paul_arpy

Vreau sa cumpar volvo s60 R

118 posts in this topic

am schimbat rulmentul stanga spate(e cu tot cu butuc)a fost 820 ron, manopera inclusa.

am comandat suport motor superior, care defapt sa comandat sub denumirea de suport cutie de viteza(nu vad nici o legatura)e in jur de 220-230 ron il schimb eu ca super usor.

mai urmeaza uleiul, inca nu stiu ce sa pun... intre 10w 60 sau 0w 50 , de la mobile1

marti imi pun foliile, 490 ron pe toata masina, eu zic ca e un pret bun.

astept sa vad ce fuste si praguri gasesc ca sa pun si niste flanse.

esapamentul e cam copt(finala) si nu stiu ce sa fac, ce sa pun.de la intermediara pana in finala sunt 2 tezi si ma gandeasc sa pun una singura mare si"frumoasa" din inox.

astept sfaturi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul tau are nevoie de un anumit ulei, acest ulei trebuie sa fie conform normei ACEA A3/B3/B4 MINIM si OPTIM este ACEA A5/B5 iar uleiul preferat de Volvo este normal CASTRO dupa cum scrie si pe busonul de ulei iar pe bidon e preferat sa scrie "for Volvo Cars" DECI trebuie ulei CASTROL FOR VOLVO CARS si poate fii 5W30 sau 0W30, eu bag in ambele masini volvo 0W30 evident Castrol for Volvo Cars .

Share this post


Link to post
Share on other sites

0w30 e pis peste 100.000km. Incearca CASTROL RS 10W60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zau asa, 0w30 in motor de 300 de cai  :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marian daca Volvo recomanda un anumit ulei de ce trebuie sa bagi alt tip ? Cu ce este mai bun 10W60 decat 5W30 recomandat de Volvo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmmm... poate 60-u' ala tine in temperatura si nu se face pipi sa se rupa pelicula ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici macar BMW nu mai recomanda pt M3 si M5 ulei Castrol RS 10W60, acum se recomanda 5W30 tot Castrol .

Share this post


Link to post
Share on other sites

0-100.000 km e bun 5w30 dar dupa se cam consuma cel putin la benzinarele turbo. Din acest motiv trebuie trecut la 10w !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci tu erai cel care m-a depasit pe cand mergeam si eu linistit catre Bistrita, la iesirea din Cluj, vineri. D5-ul meu se straduia si el, atat cat poate, cand ai trecut tu nervos. Pic de respect pentru batrani, zau asa :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

paul, vezi ca evecuarea nu e coapta. asa pare, dar nu are nimic. ce vezi tu ars, e o folie de protectie. si de obicei vezi la montura dintre final si intermediar. masoara noxele, asculta sunetul si vezi daca merita sa schimbi.

cu drag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emi la intrarile si iesirile din toba finala se vede ca e copt, e mancata , am sa mai verific odata.

mi-a sosit suportul "cutie viteza" 235 ron.trebuie sa imi fac timp sa il schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu cneva ,tot posesor de R si mi a spus  ca sunt ceva probleme cu turbina..se blocheaza axu cica ???

Frumos R ul ;D

Sa l stapanesti sanatos si cat mai multi km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil!! eu nu am nici o problema! fiecare masina cu defectele ei. depinde si de stapan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ;D

R ul ala avea 85 000 km,dar fostu proprietar nu ia facut nimica

an 2003 luna 12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now