viorelicox

mesaj - ''SRS Airbag Service Urgent'' -

74 posts in this topic

salutare,

mesajul de mai sus a aparut brusc pe computer, aveti ideee ce paate fi? seste grav ? se poate reseta?

S80 D5 - 2005

multunesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa-l resetez eu,poate sa apara din orice contact imperfect sau daca ai probleme cu bordul,bordul il repari la Bogdan G

Dar putin probabil sa fie de la bord,au fost probleme cu alea pana in 2003-2004,dupa 2004 nu,dar nu se stie

Tre sa pun testerul pe masina sa vad cam de unde ar fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% nu e de la bord ci de la contactul de la scaun, sa-mi confirmi te rog tizule daca ajunge Viorel pe la tine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,

am incercat varianta de resetare din Vadis dar a dat mesaj 26 si din cate am inteles trebuie pus testarul

am trimis PM lui Detonator pentru a seta o intalnire

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu se poate reseta fara tester deci nu ai ce sa incerci in Vadis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi-a aparut eroarea si am fost cu ea la 2 testere.

- unu spunea codul 00D4 - indicator avertizare airbag defectuos ( tester bosch )

- al doilea codul 212 oben frontsensor vorne links ( tester AVL Dix ECU Diagnose )

Dupa care sa ma iau ca nu mai stiu

Sa merg la al treilea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io zic sa cauti unul de Volvo daca nu gasesti Dice cauta macar  pe cineva cu PPC

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cristiann, daca ai drum la Deva iti rezolv eu problema si eroarea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt parola

Am un drum in zona sambata viitoare 16.10.2010. Daca esti de acord ne vedem atunci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, in principiu e ok. Eventual ma suni Joi, Vineri sa-ti confirm ca nu sunt plecat Sambata.

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema aparuta la mine a fost provocata de inlocuirea sigurantei de la bricheta ( aflata deasupra pedalierului ) din gresala am scos siguranta alaturata ( SRS) care a provocat eroarea aparuta

resetata de detonator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat azi resetarea la Cristiann, insa erorile re-apar. Dupa cate vad in Vida are modulul de ABS cu citiri eronate din BCM nealimentat sau corodare la mufe. Erorile sunt intermitente si nu permanente.

Asta e din Vida. Insa am primit si DIM-0005, DIM-0006. In Vida zice ca "Possible source

Software fault in the control module.".

Din cate imi dau eu seama e problema de alimentare la BCM (CEM 1A5F) pentru ca softul nu reuseste sa comunice cu CEM-ul. Nu am avut timp sa ma uit eu la modulul de ABS ca eram grabit, nu am verificat nici sigurantele... insa l-am indrumat sa mearga la mecanicul lui si acolo sa caute problema.

Din ce am vorbit cu Cristi, problema a aparut imediat dupa schimbarea placutelor de frana. Daca aveti ceva indicatii precise la problema asta, va rog sa le expuneti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai spunea ca are SRS aprins nu BCM (ABS).Ce coduri ai gasit?

Vezi ca SRS poate aparea si din cauza martorului de SRS din DIM si atunci e ceva in DIM.Iar treaba cu placutele e pura coincidenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numai astea si nimc altceva.Daca ai citit cu ppc vezi ca sunt niste coduri pe care ppc nu le vede,din pacate.E tare ciudat.

Era bun un Dice la masina asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e ciudat. Vida spune exact ce am constatat si eu. Doar ca incerc sa aflu, e de la BCM sau de la ABS? Erau si alte coduri, dar fara legatura cu problema asta.

Din cate vad in Vida exista posibilitatea sa aibe probleme la intrarile de la senzori. Dar era util sa stiu daca cineva a mai patit asa ceva. In prima faza am avut eroare si pe angle senzor la volan, dar asta nu mai reapare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABS-ul este in BCM.Nu sunt separate.Si nu are cum sa aiba cod pe SRS din cauza BCM ului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erorile de la DIM sunt cauza erorilor SRS, asta se rezolva prin repararea bordului .

Iar cand apare CEM-1A5F si este permanenta atunci nu poti comunica cu BCMul, pur si simplu nu mai exista ca modul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vida zice asa: "The brake control module (BCM) is mounted on the hydraulic modulator in the engine compartment. The control module is supplied with power via two fuses and connected to ground by two ground terminals. There are diagnostics for the valve coils. The brake control module (BCM) is available in two different versions. "

Cele doua sunt ABS si STC/DSTC.

There are four wheel sensors, one at each wheel. The wheel sensors supply the control module with information about the rotation speed, acceleration and retardation of each wheel. By recording the pulses, the control module can calculate the wheel speed.

The wheel sensors are active sensors. When the pulse wheel rotates, the sensor generates a pulsed current (quadratic wave) where the strength of the current depends on the position of the pulse wheel. The signals from the coils in the wheel sensors are then affected by a magnetic resistance element, which generates a current which changes between 7mA and 14mA, and whose frequency increases with speed.

In prima faza am avut eroare pe senzorul stanga fata. Ulterior, nu a mai aparut, dar au reaparaut cele de care am spus.

Deci BCM, primeste informatii de la senzori. Aici banuiesc eu o problema.

Nu stiu ce tot spui tu de SRS ca eu nu am zis nimic de ala. Eu vorbesc strict de ce mai are omul acuma:ABS.

Ce ma intriga in mod deosebit sunt erorile alea de pe DIM. Masina e bifuel, ma gandesc ca bordul este ok la astea.Incarcare e un pic tarzie (incarca 13,7V dar numai dupa 30 sec 1 minut). Bateria la liber are 11V, deci si asta pare ok.

LE: Acuma vad ce a scris Bogdan. La bord este aceasi problema cu microprocesorul? Daca da, sa stiu sa-l trimit pe om la tine.....

Cu BCM-ul comunic, 1A5F este intermitenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banuiesti un pic gresit ;D

Prima data trebuie sa existe BCM, ca sa existe BCM si sa dea erori trebuie asa:

1. sa fie alimentat permannent si ne-permanent

2. sa aiba masa

3. sa aiba comunicatie CAN cu CEM .

Cand are astea 3 el apare ca modul si poate da erori .

BCMul mai este legat prin CAN cu ECM, DIM, DEM, SAS, TCM, CCM si poate mai sunt dar deja am obosit .

Aline si vezi ca faci o confuzie nu mai exista ABS la volvo, exista BCM care include printre altele si ABS, eu nu cred ca la masina asta mai merge BCMul (adica ABS, STC/DSTC, EBA, EBD) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSTC-ul functioneaza, ABS-ul functioneaza. Masina este din 2002, Vida arata clar ce este acolo, deci nu vad ce confuzie fac. Acelea sunt erorile, ne putem limita strict la ce am gasit?

Deci, revin

1) Bordul are aceleasi probleme ca si cele de la diesel?

2) Dupa 1 minut, doua de functionare imi returneaza din nou eroarea cu CEM 1A5F. Concomitent, primesc si DIM 0005, DIM 0006.

Erorile sunt explicate asa:

CEM-1A5F Communication with the ABS control module. Signal missing. Intermittent fault

CEM-1A5F Communication with the ABS control module. Signal missing. Permanent fault

CEM-1A5F Communication with the brake control module (BCM). Signal missing

CEM-1A5F Communication with the brake control module. Signal missing

Pentru ca nu apare tot timpul, consider ca este Intermittent fault. In plus la franare puternica rotite nu se blocheaza si anti-blocajul se simte.

Cele de DIM sunt:

DIM-0005 Engine coolant temperature (ECT) sensor signal. Faulty signal. Intermittent fault

DIM-0005 Engine coolant temperature (ECT) sensor signal. Faulty signal. Permanent fault

DIM-0005 Red general warning lamp. Faulty circuit

DIM-0005 Red warning lamp. Faulty circuit

Temperatura o indica corect la bord, Cristi a schimbat senzorul cu ceva timp in urma....deci raman ultimele doua? Evident ca triunghiul rosu trebuie sa fie el smecher si se aprinde cand deschid usile.....

DIM-0006 12-pulse vehicle speed signal. Signal too high. Intermittent fault

DIM-0006 12-pulse vehicle speed signal. Signal too high. Permanent fault

DIM-0006 Information lamp. Faulty circuit

DIM-0006 Orange general warning lamp. Faulty circuit

Aici o fi prima?

Referitor la problema cu SRS-ul, prima data am gasit:

DIM-0003 SRS warning lamp. Faulty circuit

DIM-0003 SRS-lamp. Faulty circuit

Asta s-a resetat, nu o mai discut.

La 1 cred ca poate raspunde Bogdan.

La 2 sper sa-mi spuna cineva daca senzorii de la roata sau contacte imperfecte pot cauza problema.

  Imi pare rau ca nu am avut timpul fizic sa ma uit eu atent, de aceea va cer ajutorul, ca sa-l indrumam corect pe Cristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vida zice asa: "The brake control module (BCM) is mounted on the hydraulic modulator in the engine compartment. The control module is supplied with power via two fuses and connected to ground by two ground terminals. There are diagnostics for the valve coils. The brake control module (BCM) is available in two different versions

Parola tu nu vrei sa intelegi ceva BCM este in 2 versiuni,adica masina S60 sa spunem poate fi echipata cu ABS adica nu are STC/DSTC sau masina S60 poate fi echipata cu STC/DSTC in asta intra si ABS-ul,e chiar asa de greu de inteles

Sau sunt masini care nu au buton de STC sau DSTC alea au numai ABS adica BCM are mai putine valve si sunt masini care au buton de STC sau DSTC la care BCM are mai multe valve si apar si sensorii SAS si Yaw rate sensor.

Ai priceput.Si vezi ca tot in Vida scrie cum se masoara CAN-ul asa ca poti masura sa vezi daca este vreo anomalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now