tricky

Lipsa putere motorul intra in protectie

122 posts in this topic

Tocmai ce am venit de la mecanic si rezultatul este cel anticipat. Era defecta valva control turbina, a fost inlocuita iar acum masina si-a redobandit sportivitatea.

Tipul la care am fost e de departe cel mai atent si ma meticulos mecanic pe care l-am vazut vreodata. Pana sa schimbe valva aia a luat-o logic pe firul problemei si a verificat tot. A pus masina pe tester, apoi s-a apucat si i-a verificat turbina, i-a pus alt debimetru si am plecat in proba sa vedem daca e vreo diferenta si abia apoi a ajuns la supapa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well done!

Totuşi, nu binevoieşti să împărtăşeşti cu noi acest mic secret, şi anume cum dăm şi noi de acest mecanic, în cazul în care am avea nevoie? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine m-ar interesa ce a cauzat zgomotul ala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Heimdallr: Cand vrei sa mergi la mecanic da-mi un pm si rezolvam. E indicat sa-l sun eu inainte sa-ti fac intrare.

@LeChuck: Zgomotul ala cica face parte din melodia obisnuita a motorului asta de 1.6. Se prea poate sa nu-l fi bagat de seama pana acum pentru ca doar acum m-ma pus sa ascult motorul cu foarte mare atentie.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, mulţumesc frumos! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chuck, zgomotul ala este dat de modificarea avansului si este normal in acceleratie .

@AndrianC, motorul tau nu este unul scump si nu este deloc un motor complicat, trebuie doar sa-l cunosti, are mici chichite specifice si pana te obisnuiesti cu ele dureaza. Dupa ce intelegi cum functioneaza o sa imi dai dreptate ca este un motor simplu .

Motoare grele sunt dieselele noi de la Volvo (in 5 cilindrii, EURO 4 si 5) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Chuck, zgomotul ala este dat de modificarea avansului si este normal in acceleratie .

@AndrianC, motorul tau nu este unul scump si nu este deloc un motor complicat, trebuie doar sa-l cunosti, are mici chichite specifice si pana te obisnuiesti cu ele dureaza. Dupa ce intelegi cum functioneaza o sa imi dai dreptate ca este un motor simplu .

Motoare grele sunt dieselele noi de la Volvo (in 5 cilindrii, EURO 4 si 5) .

Mi-ar fi placut sa nu trebuiasca sa invat nimic despre motorul masinii asteia si sa ma duca ea tot timpul cum vreau, unde vreau. Dar daca nu se poate... asta e. Invatam

Oricum, multumesc tuturor pentru sugestii!

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua. sunt nou pe aici si doresc sa ma lamureasca cineva in legatura cu o problama la masina mea un volvo s40 , 1,6 d din 2007 cu 110 cai . acu 2 luni am indepartat DPF- ul si 2 saptamani a mers superb masina ,apoi incepeam sa am pierderi de putere la motor, si anume sa intre in avarie masina, nu mai tragea si nu mai trecea de 2900 rot/min , am duso la cine mia facut modificarea de soft la DPF si a reparato . acuma vin cu alta problema suparatoare. Masina merge bine dar cand o fortez un pic se simte ca incepe sa aiba lag de maxim o secunda si apoi daca urac cu ea pa la 3000 rot/min si o las pe decelerare am un fum alb spre albastru un spate de e belea. imi poate spune si mine cineva din ce cauza sa fie? mentionez ca e doar pe decelerare. in acelerari nu face. maine trage am puso din nou pe tester face presiunea pe turbo dar din cand in cand fumega destul de rau pe decelerare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce erori ai avut cand intra masina in avarie ?

Consuma ulei masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai bogdan ce eroare nu stiu sa spun ca a avut pentru ca a fost softul modificat incat masina nu mai stia sa afiseze eroarea nu aparea . dar mergand cu ea pe autostrada am dat reset la eroari si a revenit la viata. si ulei nu consuma ca altfel scotea tot timpul .am o presimtire ca e de la soft problema asta. mentionez ca nu face tot timpul . doar cand o fortez si pe decelerare . ai vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are cum sa nu afiseze erori, ce tester ai folosit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu o sa il intreb ce tester are. dar ai vreo idee de la ce sa fie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fum alb spre albastru cum ii spui tu este fie de la ulei fie de la avans aiurea . Fara o diagnoza calumea nu am cum sa spun ce piesa e defecta, asa de amorul artei pot spune turbina, egr, clapeta acceleratie si injectoare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

fum alb-albastru + lipsa de putere + fluieraturi cu variatie de tonalitate din gama pentatonica = love. :love10:

haide bre dom´electrician, ca fara diagnoza vorbim vorbe... :laughing7:

ps: da´garnitura de chiuloasa nu poate sa fie?

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pt ca nu scoate abur permanent :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pt ca nu scoate abur permanent :D

:o salut Bogdan,atunci la mine sa fie garnitura?dimineata scoate abur de numa ,parca nu mai trage asa ca inainte,in depasire se misca tare greu,sau m-am obisnuit cu 60-ul?mersi

Edited by mario74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Permanent inseamna si atunci cand motorul este cald, nu cred ca e cazul la tine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am ajuns pe la baiatul respectiv sa il intreb ce tester are dar am observat ca atunci cand da fum daca oprec masina si o repornesc dupa 2 minute nu mai scoate . pot sa o forjez cat vreau ca nu mai scoate dupa ce o repornesc . deci sa inteleg ca e porblema pe soft?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fumul acela alb miroase cumva a motorina nearsa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca era motorina nearsa nu era fumul alta culoare? si nu e alb alb e spre albastru. dar nu da decat cand o lasi in viteza si nu acelerezi nu am de unde sa stii cum miroase ca pe loc nu da orcat ai acelera tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ulei te-ai mai uitat, mai ai? motorina nearsa da fum negru. fum alb da cand baga apa in camera de ardere, fum albastru cand baga ulei in camera de ardere. daca iti baga ulei de la turbo, da fum alb-albastru, foarte gros si se accentueaza cand accelerezi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cand motorina ajunge direct in esapament ce culoare are ? Chici ciuperca ce-i .

Share this post


Link to post
Share on other sites

a fost taiat si sudata teava . apoi puse sondele direct pe tzeava. si furtunul care ducea lichidul ala cu care dpf ul isi facea regenararea a fost scos deci nu mai are legatura cu esapametul

Te rog să renunţi la astfel de scriere!

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now