iulipopescu

DPF

51 posts in this topic

Multumesc.

Am trimis actele scanate la RAR --> euro 4 iese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Sunt nou pe forum si sper ca am postat corect, am cautat putin inainte sa scriu.

M-ar interesa achizitionarea unui S40 din 2008, motor de 1.6 Diesel cu filtru de particule din Belgia. In actele pritenului de la care cumpar (e roman) este trecut cu euro 5, insa din cate am rasfoit net-ul am vazut ca la noi iese euro 4.

Seria masinii este YV1MS765292430308.

Ma puteti lamuri?

YV1MS765292430308.

5=Euro4 cu DPF .

In Belgia multe sunt in acte EURO5 dar in realitate sunt EURO4 .

Euro 5 numai 1.6D dupa 2011 @ 115cp .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine ca lumea inca mai crede in Mos Craciun .

Vreau si eu sa vad un coleg de forum care cu DPF spalat prin orice metoda sa nu mai aiba probleme la 1.6D dupa 10.ooo km .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine ca lumea inca mai crede in Mos Craciun .

Vreau si eu sa vad un coleg de forum care cu DPF spalat prin orice metoda sa nu mai aiba probleme la 1.6D dupa 10.ooo km .

Eu zic ca esti increzator cand spui 10.oookm :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutari tuturor,

Am un V50 20D cu DPF, masina are 62 000 Km si am inteles ca ar trebui completat aditivul. Am fost acum aproximativ un an la Bogdan si am incercat sa masuram nivelul respectivului aditiv, ne-a dat 14/15 sau 15/15, nu mai stiu exact. Dupa cum zicea si Bogdan, greu de crezut ca asta ar fi fost nivelul real, probabil senzorul nu a raportat valoarea corecta. Am repetat de curand masuratoarea cu un alt tester si am obtinut tot o valoare de 15/15, la fel de neverosimila, cu atat mai mult cu cat masina a mai rulat de atunci.

Mi-ati putea recomanda un service unde sa completez aditivul, eventual care sa poata arunca un ochi si pe senzorul care masoara nivelul? Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca nu ai avut facut DPF Off inainte sa o iei, si inlocuit sezorul de nivel din rezervor cu un simulator de nivel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desi e buna observatia, DPF Off la 62000 n-ar fi cam devreme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, nu aveam de unde sa stiu cum si de unde ai luat-o :) La noi la Romanica ce e de 70.000km de obicei realitatea e cu 1 in fata.

Probabil cel mai usor e sa desfaci pe acolo si sa te uiti direct la "plosca" in care se pune aditivul. Daca e plina, problem. Daca e goala, iar problem. Nu te baza doar pe indicatia unui senzor (aminteste-ti de batrana Dacie unde ramaneai in pana prostului cu rezervorul "la jumatate" indicat de acul din bord, pe care o palma bine plasata il aducea la realitate).

Mai mult decat inspectia vizuala nu cred ca poti face in momentul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, batrana Dacie... se aprindea becul ala galben cand acceleram :) Si ce bine era, ca eram mai tineri.

Mda, cam asa ar trebui sa fac. Dar service-ul care ar putea face asta? Vreo idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi cu masina numai in afara orasului cu un consum de 4% este posibil sa te tina aditivul de 2 ori mai mult. Totusi ma indoiesc ca mergi cu masina numai in afara orasului si ai un consum mediu de 4% .

Da-mi un PM si iti dau solutia cu service-ul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma povestea e cu final fericit: Bogdan m-a ajutat sa rezolv problema. Am fost la un service de pe langa el, am completat aditiv (au intrat cam 1 - 1,5 l), Bogdan a resetat contorul si ce mai era pe-acolo. Urmeaza apa, paie si bataie. Si probabil un update de software la reprezentanta, sa-mi puna si mie Windows 8 sau ce e acum in voga :smile:

Recomand deci cu celor cu kilometraj multiplu de 60 000 sa verifice nivelul si (eventual) sa completeze.

Multumiri pentru ajutor.

Edited by dani-le-rouge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci... care era pana la urma misterul ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misterul era ca ADM-ul mai intra intr-un mod de somn adanc iar dupa ce-l "zgandari" cu o citire de nivel se trezeste la realitate si constata cu groaza ca nu mai are lichid magic .

Un sistem de rahat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

YV1MS765292430308.

5=Euro4 cu DPF .

In Belgia multe sunt in acte EURO5 dar in realitate sunt EURO4 .

Euro 5 numai 1.6D dupa 2011 @ 115cp .

Deci sa vedem daca am inteles bine la VIN-ul meu :

YV1MW753152096404 , inseamna ca am euro 3 , deci fara DPF !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Norocosule! :smile:

Sent from SGS3 on JellyBean 4.3

Chiar ca sunt norocos , dupa ce vad scris aici referitor la DPF .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca ne-am facut ecologisti astea sunt conditiile .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Desi este un topic vechi as dori si eu o informatie.

Pana la urma E4 la un Volvo S40 din 2007 are sau nu filtru?

De la cine am luat masina spune ca nu are...

VIN: YV1MS754172xxxxxx

Multumesc anticipat.

PS:

Linkul de pe prima pagina pare sa nu mai mearga:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din fabrica a avut garantat... Daca il mai are sau nu, e cu totul alta poveste...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E "emission code 4", din cate stiu 3 si 4 sunt FARA DPF :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze pentru informatia eronata... Pe ceva forumuri de afara citisem mai demult (cand cochetam cu ideea de a schimba masina) ca daca a 8-a cifra a VIN-ului e 4 sau 5, are DPF...

Scuze inca odata...

Edited by Behu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now