Sign in to follow this  
Followers 0
totel

Brake failure stop safely!

20 posts in this topic

   Buna, masina in cauza e un S60, motor 2.0t.

   Am eroarea asta impreuna cu becul de ABS, semnul de exclamare rosu deasupra,becul de DSTC, si motorasul cateodata.De asemenea kilometrii de la trip lipsesc,fiind inlocuiti de liniute.Cand dispar sau sterg erorile imi apar din nou km de la trip. Am facut diagnoza cu un Bosch KTS, si cu greu am reusit sa ma conectez pe ABS, iar cand am reusit erau vreo 3 erori necunoscute ( exact asa scria), si ceva eroare de alimentare parca.

    Eroarile apar odata cu pornirea motorului, la inceput dispareau pe timp de ploaie, ninsoare sau umezeala, acum nu mai vor sa dispara deloc.

    Am luat un spray de contacte am verificat toti senzorii, toate calculatoarele mufa de la blocul ABS, totul e curat.Are cineva idee unde ar putea fi problema? Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca ai lipituri "reci" la modulul de ABS...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema poate fi oriunde,daca ai si DSTC trebuie sa mergi la un tester pentru Volvo nu KTS,VCT2000 sau DICE cu Vida sau Vadis

Daca esti din Buc am eu VCT2000

Completeaza profilul sa stim si noi ce masina ai si de unde esti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet. E inceput de sfarsit pentru Bord. Numa bordul face figuri si nu masina. Ai doua variante.

1) Cumperi altu`

2) Il repari pe asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DETONATOR, am completat si profilul, am pus si poza cu doamna masina la profil :D Ai idee de unde pot afla daca e de la bord? Din pacate in Timisoara nu am gasit pe nimeni cu un tester original pentru volvo, decat KTS-uri.Oare numai reprezentanta are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Tizule fugi cu goanga de acilea, merge si cu KTS dar sa aiba ultimul update si sa bifezi corect tipul de ABS.

Trebuie scanat si DIMul (bordul) si vazut daca e bun sau nu eu nu bag mana in foc ca e de la bord, poate sa fie de la asa de multe incat fara tester esti mort .

In Vadis gasesti schema pinilor, poti verifica senzorii de abs si alimentarile, eu asa am dat de cap un V70 fara tester, nu avea alimentare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal numai reprezentanta are asa ceva ca e cam scump,cauta macar pe cineva cu PPC ca si ala citeste exact codurile de defect

Se poate sa fie de la DIM ca la masinile astea daca scoti o unitate nu mai merg multe lucruri sau daca se pune in scurt un CAN-link in una din ele iar nu mai merge nimic,cauta un bord de proba si incearca.

Daca iti da cod de comunicare intre BCM si restul masinii e nasol,ca BCM-ul e tare important la masinile noastre

Trebuie sa cauti ceva cu care sa citesti coduri de defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai drum prin Deva ma uit eu. Daca ai prin Bucuresti te duci la Detonator si apoi la Bogdan G sa-ti repare bordul. Daca te duci la reprezentanta o sa-ti spuna ca iti trebuie bord nou (peste 1000E). Gasesti si second, dar mai bine ti-l repara Bogdan. Si da, merge si KTS 450 dar in mod sigur cel care a facut diagnoza nu a stiut sa-si foloseasca scula aia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai Tizule fugi cu goanga de acilea, merge si cu KTS dar sa aiba ultimul update si sa bifezi corect tipul de ABS.

Trebuie scanat si DIMul (bordul) si vazut daca e bun sau nu eu nu bag mana in foc ca e de la bord, poate sa fie de la asa de multe incat fara tester esti mort .

In Vadis gasesti schema pinilor, poti verifica senzorii de abs si alimentarile, eu asa am dat de cap un V70 fara tester, nu avea alimentare .

Bah Tizule abia astept sa-ti cumperi un KTS sau orice tester vrei tu si sa nu poti face ce face VIDA ca dau cu Panasonicul dupa tine!

Nah ca iar mai inervat! :violent1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci se pare ca trebuie sa merg la reprezentanta sa imi zica exact unde e problema...oare au ceva habar astia din timisoara de la volvo? Multumesc de raspunsuri !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa aiba habar ca le zice scula mura-n gura ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa speram, pe luni o sa incerc sa merg la ei.Ca e enervant bordu parca e pom de craciun cu erorile astea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns la o diagnoza originala Volvo si am urmatoarele coduri de eroare :

  - ECM-9400 BRAKE PEDAL SENSOR, signal too high

  - ECM-510F VEHICLE SPEED SENSOR (VSS) - signal missing

  - CEM-1A5F Comunication with BCM control module Signal missing

  Aveti idee oare de unde sa incep? O sa merg sa cumpar alt senzor de la pedala de frana pentru prima eroare, dar cu restul ce o fi? Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incepe cu ala de la CEM.Daca CEM nu comunica cu frana ai cod pe senzorul de pedala si pe viteza

Verifica CAN-ul de la BCM pana la CEM,sper sa nu fie nimic in BCM,masoara si rezistenta pe BCM la pinii pentru CAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok maine de dimineata ma pun si demontez tot pe la CEM, sa speram ca e o mufa care nu sta bine pe acolo :P... daca nu habar nu am

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, am demontat tot pe acolo la CEM, nimic suspect toate la locul lor, am schimbat releele intre ele, am dat cu spray de contact...nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoti mufa de la pompa de ABS si verifici pinii conform atasamentului .

bcm.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0