Posted 22 Apr 2010 · Report post Salut.Am si eu nevoie de un sfat.Am curatat astazi debitmetrul cu spray kontakt.Toate bune ,in primii 5 km masina tragea de ziceai ca nu i adevarat,dar acuma este la fel ca inainte adica trage dar trebuie sa astepti.Ce solutie se poate gasi in cazul acesta?Va multumescMasina volvo v40 '99 diesel 70 kw Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2010 · Report post salutasta a fost solutie de moment mai bine schimbal dar nu cu una ieftina alea nu prea tin (in tara nooastra praf mult)si dupa schimba filtrul de aer macar la 10000 km Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2010 · Report post filtru il schimb odata cu uleiul adica 10 000 km.Deci singura solutie ar fi altul..nou? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2010 · Report post da am mai auzit ca se poate reconditiona se schimba partea electronicamai multe nu stiucel mai bine ii sal schimbisau sa scoti din soft ca calculatorul sa nu stie de el dar ii scump ca trebe resoftat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Apr 2010 · Report post da am mai auzit ca se poate reconditiona se schimba partea electronicamai multe nu stiucel mai bine ii sal schimbisau sa scoti din soft ca calculatorul sa nu stie de el dar ii scump ca trebe resoftatTreaba cu reconditionatu nici nu ma gandesc.Cel mai bine,mai astept putin si imi iau unul nou pe original..cred ca i cea mai buna solutie Va multumesc multpentru sfaturi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Apr 2010 · Report post Problema "rezolvata".Se poate inchide..Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Apr 2010 · Report post Am nevoie de o informatie.Ma puteti ajuta?Cat amm avut problem cu turbina/debitmetru' tot am umblat la acel vaccum si am desfacut piulita aia.Acum as vrea sa o pun la "loc",dar nu mai stiu unde "vine".Ma puteti ajuta cu o poza / ceva sfaturi?Va multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Problema rezolvata in mare parte.As avea nevoie de un sfat : daca stie cineva ce valori are un debitmetru bun . Astept cu mare interes un sfat .Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Pentru masina ta, inteleg. Ce motor ai, ca nu pricep din profilul tau... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2010 · Report post 1.9 d 70 kw '99 dieselAm facut ieri un test la debitmetru si turbina si mi a iesit ca debitmetrul are o valoare prea mica,el fiind aproape inexistent acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2010 · Report post Stie cineva daca pe motoarele astea T2 din '99 iarna s au pus debitmetre originale volvo?Pentru ca eu acum am vazut ca i de Reno dupa cod adica 7700105010 B asta i cel care a fost.Dar se pare ca sunt la fel..cu cel care l am "cumparat".Atasez si poze poate stie cineva problema Mie in Vadis imi da acest cod 30862696 pentru cel original Volvo,care cica ar trebuie sa fie Bosch si nu Siemens Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2010 · Report post Pai cred ca-i original, ca motoarele diesel de pe S/V40 sunt de Renault. Eu cel putin asa am. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2010 · Report post Pai si atunci de ce nu corespunde cu codul din vadis? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Aug 2010 · Report post Pai si atunci de ce nu corespunde cu codul din vadis? Raspund tot eu : pentru ca piesele sunt asemanatoare cu cele de la reno,in mare parte Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2010 · Report post Am primit 2 oferte din SUedia,dar as avea nevoie de sfatul vostru Prima ar fi un debitmetru original cod 30862696 - 837 sek + 300 sek (transport)Varianta 2 un debitmetru de la Renault Scénic, Grand Scénic cod 7700105010B -99 - 800 sek + 250 sek (transportul)Ce varianta ati alege Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2010 · Report post Iti dau eu alt sfat, pune aici ce valoare ai la MAF in stationare si la WOT dupa care mai vorbim de cum se curata un debitmetru . MAFul pica destul de greu, chiar si la D5 unde in mod uzual se murdareste din cauza EGRului blocat tot se curata si da valori foarte bune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2010 · Report post Joi am curatat debitmetrul cu spraycontact ,pe interior si mufa.Astazi cand am pornit masina sa plec mi s a aprins bec ul (de la debitmetru) .Ce poate fi?Am dat prea mult spray "prin" el?Daca scot mufa se stinge 2 3 sec ,apoi se aprrinde iar!A mai patit cineva treaba asta?Multumesc mult pentru ajutor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2010 · Report post MAFul nu se curata cu spray contact pt ca este "uleios", se curata cu brake disk cleaner . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Oct 2010 · Report post Si mai exact ce cureti la acel debimetru ? plasticul pe interior si sata aia ?? nu vad ce rol asa important ar avea :| Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2010 · Report post MAFul nu se curata cu spray contact pt ca este "uleios", se curata cu brake disk cleaner . Am curatat .Dar tot nu merge,adica tot se aprinde becu dupa 3 sec .Iar celalalt care il am asa zis (original) trage mai prost ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2010 · Report post Incearca cu ceva alcool. Dracovenia aia de semiconductor e mai sensibila decat trinitroglicerina. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2010 · Report post Incearca cu ceva alcool. Dracovenia aia de semiconductor e mai sensibila decat trinitroglicerina. Alcool de care?Vin ?Rachiu?De altu nu am sauAm vazut alt spray special pentru circuite electronice Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Oct 2010 · Report post Alcool isopropilic ori spray din gama "Kontakt Chemie" .Nu se bea.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Apr 2014 · Report post Salutare, stie cineva ce valori ar trebui sa citeasca in mod normal debitmetrul de aer in relanti? Ma intereseaza pentru un 1.9 DI din 99... imi da niste valori aberante, 600kg aer/ora... si in acceleratie de 40-50 % urca spre 4000kg/ora... Masina imi pare puturoasa si singura expplicatie care o am este debitmetrul... Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2014 · Report post La mine am 37,1 - 37,9 kg/h la relantiu. Scoate mufa de la debitmetru si daca trage mai bine,e clar. Share this post Link to post Share on other sites