tricky

Lipsa putere motorul intra in protectie

122 posts in this topic

sunt fericit erea un fir intrerupt la regulatorul de presiune ........ am fost la bosh service brasov si au testat injectoarele si nu au gasit nimic .... cind erea sa piclec am vazut un fir rupt ...lau reparat baietii si am plecat fericit .am platit doar 50 ron  nu 100 milioan cu imi cereau cei de la volvo                      ;D ;D ;D totusi am ramas cu un sunet ca de tachet . dar ei sunt hidraulici si nu cred sa fie asta .... inca mai am un mister!!! ???

e complet lipsit de bun simt profesional sa iti zica de injectoare si tu sa ai un fir rupt. daca iti faceau faza asta la vreun service de cartier, hai, treaca mearga, dar la tester volvo NU au voie asa ceva. zi-ne si tu care e reprezentanta aia volvo ( brasov cumva, iatsa ? ar fi pacat, eu ii stiu de baieti buni ) ca sa nu cumva sa calc pe acolo. bafta si sa te bucuri de masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bogdan - eu din pacate da  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu lipsa de putere a motorului,am patit si eu...opream contactul,reporneam si mergea struna.Insa in timp se intampla din ce in ce mai des asa ca am fost la timpul respectiv si am bagat aditiv in DPF.....era "cam gol"......

se spune ca operatiunea in sine se face doar la reprezentanta......desi eu sunt sceptic in privinta asta.Voi confirma zilele astea,intrucat ma risc sa fac operatiunea in zona,ad in suceava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu lipsa de putere a motorului,am patit si eu...opream contactul,reporneam si mergea struna.Insa in timp se intampla din ce in ce mai des asa ca am fost la timpul respectiv si am bagat aditiv in DPF.....era "cam gol"......

se spune ca operatiunea in sine se face doar la reprezentanta......desi eu sunt sceptic in privinta asta.Voi confirma zilele astea,intrucat ma risc sa fac operatiunea in zona,ad in suceava.

Operatiunea de umplere a vasului de la ADM sau aditiv se poate face oriune cu 1 conditie:SA AIBA VIDA SI VCT SAU DICE pentru ca numai asa se poate activa pompa care umple vasul

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu lipsa de putere a motorului,am patit si eu...opream contactul,reporneam si mergea struna.Insa in timp se intampla din ce in ce mai des asa ca am fost la timpul respectiv si am bagat aditiv in DPF.....era "cam gol"......

se spune ca operatiunea in sine se face doar la reprezentanta......desi eu sunt sceptic in privinta asta.Voi confirma zilele astea,intrucat ma risc sa fac operatiunea in zona,ad in suceava.

Te rog spune-mi si mie rezultatul

Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am pus aditiv in tancul pt.PDF...dupa cateva zile,chiar vreau sa zic ca se accentueaza faza cu lipsa de putere a motorului.....mai studiem ,sigur e un firicel ceva.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba pui aditiv daca nu resetezi  contorul de aditiv, de unde sa stie saracul ca ai pus tu aditiv ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai prins mura, normal ca a pus calc pe el(didi rosca) in fine e atceva, voi reveni cand am timp sa ma ocup de ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am prins si mure si dude ete colea ce ai prins tu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nenea bogdanel, mura facea referire la faptul ca e logic ca at cand umpli tancul cu aditiv sa resetezi contorul de aditiv....dar nu e pb,am observat aici pe forum ca daca scoti un surub ceva de la volvo tre sa explici cu lux de amanunte cum l-ai scos de cate ori ai invartit ce lungime are si alte cele.....personal nu am rabdare

toate bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lipsa de putere am avut-o si eu. La 2700 rpm timp de 1 sec, in vitezele de la 3 in sus. Acum de 1 saptamana am avut lipsa de putere cam peste 2100rpm in treapta 5- a si a 6-ea. Maj jos nu.

Azi dimineata s-a dus alternatorul. Cu totul. A aparut mesaj pe bord cu service urgent, problema de incarcare electrica. Asta de vrea 3 ori. Cand a aparut mesajul, motorul nu a mers rotund. Din fericire am mers direct in service, acolo am oprit motorul si cand sa-l pronesc din nou, nu a mai pornit.

Poate sa fie legatura intre ele? Adica vechea problema la 2700 rpm apoi la peste 2100 rpm si alternator?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut! am avut  si eu aceeasi problema, cand ma dadeam la ea, pe la 140 km/h intra motorul in protectie nu se mai accelera.Am fost la reprezentanta, am pus testerul pe ea, imi dadea eroare turbina,senzor vacuum, senzor admisie. Dupa ce mi-au curata senzorul de la admisie nu am mai avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

In sfarsit am gasit buba. ,,Convertor presiune, esapament'', asa se numeste piesa, era blocata pe deschis. Cei de la service mi-au dat piesa jos, au curatat-o su spray, au suflat-o,isi revenise functiona normal.

Am plecat in probe, 160-180 la 200km/h a intrat in protectie motorul, tinand cont ca inainte imi intra in protectie la 140km/h.Ne-am intors in service au demontat piesa care era blocata din nou pe deschis. Am dat comanda la piesa[codul piesei 748363], costa 270 ron.

Atasez si poza piesei.

post-4425-1287788995749_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUNA DIMINEATA!!! Pai de aia va spuneam si eu. Dar daca vreti sa redescoperiti roata... Mai cititi din experientele altora. E mai ieftin!

P.S. Vedeti ca sunt 2 bucati la fel. Una e in dreptul compresorului A.C.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar codul pe original este 31216025 .

Piesa se numeÈ™te "Turbocharger (TC) control valve "  sau in romana: solenoid turbo sau valva control turbina iar ca locaÈ›ie este in spatele motorului lângă EGR.

Si cea de a doua piesa este solenoidul EGRului si se afla langa MAF (debitmetru) .

Aceasta valva se ocupa cu EGRul si cand se defecteaza motorul merge neregulat, nu are putere si intra in protectie.

Despre cum se schimba aici .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cea de langa debitmetru era defecta,blocata pe deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cea care comanda EGRul oricum ma amuza denumirea de "Convertor presiune, esapament" dupa care am constatat ca mai multi au preluat aceasta denumire probabil tradusa din franceza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum dracu e de la EGR cand e aia de turbo cea de langa MAF!Si link-ul urcat de tine tot TCV este nu EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si atunci in VIDA de ce spune altceva ? 

In VIDA spune ca cea de turbo este in spatele motorului langa EGR .

Oricum una din ele este de la EGR si una de la TC, acuma care e care nu mai stiu dar in VIDA spune clar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune print screen aici,sa vad eu ca e de la egr.Una e TCV si una este ceva care poate avea legatura cu EGR dar nu este de la EGR,este By-pass shutter and by-pass valve, charge air cooler (CAC) pe anumite piete

Astept print sceen-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar se poate mai Tizule sa nu ai tu incredere in ce spun eu, uite atasat PDFul, pozitia 20 este solenoidul pt turbo si pozitia 13 este solenoidul pt EGR (la motoarele EURO 3) .

PS> pt tine pun si print screen ;D

d4204T.pdf

post-993-12877890382407_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mah nu e pentru EGR ala de la 13,egr-ul este 19,13 face altceva este control valve inlet.Si pe masina nu sunt exact asa pozitionate cele 2 20 si 13,sunt relativ apropiate si unde mai pui ca sunt unele S40 care au numai o valva si este langa MAF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai citeste in VIDA si gasesti explicatia, pe scurt EURO 3 are egr comandat vacumatic iar EURO 4 are EGR comandat electric (motor pas cu pas) .

Gasesti informatiile in VIDA, trebuie doar sa cauti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now