betty

S60R - costuri de intretinere

84 posts in this topic

Nu mai Paul nu avem toÈ›i R dar unii avem chiar doua prin curte È™i È™tim foarte bine cu ce se mănâncă, la 1500RON vreau È™i eu 10 amortizoare 4C, eu cred ca nu È™tii despre ce e vorba, amortizorul e numai unu È™i e produs numai de Monroe È™i făcut special pt Volvo, sistemul este compus din 4 amortizoare, un calculator È™i niÈ™te senzori, nu zic mai multe ca nu am R È™i nu-mi permit sa-ti explic cum e treaba cu 4C-ul .

Volvo Cars se ruÈ™inează când vede consumul lui Paul, chiar si-ar cere scuze dar nu È™tie nici un lucrător limba romana, de fapt ei au greÈ™it când au anunÈ›at consumul pt S60R ca fiind 8.2% EXTRAURBAN si 14.5% URBAN :smile:

Paule o sa vinzi tu maÈ™ina la un guÈ™ter, la cineva de pe forum nu o sa o vinzi dacă vii cu goange din astea .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, poate s-a orientat după computerul de bord, la consum. Ä‚la, se ÅŸtie, poate afiÅŸa puÅ£in diferit, sau poate chiar i-a fost setat pe consumul activ...

ÃŽn ce priveÅŸte suspensiile, ÅŸi mie mi se par de-a dreptul tentante preÅ£urile, aproape că-mi vine să-mi pun ÅŸi pe a mea, da nu ÅŸtiu dacă are releu pentru active chassis... hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doctore sa zici multumesc daca nu ai NIVOMAT si Scheiße daca ai :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca un Nivomat pentru XC70 la Primus este in jur 600 E,oare cat este unul pentru 4C?

Share this post


Link to post
Share on other sites

XC70 2001-2007 Rear Shock Marked A7, 13, 28, 8D OES  30683625  $ 340.25  NIVOMAT

XC70 2001-2007 Rear  Shock Marked 45, 46, 66, 67  OES  30681745  $ 476.86  4C Active Chasis

Deci este o diferenta dar nu extraordinar de mare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aoooooooleu fratilor!

Eu zic ce am ce am vazut! nu am dc sa mint! am spus ca amortizoarele sunt intre 1500 ron si 3000 ron, am sa scot o oferta de pret si am sa va arat!Poate gresesc eu undeva!

NU incerc sa vand masina la nici unul de pe aici, defapt nu prea incerc sa vand masina... Am 3 masini puse la vanzare. trebuie sa scot nishte $ pentru o investitie!  care se vinde prima, trebuie facute unele sacrificii!!

Cine doreste un R nu o sa se gandeasca la consum, intretinere etc...

Adevarul e ca  trebuie o situatie financiare stabila pentru ca multe se pot intampla.Este o masina bine construita, nu este un esec al companiei Volvo. este foarte fiabila.Atata timp cat masina primeste tot ce e mai bun si este ingrijita din toate punctele de vedere o sa aduca un zambet gratios pe fetele fiecarui proprietar!

Va astept la Cluj Sambata, sa povestim mai multe ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astept cu nerabdare oferta de pret, atata timp cat in SUA este peste 500$ un amortizor si in europa incep de la 550E si dupa cum am mai spus nu exista decat un producator si anume Monroe, sunt tare curios cum este marja asa mare, mai degraba ai vrut sa spui 2500-3000 RON ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hopaaa, io am nivomat... e vreo problema cu el ?

la 100 k nu m-a deranjat inca. si nici nu da semne.

cam la citi km (aproximativ) incepe sa sufere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fratilor! Toti aveti R?

Amortizoarele  sunt intre 1500 si 3000 ron, depinde de marca....

La intretinere e super lejer.Sunt multe alte masini de serie la care costurile de intretinere sunt  mult mai mari!

Consumul e rezonabil, eu il am undeva la 13% si nu merg la consum :D.Am facut un drum de bistrita intr-o noapte, mergand  linistit, consumul a fost de  6,3%... cine nu crede il invit la o plimbare!!! Un drum de tg mures ( mers  R stile,inclusiv 250km/h, mers in ture mari.... ) consumul a fost de 12%

E o masina foarte comoda atat in oras cat si afara

Faceti niste calcule in comparatie cu BMW M3, Audi RS4, Audi S3, Golf R32...

Concluzie : e cea mai buna alegere!

Totusi .... 6.9 am avut eu la a mea ... si nu am depasit 90 la ora  :D ce i drept aveam 3 fete k mine  ;D .

Iete'l si pe Vadim la Top Rusinica ..... ;D , dar chiar daca nu a promis ..stiu ca e pt. ultima data  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal nu stiu cum voi puteti sa scoate-ti asa consum  ???dar eu cind aveam t5-ul nu am reusit sub 9.8 pe autostrada (drumul pina in italia)mers normal 130-150 poate cite o portiune m-ai trasa dar nu prea mult ca imi scadea acul  la benzina vazind cu ochii ,nu stiu ce sa zic iar in oras sub 14-15 nu am avut :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime noi avem motoare aspirate, baietii astia au masini turbate deci....

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Conteaza si cati sunt in masina si cate bagaje ai.

Oricum am fost foarte surprins sa vad 6,3 %. Am mai avut si 6,8 - 7,0... cu alte ocazii (cand e rau drumul :(( )

Ideea e ca toata lumea se sperie de consum si nu prea inteleg de ce... cand conduci si masina iti face toate poftele uiti de griji.. etc

Masina are 1625 kg (e o masina usoara) motor mare, cuplu mare.Motorul nu se forteaza

Cu Audi S3  sub 7,5  nu am reusit sa scot... motor 1.8, 1475 kg

sal nu stiu cum voi puteti sa scoate-ti asa consum  ???dar eu cind aveam t5-ul nu am reusit sub 9.8 pe autostrada (drumul pina in italia)mers normal 130-150 poate cite o portiune m-ai trasa dar nu prea mult ca imi scadea acul  la benzina vazind cu ochii ,nu stiu ce sa zic iar in oras sub 14-15 nu am avut :-\

Nu stiu ce sa zic! la 130 -150 cam acolo e

acuma prin oras imi arata 13,1%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma cine cumpara un S60R ca sa mearga la consum? ;D

Este o masina care se cumpara pentru senzatii si nu pentru mers la consum.

Bafta la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadime noi avem motoare aspirate, baietii astia au masini turbate deci....

Oricum totusi este un r ... sau poate era in frana de motor  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

intradevar consumul nu ii  chiar asa mare cum crede lumea pt ce face masina ;D dar nici mic nu ii cel putin la mine asa era ,acum la mercedes (benzina kompresor 184 ponei)ii m-ai rezonabil ;D --apropo in masina mea (t5) cind plecam la drum eram eu si sotia ,o valiza oricum vrei masina puternica trebuie sa iti faci socotelile si cu consumul eu am avut-o 3 ani si m-am distrat enorm cu ea dar cu asta nu o sa pot face nici odata ce am putut face cu t5( imi va lipsi expresia fetei la multi  cu masini tari cind ii depaseam iar ei nu m-ai puteau ::))

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Pana la urma cine cumpara un S60R ca sa mearga la consum? Grin

Este o masina care se cumpara pentru senzatii si nu pentru mers la consum." Corect! N-as cumpara-o ca sa merg la consum, nici cu actuala nu merg la consum. Ma gandeam ca nu e asa mare diferenta la intretinere fata de actuala. Daca e cum spuneti voi, nu mi-o permit inca si gata!

"Cine doreste un R nu o sa se gandeasca la consum, intretinere etc..." Nu ma dau banii afara din casa, e normal sa ma intereseze consturile de intretinere. Inca o data, masina actuala mi-o permit, dar daca r-ul asta e de doua ori mai scump la intretinere, zic pas! Nu sunt genul care sa cumpere o masina cu ochii inchisi si apoi s-o pun pe gaz si sa-i schimb uleiul in spatele blocului. Nu-i de nasul meu, asta e. Iar de dorit, imi doresc o gramada de chestii ca doar visele sunt gratis.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut IULIRX amortizoarele tale daca sunt nivomat nu te costa mult in jur la vreo 450e iara cele de pe R sunt in jur la 600-8500E(2 amortizoare) aceste preturi nu sunt la reprezentanta acesta este un pret de pe internet faceti si voi o comparatie daca le cumparati de la volvo.-------------------------------------------------------------------------------

Juego de 2 amortiguadores delanteros MONROE : C2501

MONROE CES Technology

Modelo amortiguador : Presión de gas

Sistema de amortiguador : Fuerza de amortiguación ajustable electrónicamente

Tipo amortiguador : Columna de amortiguador

Tipo de servicio : electrónico

Lado mont. : Eje delantero

Suspensión : para vehículos con regulación eléctrica de amortiguación

 

820,65 € IVA Inc.

En vez de 1 439,75€ IVA Inc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cineva a sters , da' a si baut ceva !

:D :D :D la multi ani ! sa moara dusmanii !

8500 e amortizoarele, haoleooo...e groasa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consum la R :

Kraftstoffverbr. kombiniert:

ca. 10,5 l/100km

Kraftstoffverbr. innerorts:

ca. 14,5 l/100km

Kraftstoffverbr. außerorts:

ca. 8,2 l/100km

CO2-Emissionen kombiniert:

ca. 252 g/km

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU conteaza consumul!Oricum pentru ce poate masina e ffffffff ok!

Eu sunt de parere ca intretinerea este acceptabila.Costurile de intretinere  comparativ cu alta marca de serie , oscileaza + , -...sunt piese mai scumpe altele mai ieftine.. depinde si de unde le cumperi

Respect!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce e greu sa explici unor potentiali cumparatori este cum te simti intr-o masina asa de puternica. daca respectivul cumparator n-a mai utilizat o masina foarte puternica n-are de unde sa stie de ce merita s-o cumpere.

nimeni n-are nevoie de un s60r ca o masina de familie , sau de oras. asta e o jucarie scumpa pentru cine isi permite. daca ai bani de jucarii, ai nimerit unde trebuia, daca nu, nu. diferenta de feeling intre un s60r si orice alt volvo e prea mare ca sa poata fi explicata.

(un eventual cumparator de s60r ar trebui sa zica asa : am 15-20k eurasi pusi de-o parte si inca 2-3k pe an pentru a ma bucura de ea. acel cumparator ar trebui sa aiba alta masina de uz zilnic.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

   Am vazut un consum foarte mic dat pt un s 60 r (cam 12%) pt o distanta rezonabila... si la viteze relativ mari (250 km/h)

Nu zic ca nu e adevarat, dar, pe ford rs am cam acelasi motor ca pe s60 r (cu ceva modificari evident) si cand am facut Bucuresti Constanta pe A2

am tinut mortis sa ma tin dupa un "bentley continental gt speed"

iata cam ce poate masina asta The most powerful Bentley production car ever, the first to top 200mph (322km/h). With its highly efficient W12 engine delivering 600bhp (610PS/449kW), the Continental GT Speed offers a 9 percent increase in power, making it the most powerful Bentley production car ever

bine inteles ca m-a facut grav!!!!

Ca sa revin la subiect : dupa aprox 60 km de autostrada am consumat aproape jumatate de rezervor (65 litrii am la plin si deci cred ca mi-a luat cam 27-30 de litrii), iar el a trebuit sa opreasca la benzinarie

Nu stiu sa va spun ce viteza am avut pt ca de la aprox. 240 mai departe nu aveam timp sa ma uit la ceas....(precizez ca nu am mers tot timpul asa)

In masina am fost eu (54 kg), un coleg de facultate (100 - 110 kg) si bagaje (maxim 10 kg) (masina cantareste 1460 kg)

Dus si intors (700 km) am consumat 2,5 PLINURI (65 X 2,5 = 162.5 l => consumul mediu a fost de 23.214 l/100 km

Acum intrebarea mea e urmatoarea:   CE INSEAMNA CONDUS R STYLE?

Ca sa postez si ceva ontopic.... Trebuie tinut cont de faptul ca pana la revizii (din 10 in 10 mii) o masina "r","rs","s" etc va trece de muuulte ori pe la benzinarii, deci costul carburantului va depasii lejer pretul reviziei

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.