MareanBoss

D5 /163 2003 - pornire putin greoaie

96 posts in this topic

idea este ca eu m-am obijnuit cu pornirea de la 525 ce am avut inainte care ala o lua din jumate de cheie :P . ei la asta invarte de vreo 3 ori pana o ia si la cald de vreo 4 ori . sincer nu imi place . se poate face ceva ? ale voastre cum pornesc ?  de baterie nu m-as lega , sa fie de la injectoare ? cum pot afla exact de la ce e ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e nici o buba!Asa pornesc toate si am colegi cu 525 2003 cam tot la fel pornesc,oricum toate invart mai mult la cald

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa pornesc ele de noi ? eu nu prea cred.

poate ne zice cineva care a avut de nou un motor ca asta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa pornesc ele de noi ? eu nu prea cred.

poate ne zice cineva care a avut de nou un motor ca asta .

Cum adica nu crezi? Ai incercat un common rail nou si ai vazut ca nu e asa?

Orice Common Rail Porneste asa. Se scarpina intai in cap (am motorina? am temperatura care trebuie? am presiunea in rampa?...etc) si dupa aia porneste. La BMW aveai doar pompa comandata electronic si injectoarele normale. De aici si diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ?

cateva dovezi cu niste porniri de common rail  :

deci rebuie sa poarneasca la sfert

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune un exemplu de pornire de Volvo, nu de-alea  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ei bine s60-ul din filmuletul tau o ia bine pe langa a mea . dak ar porni ca aia as fi multumit cat de cat . nu de alta dar rad altii de noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca e mare diferenta intre ce e in filmulte si a ta sunt mai multe variante...

1. Motorina proasta.

2.Filtru de motorina imbacsit

3.Filtrul de aer imbacsit

4.Pierzi compresia pe la injectoare (injectoarele nu sunt stranse ca tot ai lucrat la ea acuma....)

5.Senzor de temperatura care citeste aiurea (caz in care poti sa-l recalibrezi pe tester la @Detonaror cred - ca el pare mai aproape de tine).

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa mai vii de acasa .

Motorina de la Rompetrol cea mai scumpa (eventual poate din cauza solutiei de curatat injectoare ce i-am puso)

Filtru motorina/aer nou

Compresie la injectoare se prea poate ca vb ta s-a umblat la ele. pe la unul se vede putin umezeala la restul deloc .

Pai daca e mare diferenta intre ce e in filmulte si a ta sunt mai multe variante...

1. Motorina proasta.

2.Filtru de motorina imbacsit

3.Filtrul de aer imbacsit

4.Pierzi compresia pe la injectoare (injectoarele nu sunt stranse ca tot ai lucrat la ea acuma....)

5.Senzor de temperatura care citeste aiurea (caz in care poti sa-l recalibrezi pe tester la @Detonaror cred - ca el pare mai aproape de tine).

Share this post


Link to post
Share on other sites

C baterie ai si  de cand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana nu pui testerul si vezi cum stau injectoarele degeaba ne dam cu parerea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa porneste tractorul meu, o fii bine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da . nu e perfect dar e f bine . 

bateria e un Bosch Silver mare nu e cea originala

trebuie sa rezolv cu umiditatea de la injectorul respectiv si apoi mai vedem .

cat despre injectoare am facut un test cat se poate de simplu cu degetul meu fermecat ;)) in unele inj. se simte o bataie sau ceva de genul iar in celelalte nu se simte absolut nimik .

Cam asa porneste tractorul meu, o fii bine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptiu dracie, si altii dau bani grei pe teste de injectoare cand puteau sa vina la tine sa le testezi cu dejtu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine e mult mai scump ;;))

Ptiu dracie, si altii dau bani grei pe teste de injectoare cand puteau sa vina la tine sa le testezi cu dejtu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de pornire...a mea are cateodata momente cand da sa porneasca...se balbaie...de vreo 2-3 ori si apoi porneste. Cand vad ca "se balbaie", o las si mai dau o cheie si o ia din prima. Asta mi se intampla de maxim 2-3 ori pe saptamana (masina mergand in fiecare zi cu peste 5-6 opriri si porniri pe zi)  Iarna asta nu mi-a facut figuri...cel mult cate o "balbaiala".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot confirma si eu ca motorul diesel la volvo porneste ca in filmuletul lui Bogdan ceea ce cred ca e ok pentru un diesel.

Nu vreau sa isc certuri pe aici dar..... totusi... daca va luati masini SH din romanica noastra draga si nu cunoasteti persoana...  nu va astepati ca masina aceea sa mearga f bine....

Fara suparare.....

Putini isi vand masina buna si f putini sunt si sinceri sau poate o vinde de nevoie si atuci trebuie sa ai noroc.

Si la combustibil acelasi lucru. Aveti mare grija de unde cumparati. Eventual testati benzinariile din zona si ramaneti fidel celor de la care ati fost multumiti.

Eu sunt oarecum patit. Din fericire am scapat doar cu avertismente din partea masinii si nu a fost nevoie de schimb piese. Si-au revenit dupa ce am pus combustibil bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda .. cam asa gandesc unii care nu au vazut in viata lor un electromotor sau o bujie injector alea alea . pentru ei doar alea noi si cu garantie sunt masini restul sunt bune de aruncat .  varzaaaa . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha .......

ce usor caracterizam un om desi habar nu avem nimic despre el.

.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu inca cum e la volvo pornirea!stiu ca nu e una ca alta.

Sunt mecanici, este reprezentanta si acolo mai mult ca sigur o sa gasesti raspunsul la intrebare.

Oricine are un prieten mecanic sau are un prieten care are un prieten mecanic si poate sa isi dea cu parerea, si la cate masini prin serviceuri si la cati mecanici sunt pe la noi tot circula o vorba despre o oarecare masina care porneste ciudat si se gaseshte un diagnostic.

Dar parerea mea este ca: nu e nimic grav, e masina second care a circulat si e normal sa apara o problema la filtre din cauza motorinei  si bateria putin mai slaba ...etc, toate contribuie la o pornire mai intarziata (Bine ca porneste!!!  ;D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now