Sign in to follow this  
Followers 0
krazvy

O mica problema cu suspensia pe spate

7 posts in this topic

salut .... am o mica problema ...daca ma poate ajuta cineva cu o solutie .....

am fost la pilot ...am facut evacuare sport .....si in atunci cand ma p cineva in spate atinge puntea spate in teava d la toba ........dak nu am p nimeni nu-i pb ....si chestia cu atinsu se intampla numai la gropi si denivelari .....

si inainte sa pun evacuarea .... imi atingeau cauciucurile in aripa tot la gropi .......

ce pot sa fac k sa mai intaresc putin suspensia pe spate ..... fiind pe arc lamelar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema cu gropile e de la arcuri, si anume de la bucsile lor.E posibil dar putin probabil ca si problema cu greutatea tot de acolo sa fie.Daca vrei iti donez perechea de arcuri pe care o am in plus.Trebuie doar sa vi sa le iei.Se schimba relativ usor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, poate fi de la bucsi sau si mai bine cauta pe forumul ARO, acolo am vazut ca baietii fac ceea ce se cheama "springuire", un fel de intinerire a arcului(se bate si se intareste, ceva de genul asta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut .... am o mica problema ...daca ma poate ajuta cineva cu o solutie .....

am fost la pilot ...am facut evacuare sport .....si in atunci cand ma p cineva in spate atinge puntea spate in teava d la toba ........dak nu am p nimeni nu-i pb ....si chestia cu atinsu se intampla numai la gropi si denivelari .....

si inainte sa pun evacuarea .... imi atingeau cauciucurile in aripa tot la gropi .......

ce pot sa fac k sa mai intaresc putin suspensia pe spate ..... fiind pe arc lamelar ?

Salut !

Nu e nicio problema nici cu arcurile,nici cu bucsile!!!

Vezi ca din cauza tevii de asapament se atinge;cand ai sarcina sau la gropi.  Daca te uit dedesupt,poti vedea pe arc exact unde se atinge de caroserie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu loveste in arc ...... ci teava d la esamapent in pundea spate ...oricum trebuie sa fac ceva cu suspensia p masina k e praf ..... dupa ce am schimbat tobele si am pus un filtru sport pro (injen carbon) cand schimb pe la 5000-6000 sare masina d bot rau si se lasa d fund .... zici k e muscle car :)))) cum au poreclito baietii din valcea

Share this post


Link to post
Share on other sites

E de la arcuri care s-au inmuiat si puntea are cursa prea lunga.Deasemenea e foarte posibil sa ai si amortizoarele bulite.Eu am banuit ca e de la bucsile arcurilor deoarece ai zis ca atinge roata in aripa. Daca sunt terminate bucsile, atunci toata puntea are joc lateral si daca e incarcata masina (sau roata comprimata de la o groapa,etc.) , o sa atinga anvelopa in aripa.Oricum, pot sa iti spun ca arcurile la seria 300 sunt destul de tari si inca nu am vazut sa se lase mult(nici cu 5 oameni in masina si bagaje), asa ca trebuie investigata problema,uite-te sa nu ai rupsi suportii arcurilor si daca nu e asta, arcurile si amortizoarele sunt de vina.

Ca exemplu pentru motivul din cauza caruia cred ca sunt arcurile si in subsidiar amortizoarele de vina este acest filmulet 

 de unde rezulta cat de dure sunt arcurile.

Apropos, de unde esti?completeaza-ti si tu profilul te rog!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam asa imi face si mine ...daca apas pe ea zici ca am hidraulice ...... si fata si spatele .... nu prea imi place ....trebuie sa rezolv problema ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0