Posted 2 Jun 2010 · Report post salutare,mai jos gasiti serie VIN la masina mea YV1MW763262166710AM DPF PE EA???ESTE DIN 2005.MULTUMESC Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post de unde sti?a mea yv1ms753152078100.citeste mi si mie in palma.mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post Euro 3 fara DPF si nu e citit in palma, e citit in VIN Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post Norma EURO este a 8 a cifra din VIN, astfel avem asa :3 = euro 3 fara DPF4 = Euro 4 fara DPF5 = Euro 4 cu DPF La Iuli avem YV1MW763262166710Deci euro 3 fara DPF . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post si atunci ce sa zic:in actele de inscriere a masinii zice euro3+dpf=euro 4 148co2testat la itp:da este dpf.de aia ziceam cu cititu in palma..ca nu prea bate cifra aiadoamne da sa nu fie dpf:dar am fost de fata cand a testat dpful si a zis ca este.sa ma fi mintit? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post Da matale singur ZOOM acilea http://volvo.herma.org/index.php?stranka=decode_enMasina ta este EURO 3 si are pus ulterior filtru de particule pt taxe mai mici . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post a mea e euro 5YV1 MS7 652 62193275 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post f posibil ca aia este explicatia dar daon trajnet merita?cat investesti in montarea de dpf?chiar paradox:mai toata lumea opteaza pt scoaterea dpfului + modificarea ecu.in linkul ala zice euro 3 cu motor D4204T si eu am E4 cu D4204T2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post adi87 mai baga o fisa, cifra 5 inseamna EURO 4 cu DPF, decodorul ala e cam varza la norme, EURO 5 sunt astea noi DRIVe cu 119g de CO2 nu cu 132g cum ai tu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post bogdane si oare daca s-a adaugat ulterior dpful computeru de bord stie de cantitatea de aditiv din rezervor?sau cand safaca regenerarea.am facut cu ea in 6luni 13mii km si sincer nu am simtit niciodata consum marit+ turatie max2000 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post tu ai motor de Belgia cumva? Astea sunt mai rare si e posibil sa aiba dpf. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2010 · Report post @thor4ever nu e obligatoriu sa fie DPF cu aditiv, se poate pune si ulterior, ANDREOS are S60 2003 si are DPF pus ulterior, probabil ca merita cand esti taxat la impozit in functie de noxe si se amortizeaza investitia in 2-3 ani cat tii masina . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2010 · Report post Pentru taxe mai mici ii bun dpf ul,dar daca stai si analizezi cati bani te costa aditivu si ce o mia fi pe acolo..nu prea.La mine zice asa :Producer: Volvo carsModel: S40 or V40Year: 2000Body (doors) 5 doors FWD (V40, V50, V70, 850)Engine D4192T2 -- 95k/4000ot, 190Nm/1800-4100ot, 1870ccm S/V40Emission: EM H1Gear-box: manual gear-box M3P, M5P, M5DFactory: Born, NetherlandsPana la urma ce cutie am m5p?Interesant faptul ca masinita e fabricata in Olanda si nu Blegia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2010 · Report post si unde esti taxat in romania pt noxe?niciunde.platesti taxa de inscriere si atat.impozit platesti dupa cilindree:anu asta am platit 1,8mil.aaa ca poate a veni si la noi timpul sa platesti anual pt noxe,atunci merita sa ti pui dpf.cum imi dau seama ca i motor de belgia?daca ii d4204t2 de belgia atunci da.in specificatii zice ca t2 ii ceva pt piata franceza,pt ceva norme de poluare,si are 98kw nu 100 cat au toate.si pana la urma cum imi dau seama daca ii dpf cu aditiv sau nu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2010 · Report post si unde esti taxat in romania pt noxe?niciunde.platesti taxa de inscriere si atat.impozit platesti dupa cilindree:anu asta am platit 1,8mil.aaa ca poate a veni si la noi timpul sa platesti anual pt noxe,atunci merita sa ti pui dpf.cum imi dau seama ca i motor de belgia?daca ii d4204t2 de belgia atunci da.in specificatii zice ca t2 ii ceva pt piata franceza,pt ceva norme de poluare,si are 98kw nu 100 cat au toate.si pana la urma cum imi dau seama daca ii dpf cu aditiv sau nu.Pai folosesti acest link,apoi completezi vin ul ,iar la factory scrie undee i fabricata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2010 · Report post Dai roata spate jos si cauti rezervorul de aditiv, trebuie sa fie peste rezervorul de motorina. Sau mai simplu, mergi la reprezentanta si iti zic aia, iti pun testerul si verifica nivelul de aditiv . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2010 · Report post am inteles cu roata(stanga sau dreapta)sebes-cluj 240km dus intors.ti dai seama ca mi putin peste mana.ma apuc cu ciocanelul sa bat in rezervor sa mi dau seama pe undei.mersi de info. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Feb 2013 · Report post Salut, Sunt nou pe forum si sper ca am postat corect, am cautat putin inainte sa scriu. M-ar interesa achizitionarea unui S40 din 2008, motor de 1.6 Diesel cu filtru de particule din Belgia. In actele pritenului de la care cumpar (e roman) este trecut cu euro 5, insa din cate am rasfoit net-ul am vazut ca la noi iese euro 4. Seria masinii este YV1MS765292430308. Ma puteti lamuri? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Feb 2013 · Report post Eu cred ca este un Euro4 cu DPF. De curiozitate, cati km are? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2013 · Report post @ Thor - vi si iti pun eu tester si iti zic nivelu' de uree Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Feb 2013 · Report post vasile...la mine ii dpf pasiv Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Feb 2013 · Report post La 2008 sigur nu este Euro5. Share this post Link to post Share on other sites