU FOLOSITI BARI SU SUPORTI DE PRINDERE UNIVERSALI. POATE SA VA COSTE FOARTE MULT.

Societatea noastra s-a ocupat intr-o vreme de comercializarea tipului asta de echipamente, si sa spunem ca suntem cat de cat avizati sa dam un sfat.

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dragilor :

- la achizitia unor bari transversale, care se prind direct pe caroserie si nu pe barile longitudinale, veti tine cont as folloes :

- exista foarte putin producatori care fac suporti de prindere dedicati pentru fiecare tip de masina in parte : ATERRA, MONT BLANC, si ceva polonezi. ( astea sunt marcile mai comune ). Pretul mediu pentru ele este de cca 100 Eur + TVA.

- de regula va uitati la niste bari care permit rularea cu viteze mai mari 100-160 km/h; zgomotul, fluieratul/suieratul ( nu foarte deranjant ) e bonus;

- IN NICI UN CAZ NU FOLOSITI BARI SU SUPORTI DE PRINDERE UNIVERSALI. POATE SA VA COSTE FOARTE MULT.

Societatea noastra s-a ocupat intr-o vreme de comercializarea tipului asta de echipamente, si sa spunem ca suntem cat de cat avizati sa dam un sfat.

H.

Salut.

Pai spune-mi te rog, ce e in nergula cu cele de la link-ul de mai sus?

Si apropo, cele de la mont blanc (parca) produse special pentru volvo mi-au indoit mie plafonul.... deci.....

Multumesc

Edited by ValiU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Pai spune-mi te rog, ce e in nergula cu cele de la link-ul de mai sus?

Si apropo, cele de la mont blanc (parca) produse special pentru volvo mi-au indoit mie plafonul.... deci.....

Multumesc

Vali,

In nici un caz au cum sa iti indoaie plafonul, deoarece prinderile sunt pe laterale. Eu am mont blanc pe masina, le folosesc pentru a cara din belsug, si nu am nici o problema. daca ajungi la o intalnire ne uitam.

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma contrazic cu nimeni.... la mine asta au facut.... suportii de prindere (cele cu ghiare) aveau o forma de L latura mica intra in clemele de prindere a masinii iar in partea de sus a laturii mari a L-ului venea un tirant pentru a tensiona barele.....

Cand a strans tirantul, L-ul a facut parghie iar unghiul drept al L-ului a intrat in plafon

Dar asa cum s-au exprimat toti, masina e de kkt facuta din conserve..... si ca lucrul asta se mai intampla la dacia nova....

In fine, acum mi-am luat pe original si, interesant nu mai am probleme...... culmea... fir-ar sa fie......

Dar iti dau dreptate la un lucru.... aveti mare grija ce cumparati... chiar daca scrie pe ele ca sunt pentru volvo.......

No ....daca asa s-au exprimat toti , tu o puteai face mai elegant . Ai grija , te rog . ;)

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma contrazic cu nimeni.... la mine asta au facut.... suportii de prindere (cele cu ghiare) aveau o forma de L latura mica intra in clemele de prindere a masinii iar in partea de sus a laturii mari a L-ului venea un tirant pentru a tensiona barele.....

Cand a strans tirantul, L-ul a facut parghie iar unghiul drept al L-ului a intrat in plafon

Dar asa cum s-au exprimat toti, masina e de kkt facuta din conserve..... si ca lucrul asta se mai intampla la dacia nova....

In fine, acum mi-am luat pe original si, interesant nu mai am probleme...... culmea... fir-ar sa fie......

Dar iti dau dreptate la un lucru.... aveti mare grija ce cumparati... chiar daca scrie pe ele ca sunt pentru volvo.......

No ....daca asa s-au exprimat toti , tu o puteai face mai elegant . Ai grija , te rog . ;)

bai, celui care a zis de conserve , l-as fi pus sa o testeze cu fruntea sa vada ce maro e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, căutând pe diferite site-uri ale unor magazine online am înţeles că bările de S60 (după 2001) ar fi identice cu cele de S80 (până în 2000). Aveţi idee dacă e adevărat?

Pe de altă parte, văd ca la noi marea majoritate a magazinelor oferă barele cu prindere la portieră, deşi maşina ar putea primi şi bare cu prindere pe caroserie.

Oricum, văd că preţurile variază între 660 şi 980 lei, în funcţie de adaosurile şi firmele producătoare. Cele originale (în cazul în care există) aveţi idee cât costă?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Pentru cei care mai cautati bare si portbagaje incercati si aici https://www.provelo.ro/categorie-produs/cutie-portbagaj-auto/, eu tocmai ce am montat ieri la iei si gratuit bare Thule Wingbar+Thule 757si cutie asta https://www.provelo.ro/produs/cutie-portbagaj-auto-space-cargo-430-argintiu/, de la Lev-Up Italia de care sunt foarte multumit, iar baietii m-au rezolvat super operativi, intr-o zi am comandat, montat si vazut de drum iar ca preturi sunt foarte decenti si central plasati aproape de P-ta Victoriei pe Titulescu, recomand.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum arata barele pe masina?

Ai o poza?

Sent from my iPv.6 using Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Dinoco said:

 

Cum arata barele pe masina?

Ai o poza?

Sent from my iPv.6 using Tapatalk

E bot de SEO, fraiere :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seo? Ce tot vorbesti acolo ?!?

Sent from my iPv.6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostul proprietar a avut (el a detinut masina vreo 3 ani inaintea mea, banuiesc ca si barile au fost originale, masina find noua la vremea respectiva). Se vad urme atat pe caroserie, cat si ceva punctulete de presare pe usi. Cred ca din start a fost gandita prost partea aia cu barile si iti va "atinge" vopseaua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now