Marian78

Date masina dupa nr. de identificare (alias VIN) ?

11 posts in this topic

Salutare!

Detin un Volvo S70 T5 ,dar nu sunt convins de tipul motorului. E un fel de "corcitura" dupa cod ,injectoare ,turbina ,ECU.

Daca poate cineva sa afle mai multe despre masina mea raman vesnic recunoscator.

VIN : YV1LS43C2Xxxxxxxx

Multumesc!

Admin Edit: Nu incurajam postarea VIN-ului pe un forum public. Din motive de securitate va rog sa folositi PM. Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi arata dupa VIN ca este un S70 din 1999 cu motor B5204T3, cutie M56. Atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am linistit. Pe motor am trecut doar B5204T care ar fi fost de 155 kW/211 Cp.

B5204T3 am trecut in cartea de identitate  ,166kW/225Cp ,injectoarele sunt de 391 cm3/min (cele de pe T5R ) ,iar codul de pe ECU apare si la S80 T6 si C70 2.4T5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa stiu cei de la Volvo sa-si faca identificarea motoarelor... dupa seria de sasiu :))

La cele supraalimentate, ultima litera face diferenta intre low-pressure si high-pressure. Dar cei de la Volvo nu au trecut-o pe bloc. De fapt nu este stantata. Ai un autocolant pe capacul de la distributie cu tipul si seria de motor... dar nu rezista f. mult si cade de acolo. Si mai ai o cifra din VIN care zice motorizarea. Dar daca ai doua motoare date jos de pe masina NU AI CUM SA LE DEOSEBESTI.

Concret la ce am eu, 2.0T(B4204T3) pe S/V40 si 2.0T4(B4204T5), la exterior motoarele sunt identice. Ambele au stantat B4204T. Nu ai cum sa-ti dai seama de unul sau de altul. Turbina este mai mare la T4 14T fata de 12T la low pressure. Mai sunt diferente la biele , pistoane si arborele cotit. Dar chiulasa si blocul sunt identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema e si la aspirate, si la mine si la un prieten scrie pe motor B4164S, dar de fapt al meu este B4164S2, si are 4 caluti in plus, alte bobine, etc etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal nu imi place deloc acest mod de identificare a motoarelor.

La Renault este mai fain. Ai tipul motor si evolutia (F4P A7xx, K4M F7xx) asa ca nu ai cum sa nu stii ce motor iti sta in fata chiar si la dezmembrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Dupa multe chinuri am reusit sa citesc codul de pe turbina. E TD04HL-16T7 care s-a montat pe T5-uri. E modelul de turbina 16T mai mare pe evacuare si are un pic mai mult lag. Dar dupa 3500 turatii masina devine o mica bestie. Cu o evacuare mai buna si CIP se poate ajunge usor la 265 CP si 390 Nm. :o

Oricum tractiunea FWD e depasita de o asemenea putere. Daca stiti voi pe cineva care face CIPTUNING la motorul meu va rog sa-mi dati niste relatii. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema e si la aspirate, si la mine si la un prieten scrie pe motor B4164S, dar de fapt al meu este B4164S2, si are 4 caluti in plus, alte bobine, etc etc etc.

Alex, cum mi-apari tu in cale... Si daca m-au trimis acasa de la ITP ca imi lipseste ultimul 2, ce ma-sa sa le zic? De mama, de tata sau de frati?  ;D

Ori ala era bou ori asta se intampla mai multora... Lamuriti-ma si pe mine! Trebuia sa ma programez la RAR sa imi scrie aia pe carte ca e gresala, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul se identifica dupa VIN si atat. Blocul e acelasi, de-aia scrie S si atat. Pe chiulasa ar mai trebui sa figureze undeva si 2-ul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca prima varianta e cea corecta; sau poate trebuia sa-l invat pe nenea ala unde sa se uite... Ca era si el cam incurcat cum de ceilalti ITP-isti au rezolvat problema in trecut?!

Mersi :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now