funkydj85

niscavai nelamuriri/problemute

22 posts in this topic

Fiind o masina nu tocmai la prima tinerete, am niste chestii la ea care ma deranjeaza sa zic asa.

-la relanti are o trepidatie(relantiul din ce am observat eu nu oscileaza) =>bordul se vede ca vibreaza...

-azi stand la coada la RAR pt autentificare, aveam A.C-ul pornit si s-a auzit un zgomot ciudat ca si cand ar trage ultimele grame de freon de pe tevi... Inca baga aer rece, dar zgomotul se tot repeta...

-am o mica pata de ulei pe langa bidonul de la servo. o pierde pe langa?? nu se vede nici o scurgere sub masina, cat de mica.

-cand este motorul pornit are in partea stanga cum te uiti la ea un zgomot mic ceva gen pierdere de presiune(ca un furtun care pierde un pic de aer pe undeva)

-acum am incercat sa-i schimb boxele pe fata. am schimbat-o pe cea din stanga. cand am pornit motorul radio-ul(nu mai este cel original al masinii, este unul 1din sau cum s-o numi, care pana acu a mers bine cu mentiunea ca de fiecare data cand opresc motorul se reseteaza tot) s-a stins , dar antena ramane ridicata(inainte cand nu functiona radio-ul se escamota). Am primit si radio-ul original al masinii, dar nu cred ca am codul(am ceva scris pe un card, dar cred ca este altceva.)

-contactul mic de la usa din stanga (cel care atunci cand deschizi usa se aprinde lumina) nu face contact bine=> lumina de la sofer de la picioare nu se aprinde mereu...

Cam acestea sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, inca ceva, nu merge sa resetez service-light-ul de nici o culoare. Poate stie cineva cum s-o gadile mai bine, ca eu am incercat de nenumarate ori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Nu am retinut ce model aitu..adica ce an de fabricatie.Oricum..trepidatul la relanti-cred ca e de la suportii motor,zgomotul acela,daca este ca un suierat sau asa ceva...il am si eu din cand in cand si pana acum nu am avut nici o problema cu AC(oricum poti sa verifici cantitatea de freon existenta in acest moment in instalatie).Cam cu atat mi-am putut da eu cu parerea...sper sa iti fie de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate completezi si tu profilul, S40 1.8 poate sa insemne 1996 sau 2010 si vorbim de generatii total diferite, deci tu de care S40 ai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate completezi si tu profilul, S40 1.8 poate sa insemne 1996 sau 2010 si vorbim de generatii total diferite, deci tu de care S40 ai ?

'97 parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai ghicit sau scrie pe undeva ?

PS> e 98 am eu o presimtire, a fost un an bun :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu scrie ,dar asa ma gandeam ;D

1.8 115cai ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

98 a fost un an bun????;D

Da, imi cer scuze , am uitat sa mentionez tipul masinii-s40 , motor 1.8-115 cai, an fabricatie '98, suspensie independenta pe spate(am auzit ca nu toate au), AC automat , manuala 5 trepte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal . ai incercat sa resetezi service-ul cum se face de obicei ? pune contactul si tine butonul de resetat kilometrajul circa 12 secunde . cand incepe sa clipeasca service-ul trebuie sa iei mana de pe buton in maxim 4 secunde si ar trebui sa auzi simultan un semnal sonor (bip) . dupa care se stinge si becul . incearca si vei reusi  ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind o masina nu tocmai la prima tinerete, am niste chestii la ea care ma deranjeaza sa zic asa.

-la relanti are o trepidatie(relantiul din ce am observat eu nu oscileaza) =>bordul se vede ca vibreaza...

-azi stand la coada la RAR pt autentificare, aveam A.C-ul pornit si s-a auzit un zgomot ciudat ca si cand ar trage ultimele grame de freon de pe tevi... Inca baga aer rece, dar zgomotul se tot repeta...

-am o mica pata de ulei pe langa bidonul de la servo. o pierde pe langa?? nu se vede nici o scurgere sub masina, cat de mica.

-cand este motorul pornit are in partea stanga cum te uiti la ea un zgomot mic ceva gen pierdere de presiune(ca un furtun care pierde un pic de aer pe undeva)

-acum am incercat sa-i schimb boxele pe fata. am schimbat-o pe cea din stanga. cand am pornit motorul radio-ul(nu mai este cel original al masinii, este unul 1din sau cum s-o numi, care pana acu a mers bine cu mentiunea ca de fiecare data cand opresc motorul se reseteaza tot) s-a stins , dar antena ramane ridicata(inainte cand nu functiona radio-ul se escamota). Am primit si radio-ul original al masinii, dar nu cred ca am codul(am ceva scris pe un card, dar cred ca este altceva.)

-contactul mic de la usa din stanga (cel care atunci cand deschizi usa se aprinde lumina) nu face contact bine=> lumina de la sofer de la picioare nu se aprinde mereu...

Cam acestea sunt.

Solutia e simpla si universala pentru problemele tale:  vinde-o!    ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu timp si bani se remedieaza problemutele

primul pas ii facut :l-ai cumparat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Solutia e simpla si universala pentru problemele tale:  vinde-o!     ::)

pia de ce sa o vanda?Masinuta ii buna,doar trebuiescc refacute unele chestii ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotul care il auzi de la aer este compresorul care se opreste cand ajunge la temp. setata si dupa porneste iar cand se modifica temp.(este climatronic cum se spune la noi sau clima automat cum zic nemtii)

- trepidatul la relanti este de 2 ani eu nu mi-am batut capul cu el

- fasaitul la fel , daca le rezolvi chiar as fi curios sa aflu cum.

-boxele pe fata de ce vrei sa le schimbi? le-am schimbat eu cu unele profesionale iar codul la casetofon nu il mai stiu nici eu.Alpine-ul isi uita memoria intr-adevar eu i-am legat si memoria dar mananca bateria peste noapte(nush de ce) asa ca i-am scos memoria si gata.Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

-referitor la AC. Stiu sunetul compresorului. este alt sunet. oricum am mai vrb cu cineva si mi-a zis ca verifica cantitatea de freon si dupa mai vrb.

-legat de trepidat- sincer e cam enervant sa vad toata masina trepidand..

-legat de radio-n-am stiut ca le-ai schimbat...aseara am vazut...

-legat de fasait- nu e deranjant, dar de fel sunt mai perfectionist...

Nu ma intelege gresit, sunt foarte multumit de masina, doar ca ar dorii sa aflu sursa acestor mici hibe sa le zic asa.

Multumesc de raspunsuri!

@bitz-am primit actele azi, mersi mult!

Ti-ai irosit singura incercare  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fasaitul, zgomotul care se aude ca o pierdere de aer in partea stanga, cred ca este de la "canistra de vapori de benzina" ori este un furtun spart, ori este scos din ea.Daca scoti semnalizatorul poti sa vezi cat de cat, este ceva ca un cilindru cu diametrul cam de 10 cm. si lung de circa 20, langa bidonasul cu solutie pentru parbriz. Cel putin la mine asta a fost cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fasaitul, zgomotul care se aude ca o pierdere de aer in partea stanga, cred ca este de la "canistra de vapori de benzina" ori este un furtun spart, ori este scos din ea.Daca scoti semnalizatorul poti sa vezi cat de cat, este ceva ca un cilindru cu diametrul cam de 10 cm. si lung de circa 20, langa bidonasul cu solutie pentru parbriz. Cel putin la mine asta a fost cauza.

Stanga este mana cu ceasul,canisterul si vasul de lichid spalare parbriz sunt in dreapta

Fasaitul poate fi de la un furtun de vacum spart,trepidatia de la un tampon rupt parca sunt 4 nu mai stiu sigur

Memoria la casetofon nu este legata cum trebuie(si nu consuma bateria)

Fasaitul de la AC daca se aude in interior foarte vag este de la supapa de expansiune si asa se aude

Share this post


Link to post
Share on other sites

vacum de la ce? ca n-am turbo...

nu curge nimic pe sub ea, nu pierde nici putere, asa s-or auzi rolele...

nu am mai vazut/auzit/mers cu vreun s40 ca al meu ca sa pot compara...daca nu mai stau aici la inmatriculari mult ajung si eu la intalnire in bucale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omul a spus in partea stanga cum o privesti din fata si nu am vrut sa-i spun altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vacum de la ce? ca n-am turbo...

nu curge nimic pe sub ea, nu pierde nici putere, asa s-or auzi rolele...

nu am mai vazut/auzit/mers cu vreun s40 ca al meu ca sa pot compara...daca nu mai stau aici la inmatriculari mult ajung si eu la intalnire in bucale...

Si daca nu ai turbo nu e vacum?Ba este la servo-frana

Vezi ca pe la clapeta de acc sunt niste furtunele vezi sa nu fie coapte de caldura

Share this post


Link to post
Share on other sites

-fasaitul din stanga (cum te uiti la masina) cred ca este de la pompa servo... de pe undeva de acolo se aude...

-am facut bucuresti - tg-mures cu masinuta-a mers impecabil...desi ma enerveaza un pic faptul ca pana in 3000~3500 ture e cam lesinata(mai ales daca am multe bagaje-cine face resoftari bune pt un s40????). dupa----zburda.... inca n-am reusit sa aflu cum sa merg cu ea in afara "la consum"..

-nu-mi mai merge bricheta(si nici becul-da asta stiu sa-l schimb)!!!! are vreo siguranta ceva pe undeva???

-am luat butonul pt trip computer. mai trebe sa iau ceasurile (mi s-a cerut 300 ron pe ele, e mult???)

-vreau sa-i pun si proiectoarele (nu merg cu ele aprinse de obicei, dar toamna/primavara sunt bune...) si jante originale de volvo pe 16 cu tot cu cauciuce~ 300 euro mi s-a cerutpt ele(pt jante). e bine?

cam atat deocamdata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e motorul aspirat e lesinat ;D

300RON nu e mult pt bord .

Jante mai cauta ca sigur gasesti si mai ieftin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru bricheta ai sub volan in partea stanga jos o cutie neagra o deschizi si acolo ai sigurante inclusiv cea pentru bricheta sincer nu mai tin minte ce numar avea .  Pt jante te pot ajuta eu daca esti interesat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now