galis

problema deschidere portbagaj

70 posts in this topic

Midnight, imi spui te rog un cod la plasticul asta si pasii necesari pt. a comanda de la tine piesa.

Bogdan si cu broasca aia sau senzorul din ea, nu se poate face nimic sa se repare?

Pe langa eroarea de portbagaj deschis sta si becul aprins (cel din portbagaj), usile nu se blocheaza si nici becurile nu clipesc cand inchid usile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da-mi te rog serie de sasiu pe PM si continuam acolo ca sa nu poluam aici.

Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca stau becurile aprinse si nu se inchide masina, pentru ca vede o "usa" deschisa. Deschizi usa, se aprind becurile, simplu! La ine, nu mai vede usa inchisa, deci nu mai stiinge luminile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai si ceva idei ca sa rezolv acest incovenient?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Broasca de hayon are contact NC( care trebuie sa stea asa pt ca CEM -ul sa stie hayon "close"si sa nu mai ai mesaj.)Tine masa permanent catre CEM.De asemenea cind actionezi acest swith incastrat de la trunk lid/tailgate pui masa catre CEm si cda motorul de la broasca sa deschida hayonul doar atit.

Mergi la service eventual.

Edited by V50Saphir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai si ceva idei ca sa rezolv acest incovenient?

Tocmai ce ti-a zis Bogdan, ca e broasca defecta. Schimbi broasca si ai rezolvat problemele (inchis, lumini, mesaj in bord).

PS: vezi ca are Blackhole un v50 la dezmembrat si are preturi foarte bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar broasca aia nu se poate repara? Dar mai exact ce e stricat la broasca? Contact-ul NC, e un senzor adica? Si ala s-a stricat?

Aveti careva ceva scheme cum se scoate broasca si masca interioara de pe portbagaj?

Mersi Midnight, butonul merge bine.

Tocmai ce ti-a zis Bogdan, ca e broasca defecta. Schimbi broasca si ai rezolvat problemele (inchis, lumini, mesaj in bord).

PS: vezi ca are Blackhole un v50 la dezmembrat si are preturi foarte bune!

Am vb cu el. Nu mai avea broasca dar tot am gasit ceva ce-mi trebuia.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine a inceput sa faca figuri...Se auzea un click finut si atat...Pana la urma si-a dat drumu dar a trebuit sa trag usor de portbagaj in sus in acelasi timp..Acum vad ca merge...Deci firele cred ca sunt ok din moment ce si-a revenit...Ce o fi?Broasca sau placa si microswitchu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la mine cand erau intrerupte si lucram la ea (nu stiu ce face fiecare fir si de ce) daca nu aveam toate firele unite nu prea avea putere motorasul sa deschida (cred ca era unul de la iluminare portbagaj sau numere), deschidea la 2-3 apasari de buton. In momentul in care am legat toate firele si-a revenit. Cat despre aparutul si disparutul problemei, asa e la inceput pana se rupe firul de tot. Nu strica sa le verifici scurt. Abia apoi cred ca ar trebui sa treci la chestii mai grave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam seamana cu ce ai descris...O sa verific...Multumesc...Acum si-a revenit :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine au fost sectionate firele de la imbinarea portbagajului. A inceput sa faca iar figuri, ceea ce inseamna ca nu le-am reparat bine. Are cineva sugestii cum se rezolva asta o singura data si bine? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine au fost sectionate firele de la imbinarea portbagajului. A inceput sa faca iar figuri, ceea ce inseamna ca nu le-am reparat bine. Are cineva sugestii cum se rezolva asta o singura data si bine? :D

Normal - cu schimbarea intregii instalatii din portbagaj

Ieftin - cu schimbarea firelor, cu alte fire de curent spre exemplu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma s-a rezolvat si la mine, si chiar ieftin.

Adica nu a trebuit sa schimb broasca.

Totul a tinut de o reglare a "carligului" (fusese desfacut cand nu mai puteam sa deschid portbagajul) in care se prinde broasca si a disparut eroarea (poate aici se facea continuitatea, punerea la masa, cum zicea cineva mai sus).

O zi senina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata...A cedat definitiv...Erori nu am in VIDA si pot sa il deschid din VIDA...Mi-am comandat switchul...Multumesc pentru informatii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai inteleg nimic...Am schimbat switchul...dupa cateva zile iar a inceput sa faca figuri...Acum insa nu mai pot deschide portbagajul nici din VIDA si am si eroare...MRRRRRRR...O sa ii verific cablurile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt cablurile din pacate :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei in mansonul de cauciuc, dintre haion si stalpul portbagajului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut problema asta si sm schimbat cablul. La mine era intre mansonul de la capota si balama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mdea...Cablul e ok...Se pare ca mi-a cedat motorasul care invarte melcul/arcul din broasca...Concluzia:alta broasca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine a fost microswitch-ul,a fost inlocuit acum 2 ani si a cedat iar :rant: .Scuze Paul (blueazimut) , dar am preferat sa-l repar pe cel vechi, alt microswitch a fost 2 ron la Dina si cam 1 h de munca, pretul tau a fost super ok .

Fiind sigur ca nu are cum sa cedeze atat de repede microswitch-ul , mai intai am facut contorsionism in portbagaj pentru a demonta tapiteria de pe capacul portbagaj, noroc ca m-am blocat la manerul acela din plastic de care tragi pentru a inchide portbagajul (nu stiu nici acum cum se desface) mai citisem pe la alti colegi ca l-au rupt si nu doream sa maresc lucrarea :rolleyes2: . Am desfacut ornamentul cu lampile de la numar si intrerupator, am scos mufa , am facut un strap intre 2 din cele 3 fire si minune: s-a deschis. Am verificat si cablurile si sunt ok, sunt matisate cu isolier band textil.

O zi minunata sa aveti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut probleme si eu cu deschiderea porbagajului dar numai cand era ploaie-umiditate mare, nu se deschidea la timp, am verificat și era un cablu fara frecat dezizolat, l-am izolat si acum pe umiditate, cand pornesc motorul, portbagajul de deschide singur. Deocamdata ma dau jos il inchid si plec la drum. Va mai trebui sa mai verific încaodata cablurile in zona unde se rup/dezizolează

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. acum pe umiditate, cand pornesc motorul, portbagajul de deschide singur. Deocamdata ma dau jos il inchid si plec la drum. Va mai trebui sa mai verific încaodata cablurile in zona unde se rup/dezizolează

Micro-switch-ul trebuie înlocuit.

Am trecut și eu prin aceste simptome.

La un moment dat , după oprirea motorului, se închidea și deschidea atât de repede, ca nu apucam sa încui mașina.

~100ron unul nou în cutie "albastră"

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13.05.2015 at 4:22 PM, Dumi81 a spus:

La mine a fost microswitch-ul,a fost inlocuit acum 2 ani si a cedat iar :rant: .Scuze Paul (blueazimut) , dar am preferat sa-l repar pe cel vechi, alt microswitch a fost 2 ron la Dina si cam 1 h de munca, pretul tau a fost super ok .

Fiind sigur ca nu are cum sa cedeze atat de repede microswitch-ul , mai intai am facut contorsionism in portbagaj pentru a demonta tapiteria de pe capacul portbagaj, noroc ca m-am blocat la manerul acela din plastic de care tragi pentru a inchide portbagajul (nu stiu nici acum cum se desface) mai citisem pe la alti colegi ca l-au rupt si nu doream sa maresc lucrarea :rolleyes2: . Am desfacut ornamentul cu lampile de la numar si intrerupator, am scos mufa , am facut un strap intre 2 din cele 3 fire si minune: s-a deschis. Am verificat si cablurile si sunt ok, sunt matisate cu isolier band textil.

 

O zi minunata sa aveti!

Salutare tuturor,

Sunt si eu patit cu switch-ul asta. L-am schimbat, la fel, acum 2 ani. Imi vine greu sa cred ca e aceeasi piesa de vina, dar avand in vedere discutiile de pe forum, cam asta ar fi buba. 

Prima data am scapat ieftin ca nu se mai inchidea portbagajul, dar acum a ramas inchis. 

Luminile pt nr de inmatriculare se aprind in schimb, deci fire sectionate nu cred ca sunt. 

Intreb, cine ma poate ajuta cu sfaturi, cum pot sa verific care e buba fara sa incep sa demontez masina?

Se poate repara switch-ul vechi?

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now