Posted 28 Sep 2007 · Report post Am cumparat un Volvo S40 motor de 1,9 TD 1988 din Anglia. Vreau sa-l schimb pe partea stanga si nu stiu ce piese imi trebuie, daca se poate si daca este vreun service specializat pentru asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post Mai cunosc pe cineva in situatia ta, si alearga de aproape 5 luni sa rezolve... Intre timp a inceput sa se obisnuiasca, zice el Nu prea exista piata de conversii pe la noi... Deci banuiesc ca nici service-uri specializate. Insa in Anglia e cu totul alta poveste. Acolo e o adevarata industrie de conversie, ce-i drept, conversia inversa Deci, daca nu ai adus-o inca in tara, mai bine incerci chiar acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post m-as mira sa se poata face asa ceva cu costuri rezonabile.Volvo nu este o masina asa simpla sa poti modifica locul pentru cateva componente:ia gandeste-te la bord de ex: e clar ca nu poate fi "oglindit", apoi urmeaza caseta directie, instalatia ABS, climatizarea etc....din ce imi dau seama aici, uitandu-ma la niste desene desfacute ale masinii, cred ca doar motorul si cutia de viteza raman la locul lor, restul ar trebui toate luate si mutate de pe stg pe dreapta, si bineinteles schimbate cea mai mare parte a lor.intrebarea este insa: nu aveti voie sa le inmatriculati asa? sau care e motivul? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post In Anglia ma costa 1000 de lire si cred ca e scump. Tota atat am dat pe masina. Mare lucru nu este de facut. am un prieten care a schimbat un Ford si nu inlocuit decat caseta de directie, bordul si niste brate. In plus eu m-am obisnuit foarte bine. Am condus vreo 3200 de km. Am adus-o de la Edinburg. Poblema este ca am o sotie care trebuie sa se obisnuiasca. De inmatriculat se pot imatricula asa cum sunt. RAR-ul cere sa fie schimbate farurile si sa fie montata o oglinga mai speciala (100$) entru depasire. Am mai auzit ca ar i o firma la Bucuresti si una la Timisoara care ar face treaba asta. Prin `93 era si in Ungaria. Tot din auzite ar fi si in Ucraia o firma specializata. Mi-ar fi mai usor avand in vedere ca sunt din Suceava. Deocamdatama bucur de ea asa. Mai astept... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post In Anglia(Scotia mai exact), m-au intrebat de ce nu fac treaba asta in RO. Tot ei au zis ca orice mecanic poate face lucrul asta fiind relativ simplu.Greseala mea afost ca nu am intrebat ce piese trebuie inlocuite. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post Ce am putut eu sa remarc dealungul timpului, este ca, la un englez care cumpara o masina de import, una din principalele intrebari pe care le pune este daca masina "s-a nascut" cu volan pe dreapta, sau a suferit conversie... De unde trag concluzia ca sunt si conversii care se fac mai ... pe genunchi ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post De ce nu incerci tu sa vinzi masina in Anglia si sa-ti cumperi una normala ? Cred ca ai iesi mai ieftin .... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Sep 2007 · Report post Eu am cautat la fosta masina o simpla masca, de plastic amarat, din consola de bord, care sa provina de la un model cu volan pe dreapta. (CD-ul avea in dreapta ceasul, si, din motive de ...lipsa loc pt. DVD ..., am vrut sa le inversez). Mi-a fost imposibil sa o gasesc prin tara, si am cautat de la Cluj pana la Bucuresti. Si era un BMW E34, model de care tara e plina...Deci cred ca vei intampina probleme... Care au rezolvare, binenteles, dar nu te vei incadra in cei 1.000 lire - cat te-ar fi costat in UK. Ca, deduc din posturile de mai sus, esti deja in tara.Deci, mai bine dadeai cei 1.000 lire... Si la un total de 2.000 aveai o masina calumea. Oricum e un pret bun pt un S40 din 98. Cat vine asta? Aproximativ 3.000 euro, nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Sep 2007 · Report post eu nu cred ca va fi asa ieftin (~1500USD); doar cu improvizatii grosolane care nu stiu daca merita.bordul cu tot cu filaj e destul de scump asta presupunand ca poti pastra toate instrumentele din el; unele sigur se pt pastra, altele nuproblema apare la volan si firatania care este legata de el. E adevarat ca exista conectori prin masina care sunt dual (LH - RH) insa ei sunt ocupati. Trebuie modificata instalatia si inaintea lor. De ex pentru contact nu exista conector dual; exista pentru semnalizare, climatizare, clacson. Pentru cruise control nu exista, iarasi trebui adus cablaj nou de la conectorul din exterior.caseta de directie e clar.Ia gandeste-te la pedalier si ce e legat de el de ex becurile de frana; ai sa zici ca e simplu la prima vedere. Daca ai sa vezi schema electrica nu mai e asa simplu. Bineinteles ca poti oricand improviza si trage niste fire pana in conectorul vechi dar se merita? Apoi cablu de acceleratie si tot ce tine de pedala de acceleratie. In98 inca nu se introdusese acceleratia electrica deci la tine e inca cu cablu. Asta e o chestie care trebui inlocuita. Apoi AirBag installation. Iarasi o chestie f sensibila nu te poti juca cu ea.si mai sunt si altele. Am aruncat asa de curiozitate un ochi pe schemele electrice si sincer nu m-as aventura, decat daca stii bine ce faci si daca chiar merita masina.A si inca ceva: exista computere speciale LH - RH deci va trebui probabil sa schimbi si computerul de bord; pana in 99 nu se poate reprograma deci trebe cumparat ca sa stie noii conectori si noua folosire/destinatie a lor.Una peste alta putem filosofa la greu si teoretic si concret pe scheme, dar la ce ajuta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Sep 2007 · Report post Mai astept opinii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Oct 2007 · Report post Plus taxa de inmatriculare care bate undeva la 4000 de euro.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Oct 2007 · Report post Daca vrei o caseta pt masina cu volan pe partea dreapta o gasesti la reprezentata dar nu stiu daca e pt modelul tau Share this post Link to post Share on other sites