Sign in to follow this  
Followers 0
gogu 21

huruit de fulie

11 posts in this topic

buna,am un volvo s60 d5 diesel din 2002 si se aude un huruit la o fulie, si nu stiu care?am schimbat distributia ,rulmentu la ac.ma puteti ajuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai ramane alternatorul, pompa de servo si rolele de pe cureaua de auxiliare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am vorbit cu mecanicu si a zis ca e fulie mare undeva jos.si inca ceva.bordul nu merge,numai cind are chef. se poate repara?cit costa

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am vorbit cu mecanicu si a zis ca e fulie mare undeva jos.si inca ceva.bordul nu merge,numai cind are chef. se poate repara?cit costa

Pentru bord vorbeste cu Bogdan G ca le mananca pe paine :D

Probabil e pe duca al tau,fiind o problema a acestui model pana in 2005.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pt problema cu bordu vezi aici http://www.volvo-clu...ic,8398.15.html

Pt problema cu huruitu e simpla, dai cureaua de auxiliare jos si invarti frumusel de fiecare rotitza in parte, se poate sa fie de la intinzator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aceeasi problema am avuto si eu si a fost rulmentu din interiorul alternatorului .. operatia a costat cam 1 mil ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

o fi de la mosor? la mosor v-ati uitat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai mah Chuck nu incepe cu mosoru ca omu chiar are probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze. o problema asemanatoare am avut cu un passat din 2003 pumpe-düse. problema era un fel de "ambreiaj" in fulia alternatorului. principiul de functionare era ca la semi-cursiera: cand nu mai dai la pedale roata se invarate in continuare si pedalale stau pe loc. pe langa asta mai era stricat si intinzatorul hidraulic, de fapt motivul pt. care s-a stricat chestia aia la alternator. intinzatorul hidraulic s-a stricat din cauza cuplului mare generat de motorul cu pumpe-düse.

trebuia data fata jos complet pt. schmbarea acestor componente. cine a lucrat la motoare 1.9tdi montate longitudinal stie de ce. asta este pretul pe care trebuie sa-l platim pt. tehnologia moderna gen: volante cu masa dubla, ambreiaje menite sa preia vibratii la alternator, etc.

a, si pretul pieselor se ridica cam pe la 350€ -intinzator hidraulic + 100€ chestia aia la alternator. plus munca. am auzit ca multe passaturi au problema asta, asa ca merge asa si acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La romanica mecanicii il numesc "frei" dupa Freilauf Riemenscheibe care e greu de pronuntat ;D

Este o problema generala la toate masinile care au alternator cu "freewheel pulley", in situatia data este posibil sa fie de la alternator .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca ziceam eu cum se numeste in germana ziceai ca o dau in raducioiu, sa-i zic pullei nu mi-a dat prin cap.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0