MareanBoss

D5 /163 2003 - pornire putin greoaie

96 posts in this topic

Lasa mai Vali ca noi nu stim cum arata un injector in schimb nu avem probleme cu ele si e mai bine asa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

era pentru mine :) dar eu nu ii mai raspund.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai dar ce raspuns e ala : Domle' vezi k masina ta e Second si e normal sa porneasca asa . un motor care vorba aia "cica duce 1mil Km" la 180mii km porneste mai greu deja. deci faza cu Sh'ul si cu vechiul proprietar si nu mai stiu eu ce minuni ,cade  . aeronave pe cer , elicoptere ..  stele cazatoare . 

era pentru mine :) dar eu nu ii mai raspund.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnule MareanBoss.

Doua lucruri nu ai observat din ce am scris:

1. daca va luati masini SH din romanica noastra draga si nu cunoasteti persoana...  nu va astepati ca masina aceea sa mearga f bine....

2. Putini isi vand masina buna si f putini sunt si sinceri sau poate o vind de nevoie si atunci trebuie sa ai noroc.

Si pentru informarea ta (fyi). Conduc o masina SH pe care am dat o tona de bani,  bani la care am muncit cu greu.

Masina am luat-o din N-V germaniei pentru ca am vrut sa fiu cat mai departe de influenta est-europeana. Am luat-o chiar din reprezentanta.

Am vrut masina asta pentru ca am un deosebit respect pentru VOLVO si pentru ce au facut in industria auto de-a lungul timpului,  pentru ca e forma care imi place foarte mult si cel mai important....  pentru ca nu o conducea oricine in romania.

Masina are 130 000 km si arata si merge f bine..... sau ce-l putin asta e parerea mea.......

Si tot fyi stiu ce e ala un injector, un electromotor si alte componente. Ca nu cunosc detalii despre ele aste e alta parte si nu pentru ca nu imi place ci pentru ca din pacate nu lucrez in domeniu auto.

O seara buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

felicitari . sa te folosesti de ea si s-o stapanesti sanatos si fara incidente .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai Mariane dar acuma te ai pus sa scoti perfectiunea din masina aia?odata ce a fost desfacut tot p acolo si pus p alt motor ce pretentii mai ai sa porneasca la sfert?si oricum ar fi ele asa pornesc mai greu oleak si dupa multi km multe au mici sau mai mari probleme la sistemul de alimentare asa ca fii multumit ca porneste si iti faci treaba cu ea ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre Ionutze fii serios . toate's fiare si's facute de mana de om. doar stii k eu nu  ma las cu una cu doua.  cand am scoso din servie pornea bine si dupa cateva zile porneste mai greu , s-a uzat in cateva zile ? ;)) tare faza. maine's la Did

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu esti atat de sigur ca injectoarele sunt ok ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai zic odata . la Leutz 406 aveam 450.000 km si pornea la sfert mergea beeeton no coment am dato din nevoie de bani .

la 525 aveam 350.000 km  la fel ..

de la asta am pretentii nu gluma .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si merele seamana cu perele dar sunt putin diferite .

Tu vad ca nu vrei sfaturi ci vrei doar sa ne spui cat de priceput esti, ei bine sunt unii si mai priceputi care au obosit dandu-ti sfaturi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da lasati omu sa faca masina sa porneasca la sfert si sa ne spuna si noua cum a facut  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce Gus nici tie nu-ti porneste la sfert ? O fii de la bord ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

io o am de noua. a pornit la 3-4 rotatii de prima data. si acum e la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce tot va contrati atat???chiar sunt curios cum rezolva @marian problema.o fi de la injectorul umed.poate prinde putin aer la vreun furtun de retur.mai multe cauze.nu este injector.daca ar fi injector si mersul ar trebui sa fie putin neregulat.doar stii asta cel mai bine :angryfire:.

oricum ar fi sa nu te astepti sa porneasca sfert sfert.chiar cu totul in regula tot pornesc mai greu.asta se pare a fi concluzia generala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce Gus nici tie nu-ti porneste la sfert ? O fii de la bord

sa trec pe la tine sa verifici ? sau sa astept sa rezolve problema colegu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti sa treci mai GUS pe la mine dar sa nu vii cu mana goala, poti aduce geamul ala ;D

Si daca tot vii punem degetul pe injectoare sa vedem daca merg bine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am pus ultimul update 2010 ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa verificati daca aveti compresie cu supapele deschise asa cum functioneaza un diesel la unii nitre voi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

azi am patit sa nu imi porneasca la numai 5 min dupa ce am oprito si era calda calda ..... a pornit la a 5-a a6-a cheie si atunci balbait.  a ce miroase ? senzor de turatie / temperatura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea mareane eu zic sa-ti iei masina dupa care nu o sa mai ridici capota decat din curiozitate .

A vezi treaba cu dejtu fermecat ca e tot de la un injector de nu porneste la cald, dar ma rog tu le stii pe toate, stii cum arata o bujie, un alternator .

Hai succesuri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut o dacie cu aprindere electronica de golf .  deschideam capota doar la schimb de ulei . pai tie ti-ar conveni sa opresti masian si dupa 5 min sa omori bateria pana porneste ?  am fost la tester dar mecanicul meu nu are soft pt ea momentan . peste 2 sapt isi face update la jucarie . sper sa nu se mai intample pan atunci .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now