ph77bas

sa oprit motorul cand am redus si am oprit la semafor

27 posts in this topic

de cateva ori  , dar la interval de timp mare circa 2 luni, sa oprit motorul cand am redus si am oprit la semafor. dar la prima cheie porneste fara probleme.sa repetat problema de aprox 3 ori in aceiasi zi.asta nu era deajuns si in mers am realizat ca masina se tura foarte greu si nu mai accelera  normal, accelera foarte greu si nu cred ca  trecea de 100km/h

am sunta pe un prieten si mi-a zis  sa opresc motorul din mers  si apoi sa pun contactul si  sa o bag in viteza si sa dau drumul la ambreiaj ca  sa o pornesc si culmea,  problema a disparut

dar pe mine ma intereseaza  de la ce apare aceasta problema ca sa o remediez cat se poate de repede

poate ma poate ajuta cineva in aceasta problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai vreo eroare cred ;D

Cu filtrele cum stai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completeaza datele masinii ca motoare D5 "e doua care este" pe S60 si nu stim despre care vorbesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se opreste motorul in mers este o problema de alimentare, trebuie verificata pompa din rezervor, oricum schimba filtrul de motorina pana sa umblii la pompa ca sa fii sigur ca nu e de la filtru problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se opreste motorul in mers este o problema de alimentare, trebuie verificata pompa din rezervor, oricum schimba filtrul de motorina pana sa umblii la pompa ca sa fii sigur ca nu e de la filtru problema .

masina am cumparato in februarie si atunci am schimbat toate filtrele ulei etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine este sa mergi la cineva care are un tester destept si sa vezi erorile stocate, altfel trebuie sa o iei babeste, poti incepe prin a verifica sistemul de alimentare sa nu traga aer fals pe undeva, cauta pierderi de motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine este sa mergi la cineva care are un tester destept si sa vezi erorile stocate, altfel trebuie sa o iei babeste, poti incepe prin a verifica sistemul de alimentare sa nu traga aer fals pe undeva, cauta pierderi de motorina.

am fost la tester, nici o eroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei cand face cum iti face tie e de la pompa de motorina din rezervor dar normal era sa pice si sa nu mai mearga, la tine e ciudat rau, vezi sa nu ai vreun furtun de motorina desfacut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei cand face cum iti face tie e de la pompa de motorina din rezervor dar normal era sa pice si sa nu mai mearga, la tine e ciudat rau, vezi sa nu ai vreun furtun de motorina desfacut .

o sa o urc pe elevator

dar faza e ca a facut faza asta la inttervale  mari de timp

si s-a mai intamplat o chestie tot atunci, mergea masina de parac nu mai baga turbo

dar cum opreai motorul si porneai iar mergea perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal daca masina intra in limp mode (mod avarie) nu mai trage, turbina fiind dezactivata, cand opresti motorul, si il pornesti merge din nou normal, pana aungi la o anumita turatie dupa care iar intra in limp mode.

In oricare din cazuri (presiune prea mare/mica) trebuie sa ai eroare stocata, astfel ai positive deviation daca ai presiune prea mare si negative deviation daca ai presiune prea mica, daca ai presiune prea mare atunci este de la VNT, daca ai presiune prea mica atunci este o pierdere de presiune pe la furtunele mari de turbo/intercooler sau vacumul de la boost controler, VNT, suport motor etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in mod normal daca era de la pompa de motorina din rezervor trebuia sa ti afiseze in bord ceva de genu ,, emergency engine service ,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si trebuia sa nu mai mearga deloc, nu-i asa ? Gus stie ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca mergi cu geamul deschis, in momentul in care o accelerezi se aude un fasait ca si cum ar pierde aer pe undeva ??? intreb si eu pentru ca am patit chestia asta si imi sarise un furtun de la turbo !!! avea acelasi comportament ca la tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tre sa scoata fum in momentul in care fasaie, si evident negative deviation eroare pe tester .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tre sa scoata fum in momentul in care fasaie, si evident negative deviation eroare pe tester .

nu scoate gram de fum!

si daca sarea furtunul de la turbo, cand am oprito si am pornito  , trebuia sa nu mearga, dar a mers normal

si fasaitul se aude tot timpul dar cred k e sunetul can incarca turbina si cand descarca, se aude de parca ar fi turbo benzina si as avea blow off , dar sunetul nu este asa de puternic.

repet, am fost la tester si nu am nici o eroare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba testerul ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu scoate gram de fum!

si daca sarea furtunul de la turbo, cand am oprito si am pornito  , trebuia sa nu mearga, dar a mers normal

si fasaitul se aude tot timpul dar cred k e sunetul can incarca turbina si cand descarca, se aude de parca ar fi turbo benzina si as avea blow off , dar sunetul nu este asa de puternic.

repet, am fost la tester si nu am nici o eroare!

Nici la mine nu scotea nici un fum. Pur si simplu nu avea destula putere. Fasaitul normal de la turbina se aude tot timpul, eu vorbesc de un fasait de zici ca ai dat drumul la aer dintr-un compresor, adica din ce in ce mai puternic pe masura ce accelerezi. Si nu e obligatoriu sa nu mai mearga. Din cate stiu eu, si sper sa ma corecteze cei care cunosc daca gresesc, la pornire turbina nu este in sarcina. Stiu ca intra in sarcna la turatii mai mari. Dar, poate gresesc....................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afirmatia e valabila doar pentru motoarele turbo pe bezina, la cele turbo-diesel turbocompresorul se invarte la orice turatie; se adapteaza in functie de sarcina/turatie prin geometria variabila(cele care au - de ex. VNT la Volvo). Un suierat al TC e normal la accelerare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai vecine la toate motoarele turbo se invarte turbina ca deh e antrenata de gazele de evacuare, deci da cu gaze si se invarte ;D  La benzinare are wastegate (ca la TDurile vechi) la TDurile noi are VNT .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afirmatia e valabila doar pentru motoarele turbo pe bezina, la cele turbo-diesel turbocompresorul se invarte la orice turatie; se adapteaza in functie de sarcina/turatie prin geometria variabila(cele care au - de ex. VNT la Volvo). Un suierat al TC e normal la accelerare.

te rog explica ce inseamna VNT si TC

MERCIC

Share this post


Link to post
Share on other sites

VNT=variable nozzle turbos sau turbina cu geometrie variabila

TC=turbocharger sau turbocompresor sau turbina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai vecine, ;) de-aia am si adaugat "compresor" referitor la "in sarcina", ca lumea mai are impresia ca turbina ii baga aer in motor.. :P

tocmai, ca la benzina are wastegate care-i un fel de bypass la turbina

[attach=#]

post-1898-12877879235304_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica si furtunele de la filtrul de particule (cele care masoara presiunea inainte si dupa). si filtrul de particule. sa nu fie infundat. ai folosit motorina "buna" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnu fizician fara suparare dar care filtru de particule ? Poate ala de la Geneva ca omu nu are nici un filtru, o avea multe particule  dar filtru nexam  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now