Posted 15 Jun 2010 · Report post Salutare,Stiti pe undeva o chiulasa (SH-buna) pentru 2.4 D5 185 CP, D5244T4?Este vorba despre un XC70 D5 - 2008, dar cred ca este aceeasi cu S60, S80, XC90.Daca stie cineva sau o poate aduce la un pret bun va rog sa ma anuntati.Ajutam un "amarat" care a facut motorul varza la 48.000 Km.Multumesc!DANY Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Fara 800E nu gasesti pt modelul asta, daca era cel EURO3 gaseai mai usor si mai ieftin . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Da cum a reusit performanta??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post E standard mai vecine la modelele de 185cp, e o rola bagaboanta de la auxiliara din cauza careia se imbarliga auxiliara cu distributia si iese ce iese Iexplicatie data la 37C, deh de la caldura .PS> se intampla si la primul D5 dar nu se distruge chiulasa, doar se sparge blocul motor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Pai daca o iei asa ,cam toate au ceva..nu numai D5 / numai Volvo Este o dezmembrare in bacau,Nicolae Balcescu undeva pe stanga(are o masina suita pe stalp la poarta) Carsero se numeste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Nu mai e in garantie? Totusi are doar 2 ani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2010 · Report post Poate nu a facut reviziile la timp si nu mai are garantie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Jun 2010 · Report post Salutare,Nu stiu exact motivul pentru care nu mai are garantie. Detinatorul actual a preluat un leasing. Am inteles ca masina a fost luata inapoi de firma de leasing(neplata) si apoi a stationat undeva intr-un parc timp de aprox. un an pana sa o achizitioneze prietenul meu.Ma gandesc ca, daca avea garantie apela direct la SERVICE VOLVO.Motivul distrugerii chiulasei este exact cel descris de Bogdan G si s-a intamplat la pornirea motorului - nu in sarcina sau la turatii mari. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2017 · Report post Salutare oameni buni . Am si eu aceeasi problema, am nevoie de o chiulasa de motor D5244T4 , 136KW , 185CP , la un XC90 / 2006 . Daca puteti sa-mi recomandati , va multumesc . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 May 2017 · Report post Pai ce a patit cea veche ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 May 2017 · Report post Probabil a rupt un culbutor sau s-a rupt distributia, daca este asa se poate reparara la sub jumatate din costul unei chiulase second hand. Te pot ajuta eu cu reparatia ei, va functiona la fel ca una noua, bine-nteles ca oferim si garantie. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2017 · Report post A fost sudata deja acum 2 ani si anul asta s-a dus in acelasi loc si am dus-o la SM ,am auzit ca sunt buni la reconditionat, dar mi-a zis ca din pacate nu se mai poate face .Da, la un culbutor s-a dus si a rupt o bucata din ea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2017 · Report post Se poate vedea locul marcat cu vopsea gri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2017 · Report post Vezi la colegul Sandro de la Zalau daca gasesti . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2017 · Report post A fost sudata oribil!!! Are la baza gaura de scurgere a uleiului? Eu totusi zic ca se repara. S a ajuns aici din cauza tachetilor uzati. Share this post Link to post Share on other sites