lik1999

Interfata Volvo s/v 40

132 posts in this topic

Pai pe cd am volvo fcr com  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din poza si descriere nu imi dau seama ce fel de interfata e aia. Eu am citit ce scriu ei pe site. OBD II este generica si nu poate reseta alte module decat la motor.

Ai incercat asa?

  Pune contactul ;  Nu este nevoie sa porniti motorul.

  -Porneste programul de Volvo, si trebuie sa se conecteze.

Ce versiune de FCR ai? Eu am 1.7 daca vrei....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Software FCR 1.3

Pai nu cred ca are legatura cu softul,atat timp cat nu imi vede cablu.Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la S40 am vazut ca mufa nu sta bine infipta intotdeauna. Eventual incearca sa cureti pinii mufei mama cu W40 inainte de a mai incerca. Neavand capac se mai umple de praf...

De asemenea,  trebuie sa vezi cand setezi porturile la soft. sa fie aceleasi cu cele pe care ai instalat interfata. Nu pune com1, incearca de la com2 in sus. Daca scrie ca e pentru Volvo, trebuie sa mearga. Sa nu umbli sub nici o forma la fire ca bulesti interfata. Poti sa faci si teste de com in windows sa vezi daca comunica cu interfata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mufa merge bine,nu are problemme.Am facut anu trecut un test cu galleto / kwp si a mers.

POrtul nu pot sa il schimb,doar com 1 il pot folosi si atat.

Dar daca tai mufele alea com si pun cablu direct oare nu merge?Ar fi  usb dupa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!! Pai conversia USB-COM se face printr-un protocol de comunicatie. De asta se ocupa un circuit integrat. Daca o tai E GATA! Daca nu merge mai bine o vinzi la unul la care merge si dupa aia iti cumperi un VOLVO FCR din RO cu garantie.

In bios poti activa mai multe porturi COM. Dupa aia sa schimbi din Windows pe com 2 in sus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta ramane ca solutie.

Sa o vand si sa mi iau alta.

Multumes mult pentru ajutor si informatii :D:-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit alta interfata.Asta o fi buna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este buna dar nu pt masina ta daca vrei sa vezi live data pe motor.

Poti reseta insa erorile de AIRBAG daca asta te incanta ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreau partea de motor,cam asta m ar interesa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da vol- fcr merge pina in  2000 luna a 6 a ;

la al meu nu recunoaste airbagurile nici motorul;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai benzina din cate stiu, acolo trebuia macar sa-ti vada codurile de eroare de pe motor .

@Lika daca vrei partea de motor cumpara o interfata VCDS 9.XX si o sa-ti vada ceva in mod OBD II, la unele motoare poti sterge chiar si erorile de pe motor+cutie automata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit o pe asta

-NOUTATI IN VERSIUNEA VCDS 912:

- suporta valori reale, teste, adaptari pe module folosind noul protocol UDS/ODX/ASAM

- au fost adaugate adrese noi UDS si ODX pentru modelele din 2010

- include suport pentru TP1.6 necesar pe Seat Ibiza 6J si se imbunatateste considerabil viteza de comunicare

- identifica automat modulele instalte pe autoturism

- citeste km reali stocati in calculatoarele EDC15 si EDC16

- peste 13.000 coduri de eroare in baza de date

- diagnosticheaza toate modele VAG din 1996 pana in prezent cat si generatia mai veche (doar cele cu mufa ISO compatibila – vezi poza);

- compatibil cu auto mai vechi ce folosesc K-line, L, K+L, Dual-K;

- compatibil cu ultimele auto ce necesita protocolul CAN (automobilele de conceptie dupa 2004);

- diagnoza, adaptare, recodare pe module Motor, Airbag, ABS, Clima, A/C, Radio, Navi, Servodirectie, Confort, etc;

- sterge codurile de eroare;

- permite diagnoza si pentru Dacia LOGAN, Renault Clio/Megane/Laguna2 (generic OBD2);

- conectare la laptop/computer prin mufa USB;

Share this post


Link to post
Share on other sites

da -da ;

dar ii scump si clona da originalul;

eu testele in afara de motor il fac cu un bosch kts de la un prieten ;

dar cei multimarca ii multimarca ;

am schimbat uleiul la cutia automata dar contorul numai cu original se poate reseta deci eu stiu ca-i schimbat el nu ;D

vol fcr nu se conecteaza nici la motor nici la cutie cred ca ems 2000 nu stie ;

la instrumente da si cam atit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am siun vct2000 care cred ca are probleme la interfata de pe cablu dintre masina si vct si cred ca se poate vinde

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ii modelul mai vechi lucra cu vadis (nou ii vida +dice)

cam la ce pret ar fii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu l-am folosit cu Vida 2010 si a mers de minune.Nu stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pretul aproximativ nu stii ?

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revenim la problema.

Astazi am "scos" interfata sa vad ce i cu ea,problema se pare ca  era din soft (volvo fcr 1.3 demo) .

Poate sa imi spuna cineva de unde as putea achizitiona softul ,dar complet .

A 2 a problema :  cum as putea conecta interfata la/pe un cablu usb.Deoarece mufa aia"com" am stricat o si am ramas doar cu firele (rosu galben negru - la interfata volvo) si Usb( rosu negru verde si alb).

Din cate am inteles de la @parola  nu se pot conecta direct!

Alta solutie ar fi in afara de cumpararea unei mufe com?

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asta  setata pe com1 (vol-fcr nu stie decat de com1) merge sigur. Soft achizitionat complet nu stiu daca merita, oricum nu poti decat sa vezi erorile si sa le stergi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu vroiam sa vad parametri,debitmetru,turbina si altele.Dar ajung iar la vorba lui BogdanG :smile:

Pe aceasta cale rog un moderator/admin sa inchida acest topic.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu mai stiu ce am zis de ai ajuns la vorba mea dar mai am o solutie pt tine, VCDS 908, are OBD2 generic si merge pe S40/V40 din 1998 pe incercatelea, nu am testat la diesel insa dar trebuie sa ,mearga. Nu poti sterge erori dar poti vedea LIVE DATA ;D

PS> in viata nu le poti avea pe toate.

PS2> cu scula mea de multi ieuroi nu pot vedea nici un S40/V40 1.9D asa ca se mai intampla si la case mai mari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da eu pot sa vad palea de 1.9D,ce inseamna sa ai scula desteapta si ieftina de numai 700ieuro >:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am reusit sa imi cumpar o interfata "buna" pentru masinuta.

interq.jpg

Dar apar alte probleme..conectarea.

elm1.jpg

Ca soft am primit :EasyOBDII ,OBD2Spy,ScanMaster-ELM,scantool_net113win.

Eu folosesc EasyOBDII si OBD2Spy.Astea sunt instalate .Doar ca nu pot sa ma conectez la interfata.Este pe usb,dar foloseste comm uri si anume com 3 .Am avut instalat modemul pe com 3,dar l am dezactivat.Insa tot nu merge.

Volvo <a href="http://floriansch%c3%a4ffer.de/obd/obd2_scanned.php?order=fuel#1100">v40 1999 Diesel 70 Europa ELM 323 Da Da ISO 9141-2

ISO 14230-4

Care ar fi solutia?

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now