Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

DaniT

Cumpar S40 1.6D 2007 sau mai nou

74 posts in this topic

Cumpar S40 1.6D din 2007 sau mai nou. Carte service obligatoriu, de preferinta nerulat in RO (import Germania).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfatul meu e sa te orientezi catre un 2.0 D pentru ca sunt mai rentabile la putere/consum iar la piese tot pe acolo sunt.

Eventual pune si un pret maxim,km rulati,cu toate ca nu cred ca vei gasi prea curand pe forum vreunul de vanzare,nu vreau sa te dezamagesc dar cine isi ia VOLVO cu greu se desparte de el ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cine vrea sa scape de el nu reuseste ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sa iti iei mai bine acelasi model cu doi ani mai vechi,cu km mai putini, dar fara DPF(sa fie euro 3, nu euro 4).

Chiar daca taxa va fi mai mare, iti vei recupera banii din cheltuielile de intretinere.

Trust me, i know!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si sa iti iei mai bine acelasi model cu doi ani mai vechi,cu km mai putini, dar fara DPF(sa fie euro 3, nu euro 4).

Chiar daca taxa va fi mai mare, iti vei recupera banii din cheltuielile de intretinere.

Trust me, i know!  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand va salut pe toti. Urat din partea mea ca nu v-am salutat de la inceput ca nou inscris pe acest forum.

vita_fresh  -  nu vreau 2.0D pt ca nu ma intereseaza viteza/puterea. Am condus in Franta cam 5000km si acolo cam toti conduc regulamentar..pe drumuri fara gropi (cu cateva exceptii). In Romania nu pot intelege cum soferii (ce-i drept nu toti) se intrec sa-si rupa masinile prin gropi. In jurul Parisului limitele sunt de pana la 110km/h - si asta pe autostrazi...de ce as conduce prin gropile de pe drumurile judetene/nationale din Ro cu o viteza mai mare?

Ziceai ca nu te prea poti desparti de un volvo..:) te cred. Eu doresc ceva nerulat in Ro (import Germania, exclus din Franta sau alte tari care nu au cultul masinii).

Detalii despre ceea ce doresc eu:

an 2007 (sau..preferabil 2008)

pana in 100.000km (reali - verificabil cu carte service completata doar la Volvo)

comenzi pe volan

culoare: gri sau negru

Bogdan G - ai dreptate pt ca: romanii in general prefera masinile nemtesti...datorita calitatii in principiu. Pe strazi vezi mai multe VW Audi BMW pt ca se produc mult mai multe decat cele aprox 200.000 volvo anual (din cate stiu eu). Se stie ca intretinerea e mai scumpa decat la alte masini....

O intrebare:  e mai scumpa decat la VW (passat) BMW, Audi? (aceleasi conditii de utilizare)

Eu unul prefer sa platesc mai rar si mai serios pe piesele de schimb la un volvo decat mai des si mai ieftin de ex la o dacie sau opel. Asa ma si bucur de confortul oferit de o masina cum e volvo. Poate nu gandesc prea bine... trageti-ma de maneca daca e cazul :)

irina_f -  model mai vechi.... inseamna sanse mai mari sa nu aibe km reali... oricum...cu carte service un model mai vechi gasesti tot mai greu (ma refer carte service facuta la Volvo). E mai uzat interiorul...si altele

Interesant ca majoritatea masinilor SH vandute...indiferent ca au 2 ani sau 5-6 ani...tot 90.000km aprox au :)  de ce oare? :P

Se pare ca EUropa incepe sa treaca prin a 2-a parte a crizei financiara. Poate mai scad preturile...

P.S.  Poate imi dati sfaturi cam ce sa urmaresc cand cumpar S40-u (poate aflu ceva in plus )

E adevarat ca nu se va mai produce S40?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma refeream ca daca iti iei 2.0 D zbori cu el pe sosele.Nici eu nu sunt mare vitezoman dar unde e de dat ii dau ;D

Ma refer ca se preteaza mai bine la demaraj,depasiri chiar si cu masina plina,iar la consum tot pe acolo sunt.

Mai scump ca restul nu cred ca e pentru ca marea majoritate sunt tot la acelasi pret ba chiar mai ieftine unele.Cat despre cartea service nu te increde prea mult in ea,chiar daca e de la reprezentanta Volvo,sunt si la ei tepari Roberto e unul patit...

Chiar daca e putin mai veche si are mai multi km conteaza mult cum au fost folositi si de cine ;)

Succes la achizitie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danit trebuie sa te gandesti la mai multe aspecte cand cumperi un S40 diesel.

Daca mergi preponderent in oras nu iti recomand 1.6D pt ca are mari probleme la DPF dupa 100k km.

Consumul la fel nu e mai mic la 1.6 D pt ca face regenerare mult mai des.

Cel mai echilibrat este 2.0D si daca este fara DPF poti considera ca ai facut mega afacere .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DaniT,

Ce buget ai pt achizitie?

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic de tot

Nasule berea mea unde e ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buget - max 11.000 euro  dar asta pt un s40 2008. Am vazut ceva pe autovit in Bucuresti..probabil o sa trec pana acolo sa le vad (eu sunt in Timisoara)

Bogdan G - nu cred ca se mai fac fara DPF cel putin nu cele de dupa 2007 (corectati-ma daca gresesc).. As vrea sa iau una cat mai noua. Consider ca cele mai noi au mai putine probleme (ascunse)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este dupa 2007 toate au DPF deci daca vrei diesel ramane doar S40 D5 care in 100.oookm de Bucuresti cu 15km/h medie orara sunt sigur ca nu reusesti performanta sa infunzi DPFul .

In Timisoara la tine garantat nu ai cum sa-l infunzi ;D

Iar consumul urban este cu 2L mai mare fata de 1.6 D dar tragand linie dupa 100.oookm este la fel de economic pt ca nu intra asa de des in regenerare, nu are DPF activ (cu aditiv) nu are probleme cu EGRul etc etc etc .

Cel mai bine ia-ti un 1.8 benzina si ai terminat balciul sau mai bine spune cum vei folosii masina si iti dam noi sfaturi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este dupa 2007 toate au DPF deci daca vrei diesel ramane doar S40 D5 care in 100.oookm de Bucuresti cu 15km/h medie orara sunt sigur ca nu reusesti performanta sa infunzi DPFul .

In Timisoara la tine garantat nu ai cum sa-l infunzi ;D

Iar consumul urban este cu 2L mai mare fata de 1.6 D dar tragand linie dupa 100.oookm este la fel de economic pt ca nu intra asa de des in regenerare, nu are DPF activ (cu aditiv) nu are probleme cu EGRul etc etc etc .

Cel mai bine ia-ti un 1.8 benzina si ai terminat balciul sau mai bine spune cum vei folosii masina si iti dam noi sfaturi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai putin ca tu faci niste confuzii mari de tot .

Eu nu stiu ce S40 ai vazut tu ca poti cumpara cu 11.oooE dar eu vad altceva, cel mai ieftin S40 pe benzina de pe mobile.de costa 11.820E si este cu motor de 2400 cmc.

Cea mai ieftina diesel costa culmea cu vreo 3000E mai putin, pai cum dracu vine asta? Pai foarte simplu alea diesel sunt masini de firma si au multi km si sunt cazute si km dati inapoi, da si neamtzu da km inapoi ca nu-l doare burta.

Singurul loc de unde am incredere sa iau masina din Germania este AUTOHUS.DE, acolo au un singur S40 2006 cu 98k km, cheala dar e neagra si costa numai 10.250E . Pai pana la 11.oooE nu te incadrezi nici daca mergi pe jos sa o iei .

Iar S40/V50 sunt ieftine numai cand au motoarele diesel de la PSA, in rest sunt scumpe ca porcu pt ca de fapt atat face o masina buna cu motor bun .

Si inca un sfat daca tot vrei S40 II, sunt niste chestii care il fac putin mai deosebit decat Focusul pe care este bazat si anume sonorizarea premium care este un must pt ca orice modificare ulterioara a sistemului audio este mult mai costisitoare si echiparea sa fie SUMMUM  ca deh asa ii sta bine unui Volvo, altfel daca iti iei un S40 chel (Kinetic) nu o sa simti nimic din adevaratul spirit Volvo pt ca motorul e PSA, sasiul e FORD, doar navigatia, sonorizarea premium si pielicica de pe scaune fac din S40 acel Volvo cu care eu cel putin m-am obisnuit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai putin ca tu faci niste confuzii mari de tot .

Eu nu stiu ce S40 ai vazut tu ca poti cumpara cu 11.oooE dar eu vad altceva, cel mai ieftin S40 pe benzina de pe mobile.de costa 11.820E si este cu motor de 2400 cmc.

Cea mai ieftina diesel costa culmea cu vreo 3000E mai putin, pai cum dracu vine asta? Pai foarte simplu alea diesel sunt masini de firma si au multi km si sunt cazute si km dati inapoi, da si neamtzu da km inapoi ca nu-l doare burta.

Singurul loc de unde am incredere sa iau masina din Germania este AUTOHUS.DE, acolo au un singur S40 2006 cu 98k km, cheala dar e neagra si costa numai 10.250E . Pai pana la 11.oooE nu te incadrezi nici daca mergi pe jos sa o iei .

Iar S40/V50 sunt ieftine numai cand au motoarele diesel de la PSA, in rest sunt scumpe ca porcu pt ca de fapt atat face o masina buna cu motor bun .

Si inca un sfat daca tot vrei S40 II, sunt niste chestii care il fac putin mai deosebit decat Focusul pe care este bazat si anume sonorizarea premium care este un must pt ca orice modificare ulterioara a sistemului audio este mult mai costisitoare si echiparea sa fie SUMMUM  ca deh asa ii sta bine unui Volvo, altfel daca iti iei un S40 chel (Kinetic) nu o sa simti nimic din adevaratul spirit Volvo pt ca motorul e PSA, sasiul e FORD, doar navigatia, sonorizarea premium si pielicica de pe scaune fac din S40 acel Volvo cu care eu cel putin m-am obisnuit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitate la aria S40\V50 sa vezi cate probleme la S40\V50 cu motoare Volvo gasesti : iti zic eu, credca nici un topic serios ! In schimb cu cele de PSA destule, chiar daca nu grave si cateodata nu costisitoare dar foarte enervante si care necesita nervi sa le descoperi si...bani.

Nu am zis ca sunt motoare proaste, dar fiind SH sunt predispuse.

Un 1.8i cum a zis Bogdan, benzina sau un 1.6i cum are Nelu parca, sunt super, mai ales de oras, nu ai treaba cu filtre si aditivi, cu injectoare, consumul e bun etc, chiar daca nici astea nu sunt motoare Volvo.

Am si eu o vecina aici cu un 1.6D, si tot asa merge cu el doar pana in oras la lucru si inapoi, are 78.000 ( cred, nu stiu daca sunt reali ) si a fost deja odata cu el pt DPF si aditiv, nu stiu unde e economia. E atragator consumul, pretul de achizitie, dar daca stam sa tragem linie mai tarziu avem sa vedem ca nu e chiar asa.

La benzina sunt mai ieftine si consumabilele, distributia, etc.

My 20 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va dau un ex: eu l-am luat pe al meu la 146.000 km din germania de la o reprezentanta. Acuma are 185.000 dupa un an jumate si chiar nici o problema nu am avut cu motorul. Ii 2.0 D psa. Is un caz fericit? :)

nu ma pricep f mult la motoare, dar din auzite, motoarele diesel de la peugeot cica ar fi cele mai bune. Corectati dc gresesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar din cate stiu si eu si BMW a colaborat cu PSA pentru 2.0 D,deci in mare nu sunt niste motoare proaste,alaturate unor cutii bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Defapt problema cred ca nu e fiabilitatea motoarelor de pe volvo (o marca precum e volvo nu se incurca cu motoare problematice)  cat intretinerea si folosirea unui diesel vs benzinar.

Pe la cati km e necesara o revizie generala la un benzinar? Sunt ceva probleme specifice la benzinarele volvo (1.6, 1.8)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vita_fresh singura colaborare intre BMW si PSA este motorul de 1.6 de pe Mini Cooper si motorul de 1.4 aspirat pt grupul Pejo Citronel ambele benzina .

@DaniT o data cu experienta de la generatia anterioara, Volvo a ales sa puna propriile motoare pe S40/V50 tocmai de aceia exista S40 D5 si T5, alea au mai putine probleme, restul motoarelor sunt provenienta FORD si cele mai mari probleme le au motoarele diesel de 1.6 si 2.0 L .

Motorul de 1.6 a fost pus si pe S80 dar nu pt cat de bun este ci pt cat de verde este, 129g/km CO2 este ceva sau mai bine zis era ceva pt ca BMW 520D va scoate 132g/km CO2 si are numai 184CP si consuma 0.1L/100km mai mult decat S80 1.6 DRIVe  .

@MAO poate tu nu ai DPF de aici si lipsa problemelor, DPFul activ trebuie reincarcat prima data la maxim 136.ooo km zice la carte deci daca masina are 185.ooo km si nu ai reincarcat cu aditiv inseamna ca nu ai DPF sau poate ca a fost incarcat pe la 100k km si o sa urmeze sa-l incarci cat de curand .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am. Motorul este euro 3. Ma bucur ca nu am:)

oricum viitorul o sa fie d5 deci nu imi fac probleme:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai vezi bre, umblii cu filtru in porbagaj ;D

Oricum alea de 2L au mai putine probleme chiar daca au DPF, comparativ cu 1.6D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiam dpful dupa 2005 nu mai trebuie reincarcat.se regenreaza la un anumit nr de km si tine pe toata durata vietii masinii.daca ai probleme cu dpful ce simptome are ?

sapt trecuta am testat dpful si mi s-a zis ca ii tot ok ca presiune:150mii km, din care 30 in romania.

sa ma bag si eu in seama avand 2.oD.depinde la ce folosesti masina.1.6d vs 2.oD:avantaj 1.6 daca o foloeseti mai mult in oras.in drumuri de concedii cu 4 pers si plin merita mai mult 2.oD.din cat am citit pe forum din parerile celorlalti :1.8 este puturos.1.6 la 1500kg mi se pare cam mic.in alegerea masinii mai mult conteaza cine,cum a folosit masina inainte(poate sa fie 2008,50mii km si sa nu fi ratat nici o groapa/crater+femeie la volan)+ intretinerea,dotarile.

diselu PSA nu este un motor de performante comparat cu bmwu ,din cate stiam avantajul motorului pejo/ford este fiabilitatea.am condus ff2 95mii km fara absolut nici o problema,iar acum la 150mii asta din cate stiu nu a avut nici ea nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPFul la S40 este activ, adica foloseste aditiv mai putin D5ul .

Cum zici ca nu ai probleme cand nu poti lua ITPul ca ai noxe prea mari .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Ma bag si eu in discutie din nevoie.

Azi vand masina mea o skoda octavia tour 1.9tdi 120CP si vreau sa iau ceva in loc la fel de fiabil. Am vazut ofertele de la autoprimus pt cateva masini pe stoc si par interesante. Mai ales ca la banii aia nici octavia 2 nu o iei echipata asa. De ieri citesc intr-una pe net dupa masina asta (S40 1,6D sau 1,8 benzina). Sincer nici una nu-mi face cu ochiul la motorizare pentru ca o sa fie sub octavia mea ca performante. Insa trag speranta ca dupa iesirea din garantie o pot chipui sa mai scot vreo 30CP din ea. Am vazut ca se poate, insa nu stiu ce consecinte sunt pentru motor, ambreiaj, cutie. Pe 1,9TDI am chip de 3 ani si de atunci sunt extraordinar de multumit. Nici o problema la ambreiaj, nici una la motor sau cutie si trag de ea dar o si ingrijesc (revizii toate la dealer de la km 0 la 90.000 si facute inainte de 15k km).

Si dupa cum se vede nu tin masina sa treaca de 100k km. La maxim 90k o dau ca ii fac in 4-5 ani.

Ce parere aveti despre acest S40 cu 1,6D? Mi s-ar potrivi? De la 0 la 90k km pot avea probleme cu masina? Eu nu as vrea decat la revizii sa trec pe la dealer/service cum am facut si cu skoda (am avut mici probleme dar neserioase si ieftine)

Sper ca nu am fost foarte off-topic, caci tot despre motoare am vorbit.

Acum un mic off-topic: in tot Bucurestiul nu e decat un dealer/service Volvo?? Nici o concurenta? Am citit de problemele legate cu acest dealer/service si mi se par inacceptabile pentru o marca premium. Si la skoda/vw sunt probleme dar tot gasesti un service/dealer ok.

Multumesc anticipat si astept de la voi niste raspunsuri rapide pentru ca sa stiu ce fac. Eu am in vedere urmatoarele variante Skoda oct2 (cred ca RS diesel de 170CP sau daca nu macar 140CP), Volvo S40, Vw Passat, Mazda 6, Audi A3 (asta e ca si scos din calcule din cauza de pret).

Share this post


Link to post
Share on other sites