Posted 8 Dec 2006 · Report post Salutare! Am citit undeva ca lichidul de transmisie pentru S/V40 trebuie sa fie de culoare roz si sa aiba indicativul "F"......in cazul in care culoarea devine maronie trebuie considerata schimbarea acestuia. Al meu e "mai mult decat maroniu" si vreau sa va intreb unde gasesc uleiul potrivit, unde se poate schimba, cam cat costa, etc. Numai bune,Mihai Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2006 · Report post Te referi la lichidul din cutia de viteze ? Eu am completat cam cu 1L cand am luat masina, ca sa fiu sigur... Oricum am o mica scurgere pe la simeringul de la cautator, dar ma costa 100.000 simeringul si 5.000.000 manopera ca trebuie data jos si facuta bucatzi toata cutia de viteze fir-ar sa fie ! Daca te referi la lichidul de servo, atunci trebuie sa fie transparent si cat mai deschis la culoare. Eu mi l-am schimbat singur dar iti trebuie 4 maini sa faci asta, asa ca mai ia un prieten Lichidul de servo e cam 70.000 250ml (de la 2+2 am pus eu), iar uleiul de transmisie iti recomand sa pui unul bun, de peste 400.000 litrul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2006 · Report post M-ai prins............ce inseamna "Power steering fluid"?Eu ma refer la vasul din dreapta motorului (cum stai la volan), cel situat intre lichidul de parbriz (fata) si cel de racire (spate).... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2006 · Report post Power steering = ServodirectzieEste vorba de vasul negru (zi si tu culoarea, ca stateam si ma gandeam ce D-zeu vase si vasuletze mai am prin motor) Dopul ar trebui sa aiba pe dinauntru un magnetzel care sa adune mizeria si pilitura metalica care mai zboara din pompa de servodirectie, dar la noi sigur n-are asa ceva (este prezent la modelele 2001 - incolo ).Ca lichid de directie poti folosi si lichid de transmisie automata, acel ATF oil sau Pentosin de care scrie in manual (ATF = Automatic Transmission Fluid), care TREBUIE sa fie conform cu normele Dexron 3 / Merconhttp://www.google.ro/search?hl=ro&q=dexron Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Dec 2006 · Report post Mersi pentru clarificari.....ce culoare sa-ti zic daca al meu e maroniu spre negru si eu descopar acum ca ar trebui sa fie roz....Gata! Pe mine ma ajuta informatia.....sper sa-i ajute si pe altii.Mihai Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post Sall totusi eu sunt interesat ce marca de ulei sa bag la cutia de viteze o marca ceva o referinta motorul e 2.0i 16v non turbopoate puteti sa ma ajutati si pe mine. Va multumesc ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2009 · Report post La masina ta DOAR ELF 75W-80 !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2009 · Report post Te referi la lichidul din cutia de viteze ? Eu am completat cam cu 1L cand am luat masina, ca sa fiu sigur... Oricum am o mica scurgere pe la simeringul de la cautator, dar ma costa 100.000 simeringul si 5.000.000 manopera ca trebuie data jos si facuta bucatzi toata cutia de viteze fir-ar sa fie ! Daca te referi la lichidul de servo, atunci trebuie sa fie transparent si cat mai deschis la culoare. Eu mi l-am schimbat singur dar iti trebuie 4 maini sa faci asta, asa ca mai ia un prieten Lichidul de servo e cam 70.000 250ml (de la 2+2 am pus eu), iar uleiul de transmisie iti recomand sa pui unul bun, de peste 400.000 litrul...Aceeasi problema cu simeringul acelasi raspuns de la meserias :'(Mi-a completat si mie 500mlProblema mai e si la un sincron (caraie la intrarea in marche-arriere), dar m-am obisnuit sa bag 1a si dupa aia marche-arriere, si nu mai caraie 8)Ma intreb totusi cat ar costa acel sincron Share this post Link to post Share on other sites