arpagic

Mesaje de eroare

16 posts in this topic

Salutare, am un volvo s60 D5 din 2002. Partea proasta e ca limba computerului de bord e flamanda (cred), asa ca nu inteleg tot ce zice acolo. Am incercat sa gasesc pe net o traducere a mesajelor, dar nu am reusit inca, iar resoftarea costa prea mult pentru mine in acest moment. Aveti voi cumva o lista cu mesajele care pot aparea?

Apoi, mesajele de eroare la ce se aplica? Cat de complet e acoperit motorul de senzori - adica, daca e vreo problema cu turbina raporteaza ceva? Dar cu injectoarele? Momentan nu am nici o eroare si tocmai am facut o verificare tehnica, dar tin mult la masina asta si as vrea sa fiu pregatit :).

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu raporteaza nici o eroare daca ai probleme la turbina sau injectoare, doar cand este o problema grava si intra motorul in protectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu un volvo s60 2.4 ,163 CP, va rog sa ma lamuriti si pe mine de ce cateodata cand e rece motorul imi apare un mesaj "Motor wart.erforderl" si de cateva ori mi s-a intamplat sa nu ma lase sa o turez mai mult de 2500rot/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu un volvo s60 2.4 ,163 CP, va rog sa ma lamuriti si pe mine de ce cateodata cand e rece motorul imi apare un mesaj "Motor wart.erforderl" si de cateva ori mi s-a intamplat sa nu ma lase sa o turez mai mult de 2500rot/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, " e un mesaj atât de generic, încât e foarte greu să dai o părere, altfel decât la fel de generică: du-te la un DiCE! ;D

mersi mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, " e un mesaj atât de generic, încât e foarte greu să dai o părere, altfel decât la fel de generică: du-te la un DiCE! ;D

Salut tuturor, astazi mi-am schimbat cate ceva pe la directie si cu ocazia aceasa am verificat putin si tubulatura de la turbina si intercoler, nu sta prea rau , dar totusi cu motorul le rece cand ii dau "Talpa" peste 3000 rot/min imi intra in avarie Motor Wartung erforderlich si se blocheaza la 2500 rot si devine fff LENES, am observat ca electrovalva (sau supapa) care comanda turbina nu isi face cursa normana la variatiile de turatii, ea este capsata si nu se poate mesteri in ea , d-l mecanic mi-a propus sa fac timp de cateva minute, cateva curse manuale de deschidete si inchidere la actionarea turbinei ca s-ar putea sa fie geometria variabila (paletele mici) sa fie colmatate si sa nu deschida la max la turatii marii, si am obvervat ca a mers fff greu si nu pana la maxim intermediarul(parghia filetata) dintre supapa si turbina, dar dupa vreo 20 - 30 curse merge foarte bine si nu mai da nici un mesaj cand ii dau "talpa" la rece sau sa imi taie acceleratia la 2500, acum merge bine la rece si ma lasa sa-l turez instataneu pana la 3500 unde se obreste dar nu intra in avarie sau mesaj in bord cand se inca;zeste merge pana iasa de pe zona rosie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ramane VNTul blocat, este normal la multi km. Rezolvarea este desfacerea turbinei si curatarea sistemului VNT .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ramane VNTul blocat, este normal la multi km. Rezolvarea este desfacerea turbinei si curatarea sistemului VNT .

Salut Bogdan, mai am o mica problema, am dat intr-o grapa mare (afara ploua)si din momentul acela nu se mai aprinde in bord beculetul albastru de la faza lunga, beculetul rosu de la prezenta centura si nu mai pot regla ceasul(ora) dar daca circul mai mult de 2 ore cu masina fara sa o opresc toare revin la mormal, cineva mi-a zis ca s-ar putea sa fie unul din procesoarele din placa de baza din bord miscat(contact imperfect)si in momentul cand circul mult fara intrerupere se dilata si se reface contactul, tu ce parere ai ? mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o legatura cu groapa in care ai dat, pur si simplu bordurile de volvo se strica .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nici o legatura cu groapa in care ai dat, pur si simplu bordurile de volvo se strica .

Mersi mult, dar poate sa fie "miscat" vreun procesor din placa de baza a bordului ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca se misca procesorul din bord inseamna ca toti ocupantii masinii sunt morti, ai nevoie de peste 100 G ca sa misti un procesor cu 112 pini .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@arpagic Ai rezolvat problema?  Ce a fost vinovat?   Se pare ca si la mine face asa odata la saptamana.  Am curatat eger-ul.....nu eu, mecanicul si a scos de acolo muuuuuulta mizerie.   Dupa ce opresc si repornesc motorul isi revine, mesajul dispare iar dricul trage normal.   Oricum la peste 120/km/h daca apas acceleratia pana jos trage cumva in suturi deci este o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti apare in bord "Emissionen wartung erforderlich" atunci ai probleme cu EGR-ul, daca nu inseamna ca alta e buba . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi apare motor wartung erforderlich. Trebuie sa o duc la volvo ca nu mai suport sa-mi tot faca asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, azi dimineata dupa ce am pornit masina mi-a apărut o eroare în bord : Sisteme alim repar urgente, s-a aprins un triunghi roșu și bateria ca si cum nu am încărcare. Este mesaj ca s-a dus alternatorul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asa ceva din pacate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now