Sheron

dezastru volvo s40

40 posts in this topic

salut! am un volvo s40 summum 2005, acum o luna am scoso din serveice...(curea distributie butuc fata , electroservo bucse) azi noapte veneam de undeva, si dintr-o data s-o oprit masina in mers ,faruri motor si mi-o aratat in computeru de bord un triunghi rosu cu semnu exclamari , n-am apcat sa citesc ca m-am speriat,si are meniu si in germana, dupa 10 min am reusit s-o pornesc....dupa 200m aceasi treaba.....se opreste motoru faruri....noapte bezna...era sa ajung in sant , la fel am pornito si am reusit sa mai parcurg 30 km dupa la fel....dar nu s-o oprit motoru....dar nici nu puteam s-o accelerez...ati mai patit careva asa cv....eu nush ce sa ma mai fac cu masina asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am patit cu lumina din bord sa oprit si nu mai vedeam nimic dar sa se opreasca motoru dubios,si inca ceva volvo nu prea este masina sa mergi cu ea in toate servisurile de duzina cum se spune pe romanesteeu zic ca reprezentanta te scapa de probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

grija mare cu electrica

volvo are pe electric pana si discutia pe forum ;D

deci daca ai fost intr-un service oarecare si ti-a umblat la electrica sau ti-a ti-a schimbat ceva ce necesita baterie jos etc, mergi cu ea la urgente la floreasca....nu glumesc, mergi la primus si cere o diagnosticare ptr ca nu e de gluma....

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am schimbat bateria acum 3 luni...dar n-o facut figuri de at....eu cred ca are cv lagatura cu acceleratia.....cand am intampinat a 3 oara aceasta problme nu s-o mai oprit motorul.....ci doar nu puteam accelera....am adus-o pana acasa doar din ambreaj...pur si simplu nush unde s-o mai duc...de cand o am tot prin service sunt cu ea....ii cam nasol sa dai 33.000 euro sa faca asa cv....acum am pornit-o si nu mai am nici o eroare....merge perfect....fara zgomot ciudat la mortor....dar mi-e frica sa mai ies cu ea

Share this post


Link to post
Share on other sites

o diagnosticare la reprezentanta cred ca tear scoate din toate belelele(cred)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai dat 33000?Inseamna ca e noua nu?In cazul asta ai garantie si trebuie reparata pe garantie,parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ai dat 33000?Inseamna ca e noua nu?In cazul asta ai garantie si trebuie reparata pe garantie,parerea mea!

f corect

go to Otopeni si cere-ti drepturile....

Share this post


Link to post
Share on other sites

are 3 ani garantie la partea electrica...si eu am depasit....o am aproape de 4 ...oricum....are 50.000 km...si n-ar trebui sa faca asa cv....moarte curata....noaptea bezna....sa se opreasca motorul faruri....tot....in mers la 60km/h.....norocul meu ca nu era mai mult....sau cv curba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Pana ajungi la reprezentanta, mergi la un electrician bun.  ;)

Din simptomele pe care le prezinta, banuiesc un contact imperfect care face figuri:o mufa, un papuc, o "masa", ceva...mai ales ca a aparut dupa ce ai scos masina din service. Daca ai posibilitatea, fa-i o diagnoza! Sigur vei gasi ceva erori.

Best, avx. :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

va multumesc baieti....asa o sa fac....nu ma pot risca in halu asta.....acum am parcurs 60 km ...si n-o mai facut figuri....oricum masina tre verificata.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut sunt nou pe aici am volvo de 2 luni dar am niste probleme cu ea si e in service bine nu din cauza ei ci a mecanicilor din romania care muncesc deanp.Am un raspuns la problema ta care o chesti care a avut`o o cunostiinta posesoare de volvo citez "mergeam pe drum si deodata sa oprit motoru faruri si sau aprins toate becurile in bord si masina sa oprit am sunat la un mecanic de la volvo si el mi`a spus vezi ca masina va mai porni atunci cand porneste mergi normal si in mers pui mana pe cheie si o dai pe pozitia II si apoi inapoi dintr`o miscare rapida "el a facut chestia asta si nu sa mai intamplat nik de atunci in sensu asta asta se intampla acu 2 ani.Sper sa iti fie si tie de folos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa se intampla cand omu' isi bate singur cuie in talpa. Schimbi distributia la 50k km cand in carte scrie 240k sau 10 ani. In loc sa lasi ce a facut suedezul original te duci la nea Gica la garajul din spatele blocului. Cu Volvo e mai complicat. Nu orice mecanic se pricepe. Vad ca stai in Oradea. Da o fuga la Szeged la reprezentanta. Toti care au fost o recomanda ca profesionalism si preturi mult sub Romanica. Succesuri!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ÅŸi maÅŸina o tratezi la fel ca scrierea, nu te mira... mi-am fracturat ochii până am citit ce probleme ai...

Ai verificat dacă bornele bateriei sunt bine strânse? Presupun că Å£i le-au desfăcut cei din aÅŸa-zisul service...

Share this post


Link to post
Share on other sites

MetalARN...multumim ca ne impartasesti informatii...dar te rog sa te exprimi mai clar...nici in threadu meu nu am inteles chiar 100% din ce-ai spus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

OFF TOPIC:

eu iam zislu ÅŸeron dar î-i bin-e că-i ai atras atentzi-a si lu arn ca amvazut ca siel ma-i scrie cugrseli.pote daca neateion uni-i pelati-i ma-i invatam si noi sa scriemcrect :__://-;,, [-

                                                                        ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

omule ....is disperat...ca recent am bagat o groaza de bani in ea....si am stat 3 luni fara masina....ce descriere ai vrea sa fac....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åži eu am băgat 4700 de lei ÅŸi mai urmează 5-6000, dar nu simt că nu pot scrie...

AI VERIFICAT BORNELE ?

La o diagnoză ai fost? Sunt 150 km de la Oradea la Cluj, dacă n-aveÅ£i service Volvo ÅŸi 212 km de la Oradea la Szeged. Du-te acolo, dacă nu ai încredere în români...

VorbeÅŸte ÅŸi cu Bogdan G, el e "electronistul" pe aici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă ÅŸi maÅŸina o tratezi la fel ca scrierea, nu te mira... mi-am fracturat ochii până am citit ce probleme ai...

Ai verificat dacă bornele bateriei sunt bine strânse? Presupun că Å£i le-au desfăcut cei din aÅŸa-zisul service...

hahahaha, sustin faza cu scrierea...iar pentru masina mergi la o reprezentanta volvo. faza cu cheia pe pozitia 2 in miscare rapida etc tine de un film western prost. n-ai dat 33.000 pentru leacuri din astea babesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nu vrei sa ajungi neaparat la reprezentanta vorbeste cu cineva cu un tester bun si capabil sa iti identifice problema.Cum spunea si @HANS las-o moarta cu leacuri dinastea si ocupa-te de ea!Urmareste forumul ca sunt destui care se pricep.Cu reprezentanta las-o numai daca iti trebuie ceva facut cu licenta.Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut o problema asemanatoare cu seatul. beleaua a fost ca papucul de la cablul de plus care vine pe electromotor, facut din tabla de otel, s-a fisurat cate putin cate putin, pana cand sectiunea prin care circlula curentul a devenit prea mica. nu a fost deloc amuzant, mai ales cand ieseai intr-o sosea pe care circulau masini cu viteza. de altfel pornea si greu la un moment dat. nu trebuie sa fie asta la tine, dar asa am patit eu. am schimbat papucul ala cu unul din cupru la un service de electrica. se pune cu un cleste special, deoarece cablul este f. gros. pt. treaba asta care a durat 5 minute mi-a luat 20€. sunt multumit si azi, desi nu mai conduc masina.  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai am aflat problemele masinei: computer bord ars,abs terminat, servo distrusa + butuc pe care l-am schimbat si nu-l recunoaste decat pe cel original) +manopera=20.000 RON (doua sute milioane vechi) , frumoasa afacere cu volvo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presupun că preÅ£ul e cât spui tu la reprezentanÅ£ă, nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai am aflat problemele masinei: computer bord ars,abs terminat, servo distrusa + butuc pe care l-am schimbat si nu-l recunoaste decat pe cel original) +manopera=20.000 RON (doua sute milioane vechi) , frumoasa afacere cu volvo....

Stai, ca eu nu cred ca e pe bune. Zi-ne, te rog, dar sincer, tot istoricul masinii (ce ai schimbat pana acum si cine si-a bagat mainile prin ea pana acum,  de cand ai luat-o din showroom pana cand ai patit incidentul), pentru ca eu nu cred ca o masina de 4 ani si 50000 de km se strica din senin si te costa 6000 de euro reparatia. Sincer refuz sa cred asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now