sorin

Ce inseamna??

13 posts in this topic

(Wartung erforderl motor )dupa ce am spalat-o pe dedesubt ,acum 2 sap.cum am plecat de acolo a aparut mesajul si am resetat, azi cind am plecat din nou pe la 120km/h,iar a aparut mesajul,si mai avea putere!HELLPPP!! O URC PE TRAILER SI O DUC IN SUEDIA?? SUNT IN STARE DE ASA CEVA!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica filtrul de aer, cand l-ai schimbat ultima data ? Alexb avea aceeasi problema cu pierderea subita de putere. Daca e ceva intermitent, nu-ti bate capul ca-si revine, probabil un senzor "umezit". Daca pierderea e permanenta, uita-te pe la furtunele de boost (de la turbina, prin intercooler si pana inapoi in admisie) sa nu fie ceva plesnit.

Tine-ne la curent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimate confrate! Masina nu are decat acumulatorul... pe duca. Asta inseamna acel mesaj. :) Nu e nevoie sa schimbi masina... doar acumulatorul :)... sau... verific-o la un electrician... ca sa depistezi un eventual scurt-circuit... care-ti "fura" curentul. Succes. Pot fi multe cauze ale pierderilor de curent... alternator defect (in acest caz... nu-ti mai incarca bateria)... diode defecte... vreun scurt-circuit . Spune-mi, te rog, ce simptome da la pornire. Aceasta eroare (wart erfordl) mi-a aparut si mie si cauza a fost acumulatorul... pentru ca am stat cu muzica la maxim la o petrecere si... in plus... un prieten a pornit incalzirea in scaune. A trebuit sa iau curent de la alta masina. Masina pierde putere? Spune-mi, te rog, mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi pt.sfat dar pornirea este ok ,mai incerc miine alta baterie, lipsa de putere apare dupa turatii mai mari peste 100km/h am resetat azi mes.si am turat-o peste 2-3000,si iar a aparut mesajul.Luni o duc la Primus,sa nu fie Valva Control Turbina.Orice ar fii va voi anunta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie si debitmetrul de aer. Scoate fum negru? Eu am patit asta cand mi s-a spart furtunul de la turbina si nu mai aveam aer in amestec. La 2000 de turatii nu mai aveam putere si masina scotea fum de doua ori cat un trabant. I-am ridicat capota si am vazut furtunul spart. Mergi la un service sa verifice toate conductele de aer. Debitmetrul... o sa te cam coste. La fel si furtunele (2 furtune m-au costat 700 ron). Poate ti le da Alex mai ieftin, la el preturile sunt mai bune oricum. Reprezentantele... te "rup". Au preturi foarte mari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi Emil pt sfat, nu scoate fum negru.Masina asta nu scoate fum aproape deloc,poate si din cauza motorinei bune ;D ;D.Oricum maine o duc la Primus,nu conteaza cat costa,intradevar bateria este cea originala,cred ca mai mult de 5 ani nu duce nici o baterie.O voi schimba si pe asta,dar la Primus voi face toate testele inclusiv baterie ;D.Mersi si va dau de veste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

FILTRUL DE AER e primul loc unde sa cauti. Al doilea este filtrul de MOTORINA. Pe diagnoza o sa-ti apara "Alimentare insuficenta". Cauza 3, debitmetrul si ultima si cea mai scumpa probleme in zona turbinei. Nu ai spus ce tip de motor ai. Uita-te acolo sa nu ai scurgeri de ulei. Nu m-ar mira sa-ti spuna la service ca ai probleme la Injectoare!!!! Fii foarte atent sa nu te faca sa cumperi noi ca sigur nu e cazul. Bateria nu are nici o legatura cu pierderea de putere..... Dupa ce pornesti alternatorul isi face treaba asa ca nu nu poate fi de la baterie. S60 are un sistem de avertizare "tensiune insuficenta" dar asta nu-ti afecteaza performantele motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact aceeasi problema am avut-o si eu. Aparea intermitent mesajul cu pricina "motor wartung erfordeln",insotit de pierderea de putere. Disparea de la sine sau dupa ce opream motorul. Am schimbat filtrul de aer si am "gadilat" putin contactele de la debitmetru. Coincidenta sau nu dupa aceea nu a mai reaparut mesajul. Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat in final ,si am avut gura aurita pt.o cheltuiala de 280euro pt.Valva control turbina,verificare acumulator,verificare cai putere,etc.Dar sint multumit ca am rezolvat.Binenteles ca nu i-am lasat sa schimbe tot ce au vrut ei ,ca ar putea fi din tampoane din debimetru,numai valva si mai vedem dupa proba le-am spus nu sint pe pat de moarte sa schimb ce vreti voi :P.Va salut pe toti. :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detaliaza putin te rog "tampoane debitmetru"..... Debitmetru controleaza amestecul de aer cu combustibil, e situat pe carcasa de la filtrul de aer...Nu are nici un tampon, ce au vrut sa spuna cu asta???? Si te rog sa ne spui si tipul motorului tau, poate ajuta cand altii vor intampina aceasi problema.... Multam`

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tip motor D5244T 120kw.si ce au vrut sa spuna cu tampoanele motor, vezi doamne ca vacumul ce intra in cele doua tamp.hidraulice sar putea ,ca ele fiind cumva sparte si la calculator sa dea valori negative si vezi doamne sa-i reduca din putere etc,a doua cu debimetrul au masurat valoarea lui in turatie si era ok,dar ce sa-ti spun daca te iei dupa ce spun nu iti ajung nici 5000euro in service.Ai cuvintul meu ca daca nu era valva si era altceva mai scump aduceam eu toate piesele oricum in Italia valva costa 114euro.Salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca totusi oamenii astia din service care pun diagnoze pe masini gafeaza la greu.... ca sa ne arate noua ce inteligenti sunt ei si ce prosti suntem noi..... Cum poti sa spui ca ai pierdere de putere pe la vaccum-ul de la suportii hidraulici ?!?! ( ma rog cu toata logica lor imbarligata) Si sunt convins ca le-ai spus ca NU MAI AI PUTERE de loc la motor....nu "pierdere". La tine nu aveai "cai" lipsa....iti disparea toata herghelia..... La motoarele noi nu pierzi numai 30-40Cp cat baga turbina, pierzi tot ca sunt interlegate sistemele....In fine, supapa lasa semne de ulei in zona turbinei...Imi pare rau ca la tine a fost varianta cea mai scumpa.....Eu nu am spalat motorul niciodata si nici nu o sa-l spal la noi. In toate cartile tehnice o sa vezi ca DIESEL-ul se spala cu motorul pornit , se da cu degresant si apoi cu apa calduta (15-30 Grade C), ori la noi nu se face inca asa.....Deci toate sansele sa apara probleme dupa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salve Alin mi-am facut timp din putinul care-l am eu nu am spalat motorul eu am spalat-o pe dedesubt,dupa care a aparut mesajul.Referitor la service asta e m-am bucurat ca am rezolvat-o Volvo este foarte greu de intretinut mai ales s60,dar placerile nu se discuta.Acum 4 luni masina asta a facut verificarea in Texel NL,totul a iesit OK am facut si la PRIMUS un control pt.ca mi-sa parut ceva la venire cu ea in RO si a iesit Ok.Ne auzim in 15 zile cu parerea de rau ca nu pot fi si eu alaturi de voi la intrunire.PETRECERE FRUMOASA TUTUROR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now