Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Adriann

Motor lenes

18 posts in this topic

De ceva vreme observ o chestie ciudata.

Plec dupa loc normal, ii dau a 2-a normal. Si accelerez sa zicem, ceva mai repede decat ar fi normal. Apas pedala si parca sta sa se gandeasca la nemurirea sufletului, apoi isi aduce aminte ca are viteza de luat. Pana acum nu facea asa.

Sau, plec tare de pe loc si dau a 2-a si accelerez tare. Creste in turatie dar nimic spectaculos la roata, trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie si sa o calc iar.

P.S. Am fost azi la ITP a zis ca am franele pe spate varza. Aveti vre-un tutorial cum sa schimb placutele?

0.01% noxe  :D M-a lasat sa plec datorita noxelor, dar, desigur, cu promisiunea ca o sa fac franele pe spate in cel mai scurt timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal!! Si eu am un volvo la fel,identic si legat de frane spate asa am patit si eu la R A R!Mai exact aia din stanga spate nu tyinea mai deloc!Si acum discurile de pe spate nu sunt curate ca cele din fata!Nu ti fa griji ca ai frane!

In legatura cu problemna de la motor,nu stiu ce sa zic.....schimba si tu filtru de aer sau dute la un service si  vezi poate are ceva leg cu debitmetru,ceva amestec carburant,,,,,nu stiu ca nu sunt expert!!!

A mea daca ma dau la ea in treapta a 2 a ating 70-80 km/h!

Multa bafta si drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm .. iei mai mult cu a 2-a daca ii dai in goarna calumea. 90 i-am dat eu la dacie :)) La volvo nu i-am dat ca mi-e mila.

Nu am absolut nici o problema, am mers pana la bucuresti, sub 170 nu am lasat-o decat rar(pe unde sunt radare). Dar ma streseaza rau cand accelereza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

parerea mea este ca ambreiajul nu o mai duce mult incearca-l sa-l mai reglezi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este destul de sus. O fi si asta problema?

Am supus-o la teste azi.

Testul nr. 1:

I-am dat scart in viteaza intai apoi schimbat sportiv a 2-a mai sa rup schimbatorul. Efecte: Nu s-a smucit masina. In schimb, s-a turat sanatos si pe masura ce scadea in turatie prindea viteza. Apoi turatia a inceput sa urce.

Testul nr. 2:

Viteza intai 2000 de ture, apoi am bagat a 2-a la 3000 de ture. Motorul se afla la 2000 de ture accelerez treptat ca si cum il grabesc sa ajunga la o turatie pentru a 3-a. Efecte: Se accelereaza greu. Daca apas, dau drumu si apas iar pe acceleratie nu intra frana de motor sau ceva de genul,  doar scade turatia si creste iar.

Daca e ambreajul jaf, de ce se infige calumea in viteza intai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miroase a ambreiaj nou . Daca tot il schimbi , schimba-l complet ( disc ambreiaj , rulment , placa de presiune ) .

Vezi ca la @MC e vreo 500 lei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ambreajul ii

preferabil sa schimbi kit-ul complet

nu numai discul

las-o dupa ea n-o brusca pina il faci

Share this post


Link to post
Share on other sites

In parcare nu prea am cum sa-mi dau seama cum e ambreajul nu ?

Macar la disc daca as putea sa ma ma uit. Daca o mai avea arcurile alea pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti face un test ca sa vezi daca este de la ambreiaj (si este): tragi frana de mana, bagi a I-a, turezi motorul pe la 2000 rot/min si dai drumul pedalei de ambreiaj. Daca motorul nu se opreste-> disc uzat (iti patineaza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dau drumul la ambreaj brusc sau ca si cum as pleca de pe loc, in mod normal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai brusc, undeva intre pornire normala si brusc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am testat ce mi-ai zis.

Singura problema e ca nu-mi tine frana de mana  :'( Adica, franeaza dar... nu suficient.

Am placutele in casa dar nu pot sa le pun ca nu pot sa dau etrierii jos :'(

COLAC PESTE PUPAZA!! FTW

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adrianweb.Daca tie iti tine ambreiajul destul de sus,tot ce este posibil sa nu fie reglat cum trebui si din cauza asta sa uzat destul de mult.Incearca sa il mai reglezi,poate ai sanse sa scapi de unul nou,nu pt multa vreme.Saptamina asta ajung la Pitesti si daca esti prin zona,te pot ajuta cu schimbarea placutelor si vedem cum este si cu ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi sta foarte sus ambreiajul.

Placutele nu le pot schimba din cauza suruburilor alea 2 din spatele discurilor.

As aprecia mult daca m-ai putea ajuta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar cum sunt suruburile?ce cheie trebui la ele?eu am chei,mai pt tot ce este surub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina e adusa din Scotia. A fost a unui prieten de familie. Ideea e ca stau cu placutele de frana pe frigider ca nu pot desface suruburile din spate. Sunt terminate. Au floarea distrusa. Le pot taia, dar intai sa fac rost de altele :))

Aerul umed/sarat au facut ceva pagube la masina.

post-4318-12877881293647_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca nu sunt alea suruburile,ce ai incercuit tu acolo,este altceva.Suruburile la tine sunt astea.Cred ca sunt cu exagon de 8

post-2136-12877881297171_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gresit da.

Suruburile sunt ciudate ca nu le-am putut desface nici cu 8 ca era prea mare nici cu 6 ca era prea mica. Cineva mi-a zis ca trebuie de 7.5 ca masina e din marea britanie si de aceea.

Oricum acum nu-mi mai sta mintea la placute.

Am dat de alt necaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0