Posted 28 Apr 2010 · Report post Am testat azi instalatia AC. Se pare ca am 4 gaurele in Condensor(radiator). Maine ma duc sa iau unul sa il montez. A mai schimbat cineva asa ceva? E complicat/usor? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2010 · Report post complicat daca o faci tu.daca te duci la service nu e deloc complicat ,stai bei o cafea ,te duci sa iei prinzul ,si dupa aceea te intorci si iei masinasimplu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2010 · Report post complicat daca o faci tu.daca te duci la service nu e deloc complicat ,stai bei o cafea ,te duci sa iei prinzul ,si dupa aceea te intorci si iei masinasimpluProbabil ca nu ai citit cu atentie mesajul meu, am intrebat daca cineva a mai facut lucrul asta. Se pare ca tu nu, deci postul tau nu-si are rostul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2010 · Report post castorule - ca sa schimbi condensatorul (radiatorul de AC) trebuie sa scoti freonul din instalatie...schimbare apoi vidare + incarcare freon. Deci, in fata casei nu poti face asta decit daca ai o statie mobila de incarcat freon. Du-te la un service, e mai simplu si mai...sigur.- Poti sa si repari (lipesti) micile gauri din radiatorul de AC, sint service-uri (oameni) care fac aceasta operatie - iesi mult mai ieftin decit un alt radiator...Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2010 · Report post castorule - ca sa schimbi condensatorul (radiatorul de AC) trebuie sa scoti freonul din instalatie...schimbare apoi vidare + incarcare freon. Deci, in fata casei nu poti face asta decit daca ai o statie mobila de incarcat freon. Du-te la un service, e mai simplu si mai...sigur.- Poti sa si repari (lipesti) micile gauri din radiatorul de AC, sint service-uri (oameni) care fac aceasta operatie - iesi mult mai ieftin decit un alt radiator...Bafta.Daca am pierdere, automat nu mai am nici freon in instalatie, Dupa testele efectuate azi, a rezultat ca am pierdere in condensor, mai exact 4 puncte. Se le lipesc nu stiu daca se merita si este de durata. Condensorul il pot lua maine si sa il montez singur dupa care voi merge sa il mai testez odata iar daca testul e ok, am sa-l incarc si cu freon. Ce ma framanta pe mine demontarea/montarea lui. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2010 · Report post de demontat nu e chiar asa greu - problema e la mufele de imbinare (teava in teava) metalice, care au un arc inauntru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2010 · Report post eu jtiu de la s 60 ca ai putina treaba si nu cred ca reusesti sa il schimbi fara sa dai spoilerul si radiatoarele jos pt k este fixat in 4 suruburi serioase de lungi apoi montezi la loc si incarci instalatia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2010 · Report post eu chiar astazi o sa il schimb ,si al meu e gaurit serios ,o sa revin cu mai multe detalii ,pana acum m-a costat 1059 lei ,sa vedem manopera si incarcare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2010 · Report post Astazi am rezolvat. Intradevar radiatorul este prins cu 4 suruburi destul de lungi. Dar cu scule adecvate se defac imediat. Am luat unul la mana 2-a. Cu 70 de euro, l-am montat singur, iar freonul m-a costat 80 de euro. Total 150.Am fost ieri la un service spcializat pe AC. si mi-au spus ca ma costa in jur de 500-600 de euro (cu radiator nou).Deci am iesit ieftin... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2010 · Report post Asteptam si alte guri rele care sa zica ca VOLVO e scump de intretinut Felicitari pentru interventie !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Apr 2010 · Report post la cei 1059 lei dati pe radiator,mai adaugam 450 lei manopera si gata AC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 May 2010 · Report post eu ma gindeam ca e chestia aia ce se afla undeva pe sub bord si care face sa puta in masina,cum ii spune ca eu habar nu am,si pt care tre sa dai bordul jos sau d-zeu stie ce tre sa faci, ca eu....... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2010 · Report post Astazi am rezolvat. Intradevar radiatorul este prins cu 4 suruburi destul de lungi. Dar cu scule adecvate se defac imediat. Am luat unul la mana 2-a. Cu 70 de euro, l-am montat singur, iar freonul m-a costat 80 de euro. Total 150.Am fost ieri la un service spcializat pe AC. si mi-au spus ca ma costa in jur de 500-600 de euro (cu radiator nou).Deci am iesit ieftin...de unde ai pretul ala ca mie mi-a cerut 300 EUR aici pe forum ptr V50 ??si asta numai radiatorul second fara montaj... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 May 2010 · Report post de unde ai pretul ala ca mie mi-a cerut 300 EUR aici pe forum ptr V50 ??si asta numai radiatorul second fara montaj...De la dezmembrari din olanda. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2010 · Report post aaacorect.....trimite-mi si mie unul de v50, 1.6D ;D Share this post Link to post Share on other sites