Posted 9 Jun 2010 · Report post Aveti vreo idee unde trebuie sa ma duc sa rezolv asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2010 · Report post Alt ornament iar bara iese la È™lefuit + vopsit . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jun 2010 · Report post Ambele merg retusate (ornament + bara) Ornamentul merge putin incalzit si adus la forma initiala, iar bara dupa cum a spus si Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2010 · Report post Am inteles.Daca scapa de vanzare o sa o repar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2010 · Report post Banda aia neagra, nu e ornament separat. Asa e bara, dintr-o bucata.Se repara.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2010 · Report post Nu inteleg titlul: "A dat tata cu masina in gardul bisericii". Sincer ma asteptam sa spui ca l-a pus popa sa zica ceva matanii, ca l-a vazut Dumnezeu, faze d-astea, intelegi. De fapt a dat intr-un gard Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2010 · Report post Nu mai conteaza. In curand o sa raman fara ea :|Au scos-o la vanzare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2010 · Report post zgarieturile alea (din ornament) s-ar putea face cu o chestie cu care se repara placile de snowboard. (sau cel putin asa cred ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jun 2010 · Report post Asa este Adi nu e ornament, my bad, am crezut ca este ca la S60.Oricum nu mai conteaza ca masina e la vanzare, oricum eu sunt mai deacord cu un logan nou decat cu un 440 dar e parerea mea si nu conteaza . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2010 · Report post Avantajul Logan-ului este ca luat de nou, 100k km nu ai treaba cu el.Dar la capitolul confort si tinuta de drum, nici peste 20 de ani nu o sa iasa un Logan, care sa egaleze seria 400. Plus ca daca compari si estetica... seria 400 e o bijuterie. Nu mai zic de motor.@AdrianwebDin pacate, mai mult ca sigur studentia nu iti va permite sa intretii masinuta asta.1.8i este un motor care nu pune prea multe probleme dar drumurile din ro, isi vor pune in curand amprenta pe suspensii, directie, etc... si in ciuda vechimii masinii, piesele nu sunt ieftine la ea.Ca exemplu... Numai o bara fata (skin-ul de plastic) e peste 2000ron iar sh f greu gasesti. Iar daca ai un incident mai puternic, pe langa skin mai calculezi armatura (fierul), absorbantul de socuri (dintre fier si skin) si prinderile dintre skin si aripi... rezulta: 2000+800+800+220+220. Iar la astea daca mai ai afectate capota si aripile, mai mult ca sigur ca iti iei dauna totala de la asigurari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2010 · Report post Cu piesele ma descurc eu.De exemplu am dat 40 de lei de placutele de pe spate Voi avea grija de ea, peste 2 ani termin si eu facultatea si, sa speram, o sa fiu pe banii mei. Share this post Link to post Share on other sites