Sign in to follow this  
Followers 0
parola

Demonstratie ratata la Volvo, tocmai in fata presei

27 posts in this topic

Cosmarul oricarui specialist in relatii publice este ca lucrurile sa mearga prost intr-un eveniment organizat pentru presa. Tocmai asta s-a intamplat zilele trecute la Volvo, constructor renumit pentru siguranta automobilelor sale. Presa era invitata la o demonstratie cu noul Volvo S60 dotat cu un revolutionar sistem de franare automata in caz de coliziune, care constituie principala atractie a acestui model.

Scenariul a prevazut lansarea automobilului cu 35 km/ora, spre un camion de 38 de tone aflat in stationare. Sistemul ar fi trebuit sa identifice iminenta impactului si sa franeze in timp util, evitand coliziunea. N-a facut-o…

Sub privirile numerosilor jurnalisti, echipati cu aparate foto si camere video, a urmat o busitura de toata frumusetea, in urma careia partea frontala a minunatului Volvo S60 model 2011 a fost facuta zob. La bord nu s-a aflat nimeni, asa ca vorbim dar de pagube materiale. Ma rog, si de o imagine cam sifonata. A fost singurul test care a dat gres in cadrul demonstratiei, dar si singura inregistrare video de la eveniment care a facut deja inconjurul lumii, pe internet.

Volvo a venit mai apoi cu explicatiile: o eroare umana in pregatirea acestui exemplar de teste, din seria de preproductie. Se pare ca sistemul anti-coliziune nu a functionat corect din cauza unei baterii descarcate. Tot raul are, insa, si un bine: neasteptata coliziune a demonstrat capacitatea caroseriei de a absorbi socurile, in cazul unui impact frontal.

http://www.24auto.ro/newsroom/Demonstratie_ratata_la_Volvo_tocmai_in_fata_presei.html

Daca gasiti filmuletul sa-l postati aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiam ca are o baterie care se ocupa de asta

Si deci e......o baterie.....s-a consumat....poc in gard cu City Safetyul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai acuma ce sa zica si ei. clar a fost altceva si nu au recunoscut. se poate intampla oricui

Share this post


Link to post
Share on other sites

naspa! bine ca n-au facut testul pe un subiect uman :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum s-a infipt  ;D:D;D ;D ca un pateu =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, nu e prima data cand Volvo Cars se face de kko,

De data asta insa obstacolul nu a fost gonflabil, deh se asteptau sa functioneze sistemul, oricum manechinul arata extrem de bine .

http://www.youtube.com/watch?v=yu51kajR-eo

A sa nu uit, City Safety functioneaza 100% la KPAX dar acum stau si ma gandesc ca sigur nu mai testez acest sistem inca o data ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca manechinul a umblat la niste fire  ;D

Sa i se taie capul !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D

masina e buna! ...bateria era chinezeasca. O fi fost de-aia 777  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar eu am observat pixelu' albastru cum se misca prin cadru?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce tare e Bogdane :)))))))))))). Au pornit si stergatoarele :))))))))))))))))))))))). Ce dracu e ineptia asta cu bateria??? Povesti nemuritoare....Ca orice tehnologie noua...Nu e suficent de matura...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat :( Deh, se mai intampla dar volvo nu avea nevoie de asta acum.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

deja au stricat-o chinezii?  :(

=)) =))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi

Sa nu uitam ca si la lansarea lui Windows 98 au inceput cu un foarte frumos ecran albastru in fata presei si tot a fost cumparat la greu.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate o fi si sistemul ala de franare pe windows, cu drivere beta pentru servofrana  :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

intrebare retorica :

a anuntat sistemul ca nu poate functiona ? adica a anuntat ca are bateria descarcata, sau orice altceva care il face sa nu functioneze ? nu . daca a anuntat, insemna ca cei care au pregatit masina sint timpiti.

daca un sistem nu poate spune cind e inoperabil, e un sistem care mai bine lipseste decit sa fie prezent si sa induca soferului o FALSA senzatie de siguranta.

si, da, are legatura cu faptul ca i-au cumparat chinezii ! deja se vede ca de ceva timp incoace inginerii volvo si-au cam bagat piciorul...(salarii, etc)

si va fi si mai rau. inca 2-3 chestii d-astea si volvo va fi un chinezism.

mi-l si imaginez pe vinzatorul de volvo cum spune el ca "ce sistem bun are volvo" pentru evitarea coliziunilor la viteze sub 35 km/h...chiar asta era unul dintre atuurile volvo....nasol rau, au lovit exact acolo unde ii doare mai rau : siguranta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, lasati ca o sa fie bine, chinezii au pe primul plan siguranta... :dreams: Jenanta faza, mai ales pentru ca era de fata un autocar de ziaristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai se pare ca vina ii apartine lui Clive Alive, fiind o zi frumoasa de vineri el se gandea la WE si nu a fost atent la bord care anunta ca sistemul e dezactivat ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care-i diferenta intre sistemul "Collision Warning with Auto Brake" si City Safety?

City Safetu stiu ca este activ pana la viteze de 30 km/h, iar sistemul "Collision Warning with Auto Brake" de pe S60, care a dat-o-n bara, a fost testat la 35 km/h....daca sunt sisteme diferite, cel din urma pana la ce viteza este activ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

CWAB foloseste radarul pt detectie, cand detecteaza un obstacol intareste franele, avertizeaza soferul si daca acesta nu reactioneaza atunci pune frana, accidentul va fii mult mai usor sau chiar evitat daca viteza este mica.

City Safety foloseste un sistem de detectie cu laser care vede orice obstacol la 10m in fata masinii, sistemul opreste de tot masina, acest sistem functioneaza pana la 30km/h iar la 15km/h opreste de tot masina si accidentul este evitat .

Noul S60 are insa si alte sisteme mai destepte,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care-i diferenta intre sistemul "Collision Warning with Auto Brake" si City Safety?

City Safetu stiu ca este activ pana la viteze de 30 km/h, iar sistemul "Collision Warning with Auto Brake" de pe S60, care a dat-o-n bara, a fost testat la 35 km/h....daca sunt sisteme diferite, cel din urma pana la ce viteza este activ?

Prima data intra Collision Warning with Auto Brake. Dupa ce viteza scade sub 30km/h, intra City Safe. Dapa aia se aude POC si pornesc stergatoarele, ca sa vezi in ce ai dat cu masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0