Claudiu

Nou pe forum , V40 ! deja probleme ?

50 posts in this topic

Anyway, pune si tu 2 mil / luna deoparte si pana in Februarie "produci" cat iti trebuie sa-ti rezolvi problema. :)

Sau lasa-te de fumat daca fumezi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa as face , dar mi-e sa nu ma lase ! si tare am nevoie de masina ! pe langa asta , sunt omu care are grija de orice lucru si nu le las asa doar sa mearga , chiar daca rontaie .... asa ca pana nu scap de rontait nu o sa am liniste !

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Repet, eu am mers un an de zile aproape cu ea asa, iar Godfather de pe forum croncane de un an si mai bine (si l-a schimbat abia prin Februarie anul asta). Daca la un pinion de 6 mil. strambi din nas, gandeste-te si ca amortizoarele (unele CALUMEA, nu Monroe care s-au prostit) e minim 4 milioane BUCATA.

    Pentru ultima data, cat timp nu incepe motorul sa se opreasca la semafor, NU ai de ce sa-ti faci probleme, NU se rupe nimic, NU se indoaie nimic si nici NU iti influenteaza motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se pare totusi ca motoru e o chestie mai importanta , decat amortizoarele ! O sa tin cont de treaba cu croncanitu' !!! Oricum curand te solicit pt ulei si toate filtrele .... o sa trimit pe cineva sa vina dupa ele .... si mai vb !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut toturor posesorilor , ma cheama Claudiu si sunt din Pitesti . Dupa ce am strans niste banuti , am gasit un v40 pe la Cluj mi-a placut din prima , asa ca dupa ce am primit niste poze si am discutat cu cei care l-am adus , am plecat instantaneu acolo sau vad si normal sa-l cumpar ! Deci .... V40 verde metal , 1.8 16v , nu GDI , are tapiserie jumatate piele jumatate material textil , casetofon volvo , 7 boxe , nu are calculator , are 146mii km , are carnet service , Germania , pt moment il folosesc cu numere de germania pana expira acesta , in rest super multumit cu o mica exceptie , aseara am ajuns cu el . Pe drum in timp ca asteptam la un semafor , cu motorul la relanti mi sa parut ca aud un zbarnait la motor , pe care pana atunci nu l-am auzit ! Ma dau jos , ridic capota .......da de acolo era , zogomotul de genul ...tac ....pauza de 2 secunde si brrrr , ca ca un angrenaj care patineaza . Ce sa fac , am luat telefonul .... si l-am sunat pe vanzator , mi-a spus ca e o problema des intalnita ! Ceva o electrovalva , care scoate acest zgomot si care merge dar trebuie schimbata . Cred ca ar fi trebuit sa deschid un alt topic , dar daca e nevoie voi deschide pe acest subiect . SIncer acu ma duc sa o pornesc din nou , omu imi spoune ca dimineata nu face si ca face aleator ! Sper sa nu fie o problema ! Voi reveni dupa masa pentru o dezbatere amanuntita , cu spernta ca sunt binevenit in forumul VOLVO si in acest club frumos pe care il dezvoltati aici (am citit multe sa ma documentez ).

...daca ai clima stai linistit e senzorul care cupleaza si decupleaza pt a mentine temperatura constanta...daca nu e cam nasol...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca ai clima nu e nicio problema. zgomotul e facut de inchiderea si deschiderea unor valve care nu stiu ce fac dar mentin temperatura constanta...e asa cum ai trage o sarma..am patit o so eu dar m am impacientat degeaba

daca nu ai clima e cam grav

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreo cateva zile , a inceput aleator , motoru sa aiba cresteri si scaderi de turatie , la relanti si in mers  , chestii de scurta durata ! dar dupa cum ai spus , normal , ca stii tu ce spui (Midnight caller), mi s-a oprit motoru la sefamor , sau chiar in mers ! ideea e ca ma mai gandesc la ceva , in afara de viariator, care cand face , cand nu face cronca ...cronca ....mai am sesizat o faza ...adik la inceput am mers in mare parte , cu rezervoru peste jumate ! cum a inceput sa scada , au inceput si variatiile de turatie sa fie mai frecvente si normal sa mi se opreasca motoru ! nu cumva treaba cu variatoru poate sa fie si de la pompa de benzina ? adik sa fie un rezultat direct de la nivelul mai scazut al benzinei in rezervor ! azi ma straduiesc sa-l mai indes putin , adik mai pun niste litri in el ! ca sa ma conving ! |

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iti face zgomotul numai la cald ( la rece nu ar trebui sa faca ), daca se opreste la semafor ( deci numai cind o lasi la relanti ), daca ai variatii de turatie la cald si daca acel zgomot este ciclic sint sanse f. mari sa fie din acel variator.

Nu inteleg cum ti s-a oprit in mers ( eu asta n-am patit ). Ai lasat-o pe liber ? Daca era turata n-ar fi trebuit sa se opreasca.

In fine, daca se opreste in mers e nasoala treaba. fa ce trebuie si rezolva. Mai bine o lasi pe dreapta pina o repari. Gindeste-te ca daca motorul e oprit directia erge mai greu, la fel si frinele.

Parerea mea.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Salut,

  Am aceasi problema , la semafor la relantii variatii de si se mai opreste si motorul.  Eu pateam destul de des acest lucru asta vara la temperaturi ridicate, am fost cu la tester si a aparut si problema injectotul 4 varza .

    Interesandu-ma de costul unui injector care ajunge la 10 mil, am luat o decizie pentru moment ceea ce nu-ti recomand de spalare a injectoarelor, intra-devar de atunci nu mai face chiar asa de des, mai e vb si de clima , e posibil , e doar o banuiala de a mea.  Eu sunt hotarat dupa iarna sa schimb injectorul, eu nu folosesc volvo in buc doar la iesiri si in week, pt buc am alta de aceea mai aman schimbarea injectorului.

  Sfat: mergi cu ea pe banc si vezi cum iti sunt injectoarele.  Spalarea injectoarelor e o solutie dar acea solutie e prea puternica si mai arde una alta pe acolo, care in timp provoaca alte cheltuieli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan, tu ai diesel, Claudiu are benzina. Problema "rontaitului" este arhicunoscuta la motoarele astea, si se rezolva doar prin schimbare pinionului. Punct.

Nu vreau sa bag pumnul in gura nimanui, dar sunt patit, si pe langa mine cel putin alti 10 membri ai forumului si la toti s-a manifestat identic problema !

Numai bine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

foarte corect ! simptomele care mi le-a descris Alex , exact in ordinea aceea s-au intamplat ! deci ....rontait=variable valve timing !

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Aha, ok benzina, dar acelasi lucru il pateam si eu chiar si in mers s-a oprit masina de cateva ori.:(

   

   

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut toturor posesorilor , ma cheama Claudiu si sunt din Pitesti . Dupa ce am strans niste banuti , am gasit un v40 pe la Cluj mi-a placut din prima , asa ca dupa ce am primit niste poze si am discutat cu cei care l-am adus , am plecat instantaneu acolo sau vad si normal sa-l cumpar ! Deci .... V40 verde metal , 1.8 16v , nu GDI , are tapiserie jumatate piele jumatate material textil , casetofon volvo , 7 boxe , nu are calculator , are 146mii km , are carnet service , Germania , pt moment il folosesc cu numere de germania pana expira acesta , in rest super multumit cu o mica exceptie , aseara am ajuns cu el . Pe drum in timp ca asteptam la un semafor , cu motorul la relanti mi sa parut ca aud un zbarnait la motor , pe care pana atunci nu l-am auzit ! Ma dau jos , ridic capota .......da de acolo era , zogomotul de genul ...tac ....pauza de 2 secunde si brrrr , ca ca un angrenaj care patineaza . Ce sa fac , am luat telefonul .... si l-am sunat pe vanzator , mi-a spus ca e o problema des intalnita ! Ceva o electrovalva , care scoate acest zgomot si care merge dar trebuie schimbata . Cred ca ar fi trebuit sa deschid un alt topic , dar daca e nevoie voi deschide pe acest subiect . SIncer acu ma duc sa o pornesc din nou , omu imi spoune ca dimineata nu face si ca face aleator ! Sper sa nu fie o problema ! Voi reveni dupa masa pentru o dezbatere amanuntita , cu spernta ca sunt binevenit in forumul VOLVO si in acest club frumos pe care il dezvoltati aici (am citit multe sa ma documentez ).

Sunt Ionut, am si eu un V40 din 97 cu acelasi motor, are 160 000 km, l-am cumparat la 125000 si am avut aceeasi problema cu el, nu stiu al catalea proprietar sunt, pt ca l-am cumparat din rusia fara carte de service fara nimic, nu te descuraja, eu am folosit ulei 10W40 Castrol. Iti intra in motor cu tot cu filtru 5,2l ulei, datele astea le am din cartea tehnica, relantiul este 750 RPM si nu se regleaza, nu te apuca sa schimbi distributia, eu am schimbat-o singur dar nu am gasit semnele la pinioane, daca totusi incerci inainte de a-ti da distributia jos da semn cu vopsea pe fiecare pinion. Pentru inceput schimba uleiul, mai vorbim, astept rezultatul. Bujiile sunt sub capacul de plastic al motorului, sunt bujii originale pe care scrie Volvo cu 3 electrozi, nu e cazul sa le schimbi, eu am cu ele 30 000, le-am scos si nu au nici un fel de problema. Nici a mea nu are computer de bord, ar fi fost bine sa imi spui si anul. Alte Date: Cutia de viteze este de Renault, placutele de frana se schimba foarte usor si fata si spate, la fel si kit-ul de ambreiaj, la fel si caseta de directie, eu am schimbat toate astea la ea. Am cumparat masina la un pret care mi-a convenit sa invat meserie pe ea. Succes si felicitari pentru achizitie. Ionut din Bengesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine se intampla ceva asemanator, la rece nu face nimic, relantiu e ok, nici un sunet in plus. Cand se incalzeste relantiul devine instabil, cand merg cu masina si scot din viteza, o las in pc. mort, turatia scade pana la relantiu, scade si sub ea, da sa moara, nu moare si isi revine si se stabilizeaza pe undeva la 700 rot/min. Astazi cum afara erau 19 grade o si murit odata. Si tot la cald cand sta la relantiu, pe la 700 rot/min se aude un fel de click click clik mai pronuntat si pare ca din afara motorului, cum o accelerez un pic dispare acel clickait. S-ar auzi ca si cum ar fi valva de la un egr de la un diesel. Sa fie tot aceeasi problema, adica vvt-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu n-ai VVT la motorul din 1998... Este canister purge valve-ul care este montat pe radiator (in dreapta-sus cum te uiti la masina). Ia pune mana / urechea pe el cand clicaie si vezi daca-i d-acolo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maine am sa-l verific. Presupun ca nu e normal sa faca click, click, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap... lucreaza in pulsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva asta are legatura si cu relantiul? Sau doar sunetul ala suparator de click, click.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am asclutat astazi motorul mai atent si nu e canister purge valve-ul. Se aude si ala dar nu asa tare, se aude finut. Am aflat ce se aude la mine si sunt tachetii. Unul dintre ei e mai uzat si la turatii mai mici clikcie mai tare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi la urmatorul schimb de ulei daca se mai aude... Oricum nu are legatura cu fluctuatia relanti-ului din cate stiu eu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti,credeam ca tatal meu e singurul cu aceasta problema,dar vad ca e o buba comuna.Massina tatalui meu e un volvo s40 1.6 de 109 cai din 2002 si cam de un an are acest carait despre care se vorbeste.Acum o luna de zile a schimbat selenoidul cel care este sub capacul de la distributie(cred ca spun bine) cu piesa la schimb ,a venit in 3 saptamani si a costat 800 ron dar spre surprinderea noastra zgomotul nu a disparut(greseala mea ca nu am intrat aici sa citesc).Oricum acum am citit si am vazut ca piesa cu buba ar fi pinionul de distributie pe admisie .Va rog sa imi raspundeti daca asta e sigur sursa caraitului de la motor si poate stiti cumva unde as putea sa gasesc acest pinion SH daca se poate.Va multumesc si astept raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se gaseste SH si vine insotit de acelasi carait .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

I-am explicat si eu aceeasi chestie pe PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu pune sh nu se merita ,nou este 950 roni si dupa cel schimbi nu mai ai probleme sunt patit :)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now