LeChuck

becuri arse

36 posts in this topic

eu ma gandeam asa: motorul diesel, din cauza  compresiei uriase, are nevoie de mult curent de la baterie cand il pornesti.  atunci cand pornesti cu becurile aprinse, se creaza niste varfuri de tensiune in rezistenta (filamentul) becului (pt. ca electromotorul suge mult curent, iar imediat ce motorul porneste intra alternatorul). banuiesc ca un bec nu este conceput ca sa preia astfel de solicitari. si probabil de-aia se ard. poate ca nu am dreptate dar m-am gandit sa las luminile stinse cand pornesc motorul si gata. rau sigur nu face.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consider logică explicaÅ£ia ta ÅŸi raÅ£ională decizia. Mai rămâne de verificat. Dacă ÅŸi aÅŸa Å£i se ard "prematur", mai trebuie să scotoceÅŸti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tensiune mai mare oricum nu primeste pentru ca are regulator de tensiune asa ca nu e normal sa se intample asta !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da´cine a zis ca e normal?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu pornesc motorul totdeauna cu becurile stinse, dupa care le aprind si asa merg cu ele oriunde ma duc (asa m-am obisnuit). Nu cred ca este o rezolvare pornirea cu becurile stinse pentru ca la mine este deja regula......la cateva luni mi se arde un bec (preponderent faza scurta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: cind pui contactul se aprind becurile apoi pentru 2-3 secunde se sting (cit invirte demarorul) si apoi iar se aprind cind porneste motorul. Becurile, pe linga orele de functionare, mai au si un ciclu limitat de aprinderi, tocmai atunci filamentul "fura" cel mai mult curent...Nu crezi ca exista mai multe sanse ca viata becurilor sa fie scurtata...un pic ?

Nici pentru xenoane nu cred ca le face bine operatia asta, insa Bogdan poate da mai multe indicatii aici. E doar o parere de-a mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se arde acelasi bec,eu cred ca este un contact prost care duce la scaderea tensiunii si cresterea curentului in acelasi timp cu incalzirea zonei "cu pricina".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu masina am luato cu cateva becuri arse pe spate, le-am schimbat si continua sa se arda pe spate.Pornesc cu toti consumatorii opriti tot timpul si nu ma abat de la regula niciodata! Cu siguranta este o hiba de constructie devreme ce avem aceeasi problema mai multi... Repet...bine ca sunt ieftine si sper sa fie singura problema pe care o voi avea cu masina... =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este Matrixxx, xenonului nu-i place sa tot fie aprins/stins dar becul cu filament nu are nici un stres.

Becurile cu filament se ard È™i din cauza drumurilor, asa ca nu mai daÈ›i vina pe maÈ™ină ca săraca e nevinovata,  gropile omoară becurile nu voltajul .

Se poate rezolva problema cu LEDuri dar este costisitor și nu mereu LEDul e mai puternic decât becul clasic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai aveam si eu un comentariu legat de xenon imi poate spune si mie cineva DE CE NU IL MAI AM ? Multumesc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate nu era la locul lui

cum  nu era anuntul tau cu jenti  in postul meu

si o fost sters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now