Guest Adriann

A dat tata cu masina in gardul bisericii

12 posts in this topic

Alt ornament iar bara iese la șlefuit + vopsit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambele merg retusate (ornament + bara) ;)

Ornamentul merge putin incalzit si adus la forma initiala, iar bara dupa cum a spus si Bogdan ^-^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Banda aia neagra, nu e ornament separat. Asa e bara, dintr-o bucata.

Se repara.

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu inteleg titlul: "A dat tata cu masina in gardul bisericii". Sincer ma asteptam sa spui ca l-a pus popa sa zica ceva matanii, ca l-a vazut Dumnezeu, faze d-astea, intelegi. De fapt a dat intr-un gard  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai conteaza. In curand o sa raman fara ea :|

Au scos-o la vanzare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgarieturile alea (din ornament) s-ar putea face cu o chestie cu care se repara placile de snowboard. (sau cel putin asa cred :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este Adi nu e ornament, my bad, am crezut ca este ca la S60.

Oricum nu mai conteaza ca masina e la vanzare, oricum eu sunt mai deacord cu un logan nou decat cu un 440 dar e parerea mea si nu conteaza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avantajul Logan-ului este ca luat de nou, 100k km nu ai treaba cu el.

Dar la capitolul confort si tinuta de drum, nici peste 20 de ani nu o sa iasa un Logan, care sa egaleze seria 400. Plus ca daca compari si estetica... seria 400 e o bijuterie. Nu mai zic de motor.

@Adrianweb

Din pacate, mai mult ca sigur studentia nu iti va permite sa intretii masinuta asta.

1.8i este un motor care nu pune prea multe probleme dar drumurile din ro, isi vor pune in curand amprenta pe suspensii, directie, etc... si in ciuda vechimii masinii, piesele nu sunt ieftine la ea.

Ca exemplu... Numai o bara fata (skin-ul de plastic) e peste 2000ron iar sh f greu gasesti. Iar daca ai un incident mai puternic, pe langa skin mai calculezi armatura (fierul), absorbantul de socuri (dintre fier si skin) si prinderile dintre skin si aripi... rezulta: 2000+800+800+220+220. Iar la astea daca mai ai afectate capota si aripile, mai mult ca sigur ca iti iei dauna totala de la asigurari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu piesele ma descurc eu.

De exemplu am dat 40 de lei de placutele de pe spate :P

Voi avea grija de ea, peste 2 ani termin si eu facultatea si, sa speram, o sa fiu pe banii mei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now