Posted 4 May 2010 · Report post Am gasit pe forum un catalizator second de vanzare (al meu face un zgomot teribil) si as vrea sa-mi spuneti si mie daca este diferenta intre ele: cel gasit este de pe un motor 1855cmc T4, al meu este 1731cmc. Ma refer la diferente de marime sau daca as intampina ceva probleme la montare. Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2010 · Report post Face galagie catalizatorul sau prima toba ? Eu cred ca mai degraba e toba din mijloc.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2010 · Report post Am gasit pe forum un catalizator second de vanzare (al meu face un zgomot teribil) si as vrea sa-mi spuneti si mie daca este diferenta intre ele: cel gasit este de pe un motor 1855cmc T4, al meu este 1731cmc. Ma refer la diferente de marime sau daca as intampina ceva probleme la montare. Multumesc.Eu zic ca nu potriveste, decat cu modificari. Este diferit pe ani, serie de sasiu, motorizari. Si de la turbo la aspirat, nu se pupa.https://ssl.kundenserver.de/www.skandix-usa.com/media/pdf/SKANDIX_Catalog_Volvo_S40_(-2004)_V40.pdfBaietii de la Skandix au si magazin online, vezi ce catalizatoare potrivesc la tine aici http://www.skandix.de/en/vehicle-identification/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2010 · Report post Sigur este catalizatorul, am urcat-o pe rampa am miscat de catalizator si se aude de parca ar avea pietre in el. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 May 2010 · Report post Scoate tot din el si inchide-l la loc...ce te mai complici...... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 May 2010 · Report post Si la mine se aude urat, mai ales dimineata cand sta turata la 1100 ture. Se aude de parca ar fi sparta vreo toba si nu e. Am ridicat-o si mecanicul a batut in catalizator si zicea ca suna a gol, la mine sunt urme de inlocuire, adica urme de sudura. Mecanicul meu o zis ca putem pune una universala, Bosal si se rezolva problema. Costa de nou in jur de 300 ron. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2010 · Report post Zilele trecute am montat un catalizator de T4 pe un 1.8. Merge montat dar trebuie taiat exact unde incepe si se termina catalizatorul de T4 si sudat pe masina pe tevi. De incaput incape fara probleme. Catalizatorul de T4 este mai lung decat cel de 1.8 dar merge pus, se pune otzara intors ca sa nu dea maneta de la schimbator in catalizator. Dupa montare evacuarea se aude beeeton, nu se mai aude ca o masina cu toba sparta, "pufaie" frumos acuma, deci in concluzie la mine a fost devina catalizatorul fiindca era gol. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2010 · Report post Scoate tot din el si inchide-l la loc...ce te mai complici...... Dar ce te faci cu sonda Lambda de dupa catalizator? Eu stiam ca am Euro2, insa am lambda si inainte si dupa cat... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2010 · Report post eu zic sa faci cum a zis sfc,adica desfaci conserva pe loc cu autogenu si scoti piatra de acolo si o lipesti la loc tot cu autogenu; eu am facut treaba asta mai demult la dacia pe care o am (este pe injectie si euro 2 considerata),inauntru este o piatra cu canale fine si se sparge cu timpul si loveste in carcasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2010 · Report post Dar ce te faci cu sonda Lambda de dupa catalizator? Eu stiam ca am Euro2, insa am lambda si inainte si dupa cat...Nu o sa aiba nimic daca-l golesti, senzorul de dupa catalizator doar "se uita" daca noxele depasesc unele limite, nu influenteaza mersul motorului cu nimic. Injectia o controleaza prima sonda lambda. Singura problema daca golesti catalizatorul ar fi sa-ti aprinda becul de "check engine" in bord. Si a doua chestie posibil sa-ti faca zgomot evacuarea cum a facut la mine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2010 · Report post poate sa-mi arate cineva unde este a 2-a sonda?cea de dupa cat... ca si eu ar trebui sa-l schimb ca imi rasufla... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2010 · Report post poate sa-mi arate cineva unde este a 2-a sonda?cea de dupa cat... ca si eu ar trebui sa-l schimb ca imi rasufla...pai al tau e diesel parca,acolo i alta treaba.parca Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2010 · Report post Nu trebuie sa tai catalizatorul sa scoti fagurele de ceramica din el, e de ajuns sa il dai jos si sa il spargi inauntru. Si eu am avut aceeasi problema, am duso la un mecanic si a scos tot din el. Dupa ce elimini catalizatorul vei pierde putin din cuplu la turatii mici dar va urca in turatii mai repede motorul, va creste consumul cam cu 1 litru si va face mai mult zgomot motorul...sau ma rog...evacuarea... Cam asta mi s-a intamplat mie... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2010 · Report post Dar cat cost un catalizator ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2010 · Report post nu. eu am tot 1.8 benzina din '98. si m-am dus la cineva si m-am uitat pe sub masina , dar a 2-a sonda eu nu am vazut-o. poate nu m-am uitat bine... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2010 · Report post Din cate stiu 2 sonde n-au decat motoarele 2.0T si T4. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2010 · Report post pfiu m-am linistit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2010 · Report post pe 1.8 din 2001 cod motor 8184s2 are 2 sonde unul inainte si unul dupa catalizatoral 2 lea verifica daca gazele ce ies is conform standardelor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2010 · Report post nu. eu am tot 1.8 benzina din '98. si m-am dus la cineva si m-am uitat pe sub masina , dar a 2-a sonda eu nu am vazut-o. poate nu m-am uitat bine...Daca ai motorul care-l am si eu, cel de 116 cai, pot sa-ti zic ca ai doar o singura sonda lambda. La celalalt motor de 1.8 de 125 cai chiar nu stiu.l Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2010 · Report post dap, motorul de 115 cai il am. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Jun 2010 · Report post Atunci doar o singura sonda lambda ai inainte de catalizator. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2010 · Report post De ce nu ma intrebi pe mine?Ai o singura sonda lambda(inainte de cat.) si aia este schimbata cu una bosch ca se bulise cea originala.Catalizatorul iar este schimbat deci poate rasufla pe unde a fost sudat catalizatorul(de cat. s-a ocupat tatal meu si stiu ca au fost niste probleme, nu se potrivise si l-au adaptat unde l-a sudat). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2010 · Report post @bitz- sincer :dontknow:m-am gandit ca daca mi-ai dat masina ai dat-o si cu asta-basta. Inca o data raman impresionat de calitatea membrilor Volvo-club. catalizatorul rasufla pe acolo pe unde fu sudat(nu tare, da daca nu-i fac ceva in 3-4 luni o sa faca zgomot mai tare). stiu ca ai schimbat sonda...Am vorbit cu unii sa-mi schimbe toata evacuarea(de la sonda in colo)(n-o sa fie sunet spor , doar se schimba tevile), acum sa vedem cand o s-o fac ca nu prea am cand... Share this post Link to post Share on other sites