ioannes

Electric Supercharger

12 posts in this topic

Vizionand aceste videouri:

mam intrebat daca montand asa cva pe un motor de Volvo 440(1,8L-89CP) poate sa dauneze.

Cati CP castigi(daca castigi cva),daca poate afecta motoru presiunea creata in plus,etc,etc.

Un asemenea dispozitiv costa @ 100 euro pe situl xxxxxx (nu zic care sa nu fac reclama) si comparativ cu cele 40-50 de mil cat costa un kit turbo e acceptabil.Bineinteles nici puterea nu e acaeasi insa aici impreuna cu niste bujii bune cred ca ar urca in turatii si ar consuma mai putin,asta ar fi castigul nu in viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o porcarie crasa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o porcarie crasa !

La fel ca si aditivii ptr combustibil nu?Asa ziceam si io insa ar fi interesant de incercat totusi.cand o trece criza poate :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au inceput sa apara unele modele mai performante de astfel de turbine. Dar alea performante ar trebui cautate, exclusiv.

Unii producatori auto, echipeaza din fabrica, masinile cu asa ceva... pe noul Twingo, am inteles ca ar fi asa ceva din fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Au inceput sa apara unele modele mai performante de astfel de turbine. Dar alea performante ar trebui cautate, exclusiv.

Unii producatori auto, echipeaza din fabrica, masinile cu asa ceva... pe noul Twingo, am inteles ca ar fi asa ceva din fabrica.

Am vazut un Suzuki paremise ,o sa caut video sa fiu sigur cu un motor mic (1,0-1,2) care avea asa cva pe el ,si care mergea f f repede,insa dupa cateva zile a crapat.Acum sa nu uitam ca unele 440 au motoare tot Renault :))))))).Ar fi interesant o covnersie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
asa ceva ar putea merge. A se observa ca are motor de 8 cai electric, ii trebuie baterii separate si se poate folosi maxim 15 secunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa ceva ar putea merge. A se observa ca are motor de 8 cai electric, ii trebuie baterii separate si se poate folosi maxim 15 secunde.

din motive ce ma depasesc linku nu merge(sa ii multumim Domnului Bill Gates).Totusi faptu ca merge 15 sec il face utilizatibil doar in drag race.Totusi nu ma las pana nu o sa incerc :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, incearca cu adresa http://www.boosthead.com/ , ca sa-ti faci o idee.  ;)

2500 de $ este cam mult.Sa ne amintim ca la 50 de milioane in Ro putem sa ne luam un kit turbo Garret.Insa probabil ca o merge mai bn ca ala cn stie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, cert e ca de aia 100 de euro cat e motorul ala de aspirator mai bine ii faci o revizie sanatoasa masinii. Cu 400-500 se poate pune direct motorul de 1.7 turbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, cert e ca de aia 100 de euro cat e motorul ala de aspirator mai bine ii faci o revizie sanatoasa masinii. Cu 400-500 se poate pune direct motorul de 1.7 turbo.

exact,decat un tuning cocalaresc mai bn un stock sanatos :)).oricum ar fi fost interesant de vazut la ce fac astia reclama.O sa scriu la MythBusters poate ne lamuresc ei despre cat de eficient este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now