Sign in to follow this  
Followers 0
DAnyEL

mare nevoie de ajutor!!!

14 posts in this topic

va salut pe toti, am o rugaminte la voi toti:

am fost azi cu cineva cu masina mea si l-am rugat sa o calce putin sa vada cum merge: si dupaia mi-a spus ca nu trage chiar cum ar trebui sa traga pentru 122 cp. acum care e rugamintea mea:

1. ce trebuie schimbat la masina ca sa mearga bine (buji, filtre, etc.)va rog sa imi spuneti tot ce ar putea fi bine  sa fie schimbat si sa aiba efect la modul cum trage masina;

2. unde asi putea un gasi un service serios de incredere in jurul judetului alba ca sa pot sa imi schimb tot ce trebuie la masina.

multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O singura intrebare:

Acel cineva, cine a condus masina ta si si-a dat parerea, e "conducator" de diesel sau benzina?

Si eu asa am patit odata, numai ca tipul a condus mai toata viata diseluri si nu o ducea la mai mult de 2500-3000 rpm, si exact asa a spus ca si omul tau, dupa care l-am spus sa mai incerce si el pana la 5500-6000 si si-a schimbat parerea.

La benzina pentru putere iti trebuie turatii mai mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai el a condus tot felul de masini si a dus-o si in 5000 dar problema care e...

pe o anumita distanta el ia dat cam 140, poate ca o putea duce inca putin daca o forta umpic mai tare si sa zicem ca ajungea la 160 dar el acum are un ford fiesta cu 50 cai si pe aceeasi distanta si el ia dat 140.

ideea e ca la masina mea nu iau mai fost schimbate consumabilele de cine stie cand. am luato la aproape 160000 acum 3 ani si ceva si de atunci tat ia schimbat doar uleiul si 3 filtre si acum are aproape 180000. si eu in vara vreau sa ii schimb tot ce trebuie sa stiu ca nu mai am dupaia probleme cu ea si si ca treage mai bine ca acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la al meu ii schimbat tot distr filtre ulei ii drept cai cutie automata cu 5 trepte dar nu poti sa spui ca rupe ii un motoras ii lipseste ceva cum intra in modul  sport si schimba la 5500 ture altfel se simte

efectiv pe autostrada l-am dus la 215 mai nmult nu o vrut nici cum masina ii din 2001 18 122 cai

cuplul apare dupa 3500 sub nu ai ce discuta

de schimbat ai filtrele macar MAN nu merita italiene ulei si eventual distributia dupa cite stiu primul ii la 120000km dupa la 60000km deci ar fi vremea sa nu cumva sparga ceva

deci cutia automata schimba in modul sport la 5500 el stie mai bine unde ii cuplul maxim in modul economic cam la 2000

macar ar fi 2000T dar nui

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar exact cam ce trebuie schimbat?

1.distributia+role+pompa apa

2.filtru(aer, polen, ulei, benzina)

3. uleiul

4.bujiile(astea trebuie?)

mai incolo completati voi cu ce stiti ca trebuie(orece ar fi )

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea fai un dyno test si vezi cat atunci daca trage sau nu trage .........iti zice ala exact catzi caii are ...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

faza e ca ma intereseaza mai mult tot ce trebuie schimbat la o masina cu 180.000 km ca sa stiu ce sa cumpar ca sa nu mai am probleme dupaia deloc. oricum dyno testul e o idee buna. faza e ca vreau sa iau piese-le din irlanda ca din cate am observat sar putea sa fie mai ieftine acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 180.000 de km nu se schimba nimik anume depinde f mult de cum a fost intretinuta masina sar putea sa nu trebuiasca schimbat nimik sau ....totu depinde de sintome daca masina merge bn fai schimb de ulei filtre distributie si cam atat o zi placuta:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai faza e ca imi tremura( foarte putin) in interior, si sprintul de la 100 in sus e cam slabut. poate fi problema si ca a bagat tata un aditiv de 10 lei? urasc cand baga prosti in masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa spusele tale ar trebui refacut motorul... ;D . Stai linistit, Motorul asta a fost conceput pentru o MASINA DE FAMILIE; deci se va comporta ca atare...are de toate dar cate putin, si e conceput sa tina ...mult .

In alta ordine de idei, baga benzina de calitate, un ulei bun, filtre noi, si masina va merge f. bine. Ca sa te convingi, daca vrei sa vezi diferenta: baga benzina de luK oil=cea mai ieftina, fa cateva probe cu masina:sarcina- incarcat; accelerare  sustinuta; si apoi baga OMV =premium, repeta in aceleasi conditii....si sa ne spui care e diferenta... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa ce o sa imi iau carnetul o sa fac si proba asta:D

faza e ca vreau sa schimb la masina cam tot ce ar trebui schimbat la o masina cu km astea ca sa nu am probleme mai incolo. ideea e ca masina maerge bine si nu cred ca iar trebui mare lucru dar totusi vreau sa ii fac o verificare la un service si daca e ceva ce necesita schimbare sa o fac acum .

ideea ca si asa cum e masina e foarte buna. dar nu vreau ca din neatentie si din lipsa de interes sa ajunga sa imi faca mereu probleme:D(de exemplu azi am desfacut toate usile si le-am uns mecanismele ca imi faceau cateodata probleme :);D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat ca esti cam departe...ca te-as chema si la mine...cateodata nu se inchide din telecomanda usa din stanga..  ;)  Dragule....daca distributia e OK, baga benzina si verifica uleiul...si ATAT ....A sa nu uit:  MUUUUULTI Km! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ca sa zic asa nu e greu sa desfaceti usa..sunt 2 suruburi in lateral unul la manerul de unde se deschide, unul in spatiul ala mic de depozitare(sub un capacel) si mai trebuie sa desfaceti siguranta de la macaraua pentru geam (asta daca nu aveti geam electric) si sa scoateti maneta de la macara si dupa aceia trebuie sa fortati putin materiaul ala de pe usa pentru ca are ceva blocaje care se elibereaza daca trageti de ele si dupaia eventual cu o siringa sa ungeti mecanismele alea(zic cu o siringa pt ca e cam greu sa ajungi la ele si eu asa le-am uns si acum mie mi se deschid perfect ca nu mi se deschidea una din ele); nu ia mult, eu in 10 min am terminat o usa si mai mult imi lua sa ajung cu mana sa ung bine pe acolo mecanismul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Operatiunea asta a fost facuta...se pare ca nu e suficient...va trebui sa scot afara mecanismul... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0