claudios60

presiune ulei

6 posts in this topic

buna cred ca am o problema ,am un s60 d5 dimineata cand il pornes pentru 2-3 secunde imi zice presiune ulei mica dupa care dispare .ce ar putea fii ?dupa aceea in cursul zilei nu mai apare doar daca a stat masina mult timp nepornita.nivelul e ulei este bine .sper sa ma puteti lamurii daca este o problema mare mersii mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eroarea consta intr-un mesaj pe BC sau prezenta martorului rosu de ulei aprins ? cand ai facut ultima data schimb de ulei si ce ulei ai pus ? folosesti vreun aditiv pt ulei ceva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o problema, aveam sorbul infundat, am dat baia jos am curatat si gata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI este greu de dat jos ,cu ce trebue curatata.asta inseamna ca nu imi ajunge ulei la pistoane?.becul de ulei se stinge dupa 2-3 secunde.dar nu tot timpul imi apare mesajul.poate sa provoace daune grave?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da am patit si eu la benzinar pt ca uleiul nu a fost schimbat la timp si in niciun caz nu a fost original Volvo cum pun acum, schimband tipul uleiului si punand 0w30 long life care are proprietati de curatare (detergenti) am reusit performanta sa infund sorbul, toate ramasitele de ulei intarit din baie s-au dezlipit si au ajuns de pe peretii baii de ulei in ulei iar de acolo fix in sorb, dupa un timp s-a infundat de tot si evident ca am reusit sa stric cuzinetii.

Partea proasta a fost ca m-am dus la un mester destept si mi-a masurat compresia motor in loc sa masoare presiunea de ulei, evident ca masina vand 80k km reali motorul era ca nou si mi-a zis ca am motor beton dupa cateva drumuri de Buc-Targoviste a inceput sa se aprinda din ce in ce mai des si a ramas aprins, eu am banuit senzorul defect ca asa a zis mesterul si daca motorul nu batea nu putea fii decat senzorul (logic de altfel) dar a inceput motorul sa bata.

Am pus cuzineti originali Volvo, am curatat baia de ulei si sorbul si gata, e ca nou motorul .

Eu zic ca cel mai simplu e sa mergi la reprezentanta si sa-ti masoare presiunea de ulei, exista o scula speciala Volvo si pune in locul senzorului de ulei si se masoara mecanic . Daca da ca pe tester inseamna ca e senzorul bun si problema este de la presiunea de ulei.

Asta inseamna ca fie pompa de ulei este obosita fie nu ai pus ulei de care trebuie.

D5ul vechi merge cu 0w30 norma A4/B4 dar recomandat este A5/B5 pt ca este low ash .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now