Posted 1 May 2014 · Report post @vpr, esti sigur ca nu e de la tester ? Nu am mai auzit de astfel de valori . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 · Report post Testerul este al meu, Autocom, si la V70 imi arata vreo 13 kg/h daca imi amintesc bine... si cam la orice benzinar la care m-am mai uitat cam valorile astea le vedea... Pe alt diesel nu am avut ocazia sa ma uit recent... oricum, cand am luat masina am avut eroare debitmetru, am sters-o si nu a mai aparut. Probabil e obosit:P Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 · Report post La benzinar vede bine dar la V40 diesel cam toate testerele dau greș . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 May 2014 · Report post Nu am luat in considerare si o eroare de citire dar tinand cont de faptul ca am verificat, reparat, curatat, schimbat cam tot ce ar influenta mersul motorului, cred totusi ca debitmetrul e obosit... Vre-un sfat? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 May 2014 · Report post Unul de la Cipilika, trebuie sa aibe el unul bun . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2014 (edited) · Report post Cred ca am sa cumpar unul nou:P avand in vedere cat am dat pe masina... si starea ei tehnica, merita unul nou:P:P:P Multumesc pentru sfat. As face si o diagnoza de comparatie la un alt diesel sa vad diferenta... Edited 6 May 2014 by vpr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2014 · Report post Merita sa dai 800 ron pe un debitmetru nou? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2014 · Report post pai, sa zicem ca am luat in calcul si asta:P prima data as face o diagnoza unui model identic sa vad daca e obosit debitmetrul meu sau e testerul problema, cum spune @Bogdan. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2014 · Report post Scoate mufa si vezi.Daca trage mai bine e debitmetrul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2014 (edited) · Report post Masina nu mai are numere rosii si mai sta vreo luna pana la inmatriculare:P scosul mufei a fost primul lucru care l-am facut dar pe o strada pe care abia apuci sa-i dai a 2-a blana nu-mi chiar dau seama... oricum, dupa ce i-au expirat numerele rosii am realizat ca tot blocul motor sub galeriile de evacuare si admisie era plin de o mazga de ulei, asa ca am dat jos galeriile, le-am curatat bec, impreuna cu turbina, am anulat Egr-ul si pot spune ca la plecare de pe loc si pana in 2500 de ture e o diferenta, dar parca tot nu-i cum ar trebui, pentru saptamana viitoare cred ca urmeaza un test de compresie si daca rezultatul e bun, ii schimb duzele la injectoare, capul de pompa, ii pun turbina de BMW 525, posibil un alezaj in chiuloasa pentru evacuare, un intercooler putin mai mare, si un soft in final:P si sunt curios ce va iesii. Nu-mi place in schimb cutia de viteze, nu stiu daca e Renault sau Volvo dar se tureaza repede si mai tare de cat la alte dieseluri... stiti ceva compatibilitati de cutii de viteze? Si ambreiajul Sunt curios cat tine, nu-i adu mai mult de 30-40 de cp+... Edited 6 May 2014 by vpr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2014 · Report post 30 cp tine sigur,poate si mai mult.Spun asta pentru ca am avut masina resoftata si totul a fost ok pana la 400 000 km . Cutia este de Reno,iar ambeiajul pica sigur daca vei pune Valeo . Share this post Link to post Share on other sites