Sign in to follow this  
Followers 0
zorba

Volvo 460 1993 NOU. Un sfat va rog

18 posts in this topic

Buna  ziua tuturor.

Am ocazia sa cumpar pe o suma mica un volvo 460 1,8 (1721 cmc) benzina cu 15 mii(!!!) de km in bord. (sta intr-un garaj din Italia din 1996 ).

Momentan nu am masina si ma gandeam sa bat drumul pana acolo si sa-l aduc in tara ( via inmatriculare Bulgaria)

Ce  spuneti? In afara de cauciucuri care sigur sunt imbatranite ce altceva ar mai putea avea stand atata timp?

mentionez ca a fost pornit in ultimii 4-5 ani o data pe an in garaj si merge saracul :-[.

Ce fel se prezinta acest model? E scump de intretinut? 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa iei un ferastrau cu tine in caz ca trebuie sa tai copacul care a crescut in fata garajului pensionarului.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piesele de noi, sunt aproape la fel de scumpe ca si la modelele similare, mai noi. Aka: motoras relanti, bobina inductie, fise, etc. Astea, normal se strica greu dar masinile statute nu se comporta dupa un tipar stabilit.

Daca nu e coapta, asa cum banuiesc, cel putin o perioada de 1-3 ani, nu ar trebui sa ai probleme cu ea.

Cel mai bine, daca se poate, da o tura mai lunga cu ea... macar 150km, atat in oras cat si in afara, la toate regimurile de exploatare.

Depinde cat te pricepi la masini, daca stii despre ce e vorba ia-o.

Oricum: uleiuri, curele, distributie... macar astea ar trebui schimbate urgent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca nu realizezi ce inseamna masina care sta ani buni pe loc (daca e adevarat) Sau poate iti doresti foarte tare acea masina. Cred  ca iti trebuie 1000 euro pe putin pentru a inlocui tot ce inseamna furtune,curele, discuri frana, etc. Fa plimbarea in Italia dar trebuie sa primeze calatoria in scop turistic in locul achizitiei masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina pe care am luat-o eu e din 98, si a stat vreun an si ceva in garaj. Cand am luat-o, scotea un fum teribil de gros. Am facut imediat schimbul de filtre, ulei si alte asemenea.  Problema care inca persista la ea este tot legat de alimentare. Deci, sigur la tine va fi ceva mai grav la acest capitol. Totodata, depinde in ce fel de garaj a stat. Daca era prea uscat, atunci sigur si curelele vor trebui schimbate. Verifica-le atat vizual cat si prin testare in mers la relanti mai intai. Ai grija si la scurgeri potentiale de ulei si altecele dupa ce ai testat-o in mers. E posibil si unele furtune sa fie uscate sau afectate.

Daca are doar 15000 de km, dupa cum spui, si dupa toate testele va merge conform, atunci felicitari pentru bijuteria pe care o vei detine. Incearca sa o introduci in tara ca si masina de epoca, daca toate functioneaza cum trebuie si obligatoriu are toate piesele ei originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca masina a stat atita timp degeaba,nu este nici o problema asa de grava.doar curelele,uleiul,antigel si anvelopele va trebui sa le schimbi,in rest motorul daca  o fost oprit in stare buna de functionare,asa va functiona si acum,dupa 4 ani.la rugina sa ai grija,sa nu fi intrat in el.eu cindva am luat un 760,tot asa,statea de 2,5 ani si afara,nu in garaj si in acest timp,nu a fost pornit nici macar odata.am pus baterie buna pe el si a pornit la sfert de cheie,nimeni nu se astepta sa porneasca asa de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ john. atentie, omul a zis ca masina sta din 1996, asta e 14 ani si nu 4 ani. uleiul in ea o fi gata, sigur are furtune si curele coapte. poate inainte de a face ture cu ea ar trebui sa o analizeze bine, altfel poate sa ramina in drum...oricum, cu aceste minime verificari, daca e un pret bun la 15 k km poate merita...si incet incet se face si interiorul...bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri. Pe 20 iunie ma duc in concediu in Italia si o si vad cu ocazia asta indeaproape.

O sa iau o hotarare la fata locului. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ hans,ai dreptate,nu am fost atent,este ceva vreme 14 ani,dar oricum,la 15 mii,cred ca merita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes,pana nu ajungi sa-l vezi putem face oricate supozitii vrei,important dupa parerea mea este sa scimbi la primul contact uleiul si filtrul, antigelul ,sa te invarti  cateva sute de km,inainte de a da banii,si daca nu acolo,macar cand ajungi acasa ,sa schimbi curelele si rolele la distributie.

Sunt curios de rezultat,este extraordinar (daca nu este trucata treaba)ca dupa atata timp sa aiba doar 15k,te rog sa pui poze.

Banuiesc ca e pe injectie,vezi daca mai apar oportunitati si pentru colegii tai de pe forum.

Inca odata multa bafta.

In caz extrem daca nu poti circula cu el ,cu toate ca sunt sanse mari sa-l poti folosi .il poti da ca piese de scimb,daca pretul o justifica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci am vazut masina. Este impecabila, (baba nu stia ca are 9800 km ca nu mai intrase in garaj de mult zicea 15.000).

Nu am pornit-o fiindca nu mai vroiam s-o cumpar; avea probleme cu proprietea( avea mai multi proprietari in urma succesiunii).

Nu erau nerezolvabile actele dar insemna sa alerg pe la notariate si birouri in loc sa-mi vad de concediu.

Multumesc oricum celor care mi-au raspuns.

bye :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

PAREREA MEA CA BABA A LASAT BORMASINA PORNITA AN GARAJ VRE-O 4 ANI ;D[glumeam]..........nu prea cred eu chestia asta cu 10000km ??? ??? ???,eu am facut anul asta cu volvo 4mii pana acum.............. daca ie asa cum zici oricum trebuie bani investiti,nu ma refer numai la motor dar gandeste la articulatii  [bucsi,pivoti,capete de bara etc] toate sunt praf.........MULTA BAFTA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu luam masina, chit ca ma chinuiam cu actele. Furtunele se schimba usor si nu sunt scumpe, distributia se schimba...

Data oleaca cu antifon pe dedesubt si era os.

@soryn: Ce bucsi, pivoti, capete de bara dupa 9800 de km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu luam masina, chit ca ma chinuiam cu actele. Furtunele se schimba usor si nu sunt scumpe, distributia se schimba...

Data oleaca cu antifon pe dedesubt si era os.

@soryn: Ce bucsi, pivoti, capete de bara dupa 9800 de km?

[/quote

PAI LA CE MULT A FUNCTIONAT  MASINA  STAND AN GARAJ  NNN---ANII,TU CE PARERE AI DE TOATE [bUCSI,PIVOTI ETCCCC]?? ??? ??? ;??    TREBUIE OLEACA DE BANI BAGATI ;)    MASINA A STAT AN GARAJ, ; NU AN BIBLEOTECA ;D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am eu una de vanzare inmatriculata nu mai trebuie sa mergi in italia contact id messenger

modjoo4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0