Posted 13 Feb 2013 · Report post Multumesc. Am trimis actele scanate la RAR --> euro 4 iese. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2013 · Report post Salut, Sunt nou pe forum si sper ca am postat corect, am cautat putin inainte sa scriu. M-ar interesa achizitionarea unui S40 din 2008, motor de 1.6 Diesel cu filtru de particule din Belgia. In actele pritenului de la care cumpar (e roman) este trecut cu euro 5, insa din cate am rasfoit net-ul am vazut ca la noi iese euro 4. Seria masinii este YV1MS765292430308. Ma puteti lamuri? YV1MS765292430308. 5=Euro4 cu DPF .In Belgia multe sunt in acte EURO5 dar in realitate sunt EURO4 . Euro 5 numai 1.6D dupa 2011 @ 115cp . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2013 · Report post http://www.filtreparticule.aaz.ro/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2013 · Report post http://www.filtreparticule.aaz.ro/ Tare asta cu "aftermarchet", dar si aia cu "Nu mai aveti niciodata probleme cu DPF". Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2013 · Report post E bine ca lumea inca mai crede in Mos Craciun .Vreau si eu sa vad un coleg de forum care cu DPF spalat prin orice metoda sa nu mai aiba probleme la 1.6D dupa 10.ooo km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Feb 2013 · Report post E bine ca lumea inca mai crede in Mos Craciun . Vreau si eu sa vad un coleg de forum care cu DPF spalat prin orice metoda sa nu mai aiba probleme la 1.6D dupa 10.ooo km . Eu zic ca esti increzator cand spui 10.oookm :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Salutari tuturor, Am un V50 20D cu DPF, masina are 62 000 Km si am inteles ca ar trebui completat aditivul. Am fost acum aproximativ un an la Bogdan si am incercat sa masuram nivelul respectivului aditiv, ne-a dat 14/15 sau 15/15, nu mai stiu exact. Dupa cum zicea si Bogdan, greu de crezut ca asta ar fi fost nivelul real, probabil senzorul nu a raportat valoarea corecta. Am repetat de curand masuratoarea cu un alt tester si am obtinut tot o valoare de 15/15, la fel de neverosimila, cu atat mai mult cu cat masina a mai rulat de atunci. Mi-ati putea recomanda un service unde sa completez aditivul, eventual care sa poata arunca un ochi si pe senzorul care masoara nivelul? Multumesc mult. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Esti sigur ca nu ai avut facut DPF Off inainte sa o iei, si inlocuit sezorul de nivel din rezervor cu un simulator de nivel ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Desi e buna observatia, DPF Off la 62000 n-ar fi cam devreme? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Sunt sigur, am luat-o de noua, de la un dealer din Germania Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Eh, nu aveam de unde sa stiu cum si de unde ai luat-o La noi la Romanica ce e de 70.000km de obicei realitatea e cu 1 in fata. Probabil cel mai usor e sa desfaci pe acolo si sa te uiti direct la "plosca" in care se pune aditivul. Daca e plina, problem. Daca e goala, iar problem. Nu te baza doar pe indicatia unui senzor (aminteste-ti de batrana Dacie unde ramaneai in pana prostului cu rezervorul "la jumatate" indicat de acul din bord, pe care o palma bine plasata il aducea la realitate). Mai mult decat inspectia vizuala nu cred ca poti face in momentul asta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2013 · Report post Da, batrana Dacie... se aprindea becul ala galben cand acceleram Si ce bine era, ca eram mai tineri. Mda, cam asa ar trebui sa fac. Dar service-ul care ar putea face asta? Vreo idee? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2013 · Report post Daca mergi cu masina numai in afara orasului cu un consum de 4% este posibil sa te tina aditivul de 2 ori mai mult. Totusi ma indoiesc ca mergi cu masina numai in afara orasului si ai un consum mediu de 4% . Da-mi un PM si iti dau solutia cu service-ul . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 (edited) · Report post Pana la urma povestea e cu final fericit: Bogdan m-a ajutat sa rezolv problema. Am fost la un service de pe langa el, am completat aditiv (au intrat cam 1 - 1,5 l), Bogdan a resetat contorul si ce mai era pe-acolo. Urmeaza apa, paie si bataie. Si probabil un update de software la reprezentanta, sa-mi puna si mie Windows 8 sau ce e acum in voga Recomand deci cu celor cu kilometraj multiplu de 60 000 sa verifice nivelul si (eventual) sa completeze. Multumiri pentru ajutor. Edited 12 Mar 2013 by dani-le-rouge Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 · Report post Deci... care era pana la urma misterul ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2013 · Report post Misterul era ca ADM-ul mai intra intr-un mod de somn adanc iar dupa ce-l "zgandari" cu o citire de nivel se trezeste la realitate si constata cu groaza ca nu mai are lichid magic . Un sistem de rahat . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Feb 2014 · Report post YV1MS765292430308. 5=Euro4 cu DPF . In Belgia multe sunt in acte EURO5 dar in realitate sunt EURO4 . Euro 5 numai 1.6D dupa 2011 @ 115cp . Deci sa vedem daca am inteles bine la VIN-ul meu : YV1MW753152096404 , inseamna ca am euro 3 , deci fara DPF ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2014 · Report post Exact . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2014 · Report post Norocosule! Sent from SGS3 on JellyBean 4.3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2014 · Report post Norocosule! Sent from SGS3 on JellyBean 4.3 Chiar ca sunt norocos , dupa ce vad scris aici referitor la DPF . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Mar 2014 · Report post Pai daca ne-am facut ecologisti astea sunt conditiile . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2016 · Report post Salutare. Desi este un topic vechi as dori si eu o informatie. Pana la urma E4 la un Volvo S40 din 2007 are sau nu filtru? De la cine am luat masina spune ca nu are... VIN: YV1MS754172xxxxxx Multumesc anticipat. PS: Linkul de pe prima pagina pare sa nu mai mearga Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2016 · Report post Din fabrica a avut garantat... Daca il mai are sau nu, e cu totul alta poveste... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2016 · Report post E "emission code 4", din cate stiu 3 si 4 sunt FARA DPF Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2016 (edited) · Report post Scuze pentru informatia eronata... Pe ceva forumuri de afara citisem mai demult (cand cochetam cu ideea de a schimba masina) ca daca a 8-a cifra a VIN-ului e 4 sau 5, are DPF... Scuze inca odata... Edited 16 Apr 2016 by Behu Share this post Link to post Share on other sites