Sheron

dezastru volvo s40

40 posts in this topic

Stii vorba aia ''Toate bubele rele in c.... babii mele'' :-[

Ori a fost umblat la masina de ''cine nu trebuia'',ori ai nimerit cel mai pacatos autovehicul....

Prea de tot cu masina asta,pe bune....

De care butuc vorbesti?Din ce spui a fost o problema electrica care a afectat toate cele...iar sa se strice toate odata e cam greu de crezut....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Computer bord ars ?! Fugi cu ursu' d-aici, daca era asa nu mai pornea ever masina aia !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam multe probleme ;

calculatorul daca se duce nu mai porneste;

ce o fost schimbat o fost codat corect ca daca nu n-o sa -l recunoasca in veci calc. central;

la diagnoza ce o iesit? nu tio dat o hartiuta cu scanarea masinii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Szeged ai fost?

@Midnight Caller Poate ca din mai pana acum a ars comp de bord. Ultima data cand a spus ca a pornit-o a fost in mai. Cine stie cine si-o mai fi bagat nasul prin masina aia intre timp  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica ars ? Ce inseamna ars ? Astea sunt descrieri generice date de necunoscatori sau cunoscatori care vor sa te abureasca, fraze gen "E gata computerul, domle' e gata" E gata ce ?

ABS terminat ? Ce anume ? Ca ABS e un mare si complex sistem !

La servo trebuie soft dupa ce schimbi pompa, mai bine zis trebuie calibrata, altfel merge haotic sau deloc, musai, de aia nu o recunoaste, mai era cineva aici ce tinea sus si tare ca el a schimbat pompa si nu a trebuit sa bage soft  :D, ia vb cu el  ;).

Sfatul meu : Dute la altii, nu are cum sa fie chiar asa, o fi ea cea mai slaba din serie la unele chestii dar nici chiar asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAA daca se duce numai ABS-ul la masinile astea S40/V50 masina nu porneste si pe bord spune sa verifici Immobiliser-ul pentru ca Baietii de la Volvo sunt nebuni au scris codul de cheie in ECM,BCM si CEM si daca astea 3 nu se pun de acord in primele 2-3 secunde de cand incepi sa intorci cheia in contact nu porneste.

@Lau intreaba-l pe ala care a dat verdictul unde este calculatorul de bord localizat in masina si daca spune altceva decat sub torpedou baga-i un scuipat in mufa si daca totusi stie unde este cu ce scula a diagnosticat el CEM ars?

CEM care este Central Electronic Module nu prea se arde adica vorbim aici de CEM care exista de la 480 incoace pe anumite modele si pe toate modelele din 2000 incoace si inca mai merg,CEM este una din cele mai fiabile componente din masina.In schimb daca unul din CAN-uri are probleme da impresia de CEM sau alta unitate de control

Io zic sa mai incerci si in alta parte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu prea am incredere in diagnosticul asta. E drept ca am avut un Opel cu probleme la computer si se oprea cand vrea el exact ca la tine. Dar: computer, ABS, servo si butuc? A mai ramas ceva ce putea fi de vina? Janta indoita au uitat-o cei ce ti-au facut diagnosticul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am scos-o de la reprezentanta, nu-mi permit sa fac o asemenea investitie, am mai plimbat-o prin oras la mai multi electricieni, nici unul nu s-o bagat s-o faca....doar si-or dat cu presupusul: adica scurt pe instalatie, sau UN INJECTOR NU FUNCTIONEAZA, se poate asa cv, ca de la un injector sa se aprinda becurile de la abs ? Dc fug toti electricieni de ele...? azi am adus-o acasa dupa o plimbare de o luna din service in service, ciudat ii ca azi am parcurs cca 60 km cu masina fara sa se aprinda nici un bec sau sa faca vreo figura, acum iar o picat, am ramas fara idei, si mi-e cam frica si de unguri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai de ce iti este frica de o diagnoza la unguri? Eu nu am auzit pe nimeni sa se intoarca dezamagit de service-ul lor.

Macar iti spun pe bune ce are masina. Nu ca la noi nu stau asa lucrurile  ;D

Mult succes in rezolvarea problemei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lasa-ti-mi un nr de telefon de la un service bun din ungaria....care ati mai fost

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut o problema asemanatoare si rezolvarea a fost cat se poate de simpla! sper sa fie la fel si in cazul tau!

nu e vb de volvo sau de alta masina si stricat nu e nimic la ea, numai ca are momente cand toata electrica e la pamant si derpt urmare nu iti mai functioneaza nimic!

asta nu e intampla decat dintr-un singur motiv! e logic: alimentarea este intrerupta undeva! si avand in vedere ca  se opreste tot, e in avantajul tau, pt ca e o defectiune usor de localizat!

in primul rand trebuie sa fii sigur ca bateria este buna! in al doilea rand, trebuie sa verifici cu f mare atentie bornele si cablurile care ajung la borne, imbinari, intrarea in papuci samd. eu te sfatuiesc asa: porneste motorul si mergi si misca de ele sus jos, stanga dreapta... vezi daca motorul da vreun semn si daca da, ai gasit problema!

la cazul pe care il vazusem eu nu era strans un surub la cablul de masa! vezi ca asta e prins de obicei sub suportul bateriei sau intr-o parte!

si asa ca fapt divers, am mai auzit de cateva masini volvo la care s-a inlocuit cablul de alimetare de la baterie... e f posibil sa fie asta! eu asa cred, pt ca oricat de complexa ar fi o defectiune, tot iti mai ramne ceva... de fapt asta o face complexa... un bec aprins sau altceva care te induce in eroare in stabilirea diagnosticului!

daca moare tot, e alimentarea din bara primara! adica circuitul principal de curent, nu secundarele!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitate si la masele de pe oala telescopului stanga ( partea soferului ). Eventual desfa-le, curata bine cu smirghel, baga si unpic de spray contact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sheron cand o sa scrii corect o sa primesti o parere si din partea mea sau poti scrie la fel ca pana acum si voi ignora in continuare acest topic .

Ca idee C30/S40/V50/C70 sunt masini foarte grele de diagnosticat si de reparat pe electrica dar nu sunt dracu gol, exista ac si de cojocul lor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un electrician bun care a lucrat în Germania la BMW pe strada de la Astoria în intersecție pe stânga. Nu mai îmi aduc acuma aminte numele lui, ceva cu K. Am fost la el cu peste 2 ani în urmă cu un S 60 și am fost mulțumit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Service- ul din Debrecen are numarul: +3652470823. Eu am fost multumit de ei, desi se cam schimba personalul de acolo... Nu stiu de ce... In 2 ani au plecat 2 persoane  ???. Dar este OK si mai ieftin decat in Romania cu mult. Piese cam la 60-70% din preturile din Romania...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now